lykkeliiten Skrevet 5. juni 2014 #26 Skrevet 5. juni 2014 Ildrid er vel ett av de særeste jentenavnene jeg vet om ..
Gjest Antarctica Skrevet 5. juni 2014 #27 Skrevet 5. juni 2014 Åh, jeg glemte Jul Are! Det er kanskje ikke så rart hver for seg (kjenner flere med Juel/Jul i navnet), men kombinasjonen får meg til å tenke "Hva galt har Are gjort??"
sug lut Skrevet 5. juni 2014 #28 Skrevet 5. juni 2014 Det er også interessant med folk som har dobbeltnavn i feil rekkefølge, gjerne med bindestrek, og i alle fall med intensjon om å bruke begge. Jan-Erik er greit, Erik-Jan ikke fullt så. Eller Jon-Tore/ Tore-Jon. JA til Ann-Kristin, men NEI til Kristin-Ann.
Gjest Antarctica Skrevet 5. juni 2014 #29 Skrevet 5. juni 2014 Det er også interessant med folk som har dobbeltnavn i feil rekkefølge, gjerne med bindestrek, og i alle fall med intensjon om å bruke begge. Jan-Erik er greit, Erik-Jan ikke fullt så. Eller Jon-Tore/ Tore-Jon. JA til Ann-Kristin, men NEI til Kristin-Ann. Husker du Hilde-Gunn Moltubakk? Med svogeren Bjarne-Per!?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #30 Skrevet 5. juni 2014 Eliah. (Jente) Anonymous poster hash: ef527...585 Jeg kjenner en Elie Anonymous poster hash: 27d3f...347
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #31 Skrevet 5. juni 2014 Gurild Anonymous poster hash: aac7c...55c
smurfis Skrevet 5. juni 2014 #32 Skrevet 5. juni 2014 Det er også interessant med folk som har dobbeltnavn i feil rekkefølge, gjerne med bindestrek, og i alle fall med intensjon om å bruke begge. Jan-Erik er greit, Erik-Jan ikke fullt så. Eller Jon-Tore/ Tore-Jon. JA til Ann-Kristin, men NEI til Kristin-Ann. Husker du Hilde-Gunn Moltubakk? Med svogeren Bjarne-Per!? De så jeg på smuget en kveld for sånn ca 10 år siden, var hysterisk morsomt..særlig etter noen halvlitere :-)
Gjest Antarctica Skrevet 5. juni 2014 #33 Skrevet 5. juni 2014 Eller var det Leif-Per som var svogeren, og Bjarne-Per som var sønnen?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #34 Skrevet 5. juni 2014 Ingen heter vel Deisy Dayana? Milde himmel.. Finn Nissen ja, hehe.. Lurer på hva folk tenker med av og til. Anonymous poster hash: a3673...306 Joda. Hun har et vanlig norsk etternavn også. Stakkars jente. Anonymous poster hash: 12e7c...b17
MissMagica Skrevet 5. juni 2014 #35 Skrevet 5. juni 2014 Sean Remy. Finnes kanskje særere navn, men grusomt er det uansett!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #36 Skrevet 5. juni 2014 ANALIUS Anonymous poster hash: 8f9dc...b7f
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #37 Skrevet 5. juni 2014 Kjenner en som heter Tor Elleve😁 Anonymous poster hash: 5372c...d47
Gjest Antarctica Skrevet 5. juni 2014 #38 Skrevet 5. juni 2014 Kjenner en som heter Tor ElleveAnonymous poster hash: 5372c...d47 Det går også an å hete Tolv!
bIomstre Skrevet 5. juni 2014 #39 Skrevet 5. juni 2014 Det er også interessant med folk som har dobbeltnavn i feil rekkefølge, gjerne med bindestrek, og i alle fall med intensjon om å bruke begge. Jan-Erik er greit, Erik-Jan ikke fullt så. Eller Jon-Tore/ Tore-Jon. JA til Ann-Kristin, men NEI til Kristin-Ann. Ufint av deg å mobbe trønderne! Jeg har foresten en ikke-trøndersk onkel som heter Kåre-Bob, han er verdens beste. Utrolig komisk dengang han var utestasjonert til Trondheimskontoret en periode og lo seg skakk av de "rare" navnekombinasjonene
Gjest Antarctica Skrevet 5. juni 2014 #40 Skrevet 5. juni 2014 Det er også interessant med folk som har dobbeltnavn i feil rekkefølge, gjerne med bindestrek, og i alle fall med intensjon om å bruke begge. Jan-Erik er greit, Erik-Jan ikke fullt så. Eller Jon-Tore/ Tore-Jon. JA til Ann-Kristin, men NEI til Kristin-Ann.Ufint av deg å mobbe trønderne! Jeg har foresten en ikke-trøndersk onkel som heter Kåre-Bob, han er verdens beste. Utrolig komisk dengang han var utestasjonert til Trondheimskontoret en periode og lo seg skakk av de "rare" navnekombinasjonene Trodde det var Sunnmøre som hadde flest av disse?
det er berre mordi Skrevet 5. juni 2014 #41 Skrevet 5. juni 2014 Eg synes Ananias bør nemnast. Eigentleg eit litt kult gutenamn, men eg får uansett visse assosiasjonar.
bIomstre Skrevet 5. juni 2014 #42 Skrevet 5. juni 2014 Det er også interessant med folk som har dobbeltnavn i feil rekkefølge, gjerne med bindestrek, og i alle fall med intensjon om å bruke begge. Jan-Erik er greit, Erik-Jan ikke fullt så. Eller Jon-Tore/ Tore-Jon. JA til Ann-Kristin, men NEI til Kristin-Ann.Ufint av deg å mobbe trønderne! Jeg har foresten en ikke-trøndersk onkel som heter Kåre-Bob, han er verdens beste. Utrolig komisk dengang han var utestasjonert til Trondheimskontoret en periode og lo seg skakk av de "rare" navnekombinasjonene Trodde det var Sunnmøre som hadde flest av disse? Meget mulig det finnes alvorligere tilfeller... (Men der har jeg ikke bodd, så har ikke erfaring)
det er berre mordi Skrevet 5. juni 2014 #43 Skrevet 5. juni 2014 Det er også interessant med folk som har dobbeltnavn i feil rekkefølge, gjerne med bindestrek, og i alle fall med intensjon om å bruke begge. Jan-Erik er greit, Erik-Jan ikke fullt så. Eller Jon-Tore/ Tore-Jon. JA til Ann-Kristin, men NEI til Kristin-Ann.Ufint av deg å mobbe trønderne! Jeg har foresten en ikke-trøndersk onkel som heter Kåre-Bob, han er verdens beste. Utrolig komisk dengang han var utestasjonert til Trondheimskontoret en periode og lo seg skakk av de "rare" navnekombinasjonene Trodde det var Sunnmøre som hadde flest av disse? Berre delar av Sunnmøre;) Du finn dei og i Trøndelag, ja. Utanfor bykjerna;)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #44 Skrevet 5. juni 2014 Bjørgulf, Gunnbjørn, Ann-hild og Kjellaug synes jeg er ganske så sære 😄 Anonymous poster hash: ccba0...675
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #45 Skrevet 5. juni 2014 Kjenner en som heter Tor ElleveAnonymous poster hash: 5372c...d47 Det går også an å hete Tolv! Sært Anonymous poster hash: 5372c...d47
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #46 Skrevet 5. juni 2014 Far til en bekjent heter Harry-Bjarne Anonymous poster hash: 5e9e8...1cd
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #48 Skrevet 5. juni 2014 Knebert! Det er helt sant. Jeg holdt på å dø på meg! Anonymous poster hash: 10c11...05c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #49 Skrevet 5. juni 2014 Eliah. (Jente) Anonymous poster hash: ef527...585 Jeg kjenner en Elie Anonymous poster hash: 27d3f...347 Harstad? Anonymous poster hash: 10c11...05c
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 5. juni 2014 #50 Skrevet 5. juni 2014 Hernan Conan (gutt) Lukris (jente)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå