Nettisen:) Skrevet 5. juni 2014 #26 Skrevet 5. juni 2014 Jeg synes ikke du trenger å operere:) Tror også at det lille der kan bedres med tiden, det gjorde ihvertfall det på meg.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #27 Skrevet 5. juni 2014 Det kommer jo først og fremst an på din selvfølelse og hva DU er komfortabel med, og ikke hva andre syntes. Folk er jo så forskjellige og har forskjellig terskel på hva man er tilfreds med ift sitt eget utseende. Jeg hadde operert magen ( om du er ferdig med barn ) fordi jeg er vant til å ha flat mage og liker å gå i kjoler etc som kan være trange over magen. Mens på en annen side ser du jo at det er mange her som sier de ville vært helt fornøyd med den magen du har!! Så ikke spør alle andre, spør deg selv Lykke til med beslutningen Anonymous poster hash: 2f338...f7a
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #28 Skrevet 5. juni 2014 Det er meg over her igjen Ser jo på bildet at du har markerte magemuskler, en kjempefin midje og en superfin mage på toppen!! Blir du kvitt den overflødige huden og får navlen tilbake til normalen, så blir magen din helt fantastisk!! Anonymous poster hash: 2f338...f7a
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #29 Skrevet 5. juni 2014 Nesten slik jeg ser ut også. Over tre år siden fødsel. Har fortsatt ikke akseptert. Så her blir det "snip, snip" etter neste unge:-). Men har du selvtilliten til å akseptere det så er det supert! Jeg skulle ønske jeg hadde det... Anonymous poster hash: fba7b...114
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #30 Skrevet 5. juni 2014 Jeg ville ventet et år til før jeg tok noen avgjørelse. Hunden kan bruke opptil 2 år på å trekke seg noe tilbake. Også kanskje lagt på meg et par kg? Du ser veldig tynn ut, så hvis du er undervektig, kan det hjelpe å legge på deg bittelitt. Tren styrke. Anonymous poster hash: db626...a7a
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #31 Skrevet 5. juni 2014 Jeg ville ventet et år til før jeg tok noen avgjørelse. Hunden kan bruke opptil 2 år på å trekke seg noe tilbake. Også kanskje lagt på meg et par kg? Du ser veldig tynn ut, så hvis du er undervektig, kan det hjelpe å legge på deg bittelitt. Tren styrke. Anonymous poster hash: db626...a7a Huden* Anonymous poster hash: db626...a7a
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #32 Skrevet 5. juni 2014 Hadde aldri operert denne - blir helt musunnelig (etter 3 fødsler og 100 strekkmerker, slank ellers)... Tenk på all risikoen ved operasjon, det er jo et stort inngrep! Synes du skal "bære" magen med stolthet:-) Anonymous poster hash: 79a79...740
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #33 Skrevet 5. juni 2014 Synes du er i grenseland.... Du er en sånn som er slank og fin men med litt løs hud. Med klær på ser du sikkert perfekt ut. Vill du se perfekt ut i bikini må nok bukplastikk til men husk du får stort arr eller flere. Jeg så ikke ut hverken med eller uten tøy og har store arr etter operasjon men det var det vært. Anonymous poster hash: 647ed...86f
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #34 Skrevet 5. juni 2014 Magen din er jo fin! Du må ikke finne på å legge deg under kniven fordi huden er bittelitt slapp! Jeg har også litt slapp hud slik som deg, men jeg har magen full av strekkmerker fra ene enden til andre og derfor vurdert jeg operasjon for å få vekk litt strekkmerker. Hadde aldri operert hadde jeg hatt en mage som din:) Anonymous poster hash: 01945...180
Ulvemamma Skrevet 5. juni 2014 #35 Skrevet 5. juni 2014 Blitt litt inspirert av alle bildene som blir lagt ut om dagen. Så jeg har lyst til å høre meningene til damene her inne. Per i dag ser magen min slik ut, det er etter trening og sunt kosthold i 1 1/2 år. M.a.o this is as good as it gets. Leker litt med tanken på en bukplastikk, men det er jo fryktelig dyrt da:/ eller skal jeg heller bare prøve å akseptere mitt nye utseende etter barnefødsler? Anonymous poster hash: 52389...1e8 Vet ikke om det nødvendigvis er en trøst, men jeg var mye lik deg etter min første (Gruer meg til å finne ut hvordan jeg blir etter nummer to som er på vei nå), og det tok mye mer enn 1,5 år før det ble ganske bra. Jeg var bare såvidt litt for bra til å få dekket bukplastikk sa legen den gangen, men siden jeg håpte på flere barn engang så var det uansett ikke tema da. Da legen sa dette så var det vel ca 4 år etter fødsel, og det ble faktisk betydelig mye bedre i løpet av de neste årene... Så om du klarer å akseptere det så er det det beste, og kanskje du vil få en positiv overraskelse på sikt?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #36 Skrevet 5. juni 2014 Skulle gjerne hatt den magen der! Anonymous poster hash: 35d18...71c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #37 Skrevet 5. juni 2014 Herregud da, dere som sier dere ville ha operert det der?? Det er da en kjempefin mage Blir helt satt ut her jeg sitter. Dere må virkelig slite med dere selv! Anonymous poster hash: db8a8...1e6
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #38 Skrevet 5. juni 2014 Jeg ville ventet et år til før jeg tok noen avgjørelse. Hunden kan bruke opptil 2 år på å trekke seg noe tilbake. Også kanskje lagt på meg et par kg? Du ser veldig tynn ut, så hvis du er undervektig, kan det hjelpe å legge på deg bittelitt. Tren styrke. Anonymous poster hash: db626...a7a Takk for svar alle sammen! Var litt uklar i hovedinnlegget. Det er 5 år siden siste barn, men forsøkt aktivt i 1 1/2 år å trene og stramme opp! Jeg er ikke undervektig, bmi på 21 Syns det er vanskelig, det plager meg litt i hverdagen, og har veldig splitt i magemusklene som ikke vil "rikke" på seg. Føler vel at det er lite "politisk korrekt" å fikse magen når jeg ikke er stor/overvektig. Interessant å lese hva folk mener HI Anonymous poster hash: 52389...1e8
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #39 Skrevet 5. juni 2014 Synes du ser flott ut, men hvis du ferdig med barn og du føler at dette plager deg så skader det ikke å undersøke. I mine øyne så trenger du ikke gjøre noe med magen Anonymous poster hash: cf062...516
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #40 Skrevet 5. juni 2014 Herregud da, dere som sier dere ville ha operert det der?? Det er da en kjempefin mage Blir helt satt ut her jeg sitter. Dere må virkelig slite med dere selv! Anonymous poster hash: db8a8...1e6 Jeg er også sjokkert! Hvordan kan du engang _vurdere_ å skjære i den helt perfekte magen?? Anonymous poster hash: 4a9f8...7d3
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #41 Skrevet 5. juni 2014 Heldig du er som har den magen Anonymous poster hash: 9d041...d3c
førskolelæreren Skrevet 5. juni 2014 #42 Skrevet 5. juni 2014 Jeg hadde nok operert. Ødlegger litt med det som henger rundt navlen..
Gjest Ingen skal få! Skrevet 5. juni 2014 #43 Skrevet 5. juni 2014 Hadde operert. Skal operere min. Ødelagt av strekkmerker.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #44 Skrevet 5. juni 2014 Husk alle operasjoner er forbundet med infekjonsfare. Og det kan hende at din mage vil se ut som en slagmark i forholdt til dette. Det er sjelden sier noen, men det skjer oftere enn du tror. Anonymous poster hash: a55f9...e1a
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 5. juni 2014 #45 Skrevet 5. juni 2014 (endret) Jeg syns på ingen måte det er stygt, men jeg hadde valgt å operere. En ting er å være tjukk, men å være slank med løs mage er ikke noe kjekt når en går med stramme klær. Endret 5. juni 2014 av Gulltopp med Knoll og Tott
Kremtopp Skrevet 5. juni 2014 #46 Skrevet 5. juni 2014 Spiller det noen rolle hva andre mener? Det er DIN kropp og DU som skal leve i den resten av livet, gjør det som er rett for DEG! Jeg har ganske lik mage, men med strekkmerker rundt navlen og kommer til å se det an 1-2 år til, er 1,5 år siden siste fødsel og jeg har jobba beinhardt selv for å gå ned i vekt, få bort fett og stramme opp. Om jeg ikke er fornøyd om et par år så kommer jeg til å legge meg under kniven selv, spiller ingen rolle for meg hva andre mener for det er jeg som skal leve i kroppen min, ingen andre.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #47 Skrevet 5. juni 2014 De som svarer ikke operer er de feite kyrne som kan se langt etter en mage som din. Jeg hadde operert. Anonymous poster hash: 6d1c5...11f
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #48 Skrevet 5. juni 2014 Jeg kommer overhodet aldri til å forstå argumentet: "vær stolt over kroppen din, den har født barn" også ser man ikke så bra ut..! Hvorfor skal man være fornøyd med ikke bra nok bare fordi man har fått barn..? Altså HI,nå sikter jeg ikke til deg,men til de mange som argumenterer at man skal være stolt av kroppen selv om den ser ut som et takras KUN fordi man har født barn? det forstår jeg rett og slett ikke... Står du på bildet HI? Hadde min mage vært sånn da jeg sto rett opp ned,så hadde jeg aldri blitt fornøyd med den,så jeg hadde kommet til å prøve forskjellige ting,men en operasjon hadde jeg ventet med i det lengste,kanskje aldri. Hva med å fortsette å stramme opp,smøre på oppstrammende kremer, spise sunt osv? det kan jo ta en stund,spesielt når huden begynner å bli eldre og mister elasiteten sin. Anonymous poster hash: 11cdc...efd
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #49 Skrevet 5. juni 2014 Rett deg opp og aksepter! -ville ikke leet på et øyelokk engang, verken på strand, svømmehall eller andre steder. Anonymous poster hash: af169...a02
Jentebror Skrevet 5. juni 2014 #50 Skrevet 5. juni 2014 Jeg hadde ikke operert. Ser ikke hva som er galt med magen jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå