Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Blitt litt inspirert av alle bildene som blir lagt ut om dagen. Så jeg har lyst til å høre meningene til damene her inne. Per i dag ser magen min slik ut, det er etter trening og sunt kosthold i 1 1/2 år. M.a.o this is as good as it gets. Leker litt med tanken på en bukplastikk, men det er jo fryktelig dyrt da:/ eller skal jeg heller bare prøve å akseptere mitt nye utseende etter barnefødsler? Anonymous poster hash: 52389...1e8
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Hadde gjort noe med det, men kan hende det hjelper med annen oppstramming siden det er så lite område.http://www.oslo-kosmetiske-lasersenter.no/laserbehandlinger/oppstramming-av-hud Anonymous poster hash: 3ef3e...102
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Den er kjempefin! Anonymous poster hash: 0bb6d...fb0
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Blitt litt inspirert av alle bildene som blir lagt ut om dagen. Så jeg har lyst til å høre meningene til damene her inne. Per i dag ser magen min slik ut, det er etter trening og sunt kosthold i 1 1/2 år. M.a.o this is as good as it gets. Leker litt med tanken på en bukplastikk, men det er jo fryktelig dyrt da:/ eller skal jeg heller bare prøve å akseptere mitt nye utseende etter barnefødsler? Anonymous poster hash: 52389...1e8 Sannsynligvis vil det trekke seg enda mer inn med tiden. Jeg synes magen din er fin som den er jeg. Jeg ville ikke operert. Ikke verdt risikoen og det er naturlig at både tid og fødsler setter spor i kroppene våre:) Anonymous poster hash: a870e...3b5
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Jeg synes det var en fin mage En mage som viser at du har barn. Jeg er verken overvektig eller har tegn etter fødser på magen selv(noen ørsmå) men synes virkelig du så fin ut! Jeg har derimot andre lyter, så operasjon blir det på meg.. Prøv alt annet før operasjon, bukplastikker bruker ikke bli så pene(kommer an på om du må ha ny navle, sjeldent pent for øyet dessverre). Anonymous poster hash: 56775...c90
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 Synes du skal akseptere. Magen din ser da virkelig fin ut! Hvordan skal det gå med våre barns generasjon, når "alle" mammaer legger seg under kniven, skaffer seg kjøpepupper og i det hele tatt? Vi syter over kroppspress, men utsetter døtrene våre med et ENDA sterkere press når vi klager over de uperfekte kroppene våre og kjøper oss nye. Vanlige kropper med rynker, løs hud og små pupper blir bare mer og mer uvanlig. Og i takt med det blir det mer og mer vanskelig å ikke være "perfekt". Skulle ønske folk kunne tenke litt lenger!!! Anonymous poster hash: c5d4e...eeb
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #7 Skrevet 5. juni 2014 Magen din er fin. Den viser at du har født, men vær stolt over den. Anonymous poster hash: e64f5...4e0
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #8 Skrevet 5. juni 2014 Nå banner jeg i kirka, men jeg ville operert. Ikke pga utseendet, for du ser flott ut!!!! Men fordi er så "slapt" heng uten fyll kan gi fukt og sår under etterhvert som tiden går.. Jeg skal ha bukplastikk pga helse, har verre heng da, pga ks. Anonymous poster hash: 80b4a...3ea
Gjest Skrevet 5. juni 2014 #9 Skrevet 5. juni 2014 Synes du skal operere jeg, OM du er helt ferdig med barn!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #10 Skrevet 5. juni 2014 Jeg ville ikke operert! Syns magen din var fin, ikke noe å skammes over!! Bær bikinien med stolthet! Skulle ønske jeg hadde en mage som din.. Anonymous poster hash: 25428...f5e
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #11 Skrevet 5. juni 2014 Det det er ingenting . Du ser flott ut ! Vil også trekke seg mer sammen selv . Om ett år Til har nok mye skjedd . Lover :-) Anonymous poster hash: 25a62...753
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #12 Skrevet 5. juni 2014 Ville ikke operert,- i alle fall ikke enda! Det er mulighet for at den trekker seg enda mer sammen, jeg merket bedring i nesten 3 år etter fødsel! Det finnes ikke-kirurgiske inngrep man kan prøve, som jeg vil anbefale først. Man ser jo tydelig at det er en "mamma" mage, samtidig som man tydelig ser at det er "uforskyldt";-altså, du har ikke fett i henget, slik ta du har gjort "alt" for og få det bort.... Og jeg synes den ser sjarmerende ut Men ser jo også "problemet" i og være så "nær perfekt";- om man kan kasse det for det,- og likevel se at man aldri kan bli det uten "hjelp"....Ankepunktet for IKKE ta operasjon, er rett og slett at det ser for bra ut i forhold til risiko med komplikasjon i forbindelse med operasjon, og også mulighet for store arr-dannelser som kan "ødelegge" utseende mer,- og også på sikt gi fysiske plager med magen. Om du vil prøve noe, så prøv andre ting enn "nip and tuck", i alle fall. Og uansett, gi det et år til.. Vil tro det kan skje litt til...Huden kan gjøre mye på et år! trening og sundt kosthold i 1,5 år, er ikke mye, vil anta vekta ikke har vært stabil like lenge? Anonymous poster hash: d692e...e12
elinna Skrevet 5. juni 2014 #13 Skrevet 5. juni 2014 Hvordan er bildet tatt? Kan se ut som du står litt bøyd eller sitter? Synes forøvrig at du ser veldig bra ut og hadde forsøkt å akseptere magen
ærlig talt Skrevet 5. juni 2014 #14 Skrevet 5. juni 2014 Det der er da ikke ille! Magen viser at du har gått gravid, men magen ellers er slank og fin Huden etter en bukplastikk synes jeg ser rar ut, den ser ikke ut som vanlig/normal hud. Så var jeg deg, ville jeg akseptert min flotte mage
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #15 Skrevet 5. juni 2014 Ville aldri verden operert den magen der, du ser jo kjempebra ut. Det lille du har av ekstra hud viser at du har født barn, men det er jo bare sjarmerende, jeg synes ikke du skal operere. Hadde du hatt et mange cm langt heng som hang som et forkle foran på magen og gav sopp og eksem under det hadde historien vært en annen, men den lille skjønnhetsfeilen der gjør deg bare menneskelig og fin. En stram bukplastikkmage med ny navle ser ikke bedre ut enn den magen du har nå altså, jeg liker ekte vare best Anonymous poster hash: 59347...936
Narelle Skrevet 5. juni 2014 #16 Skrevet 5. juni 2014 Aldri i livet om jeg hadde operert. Ser flott ut!
Desemberbarn09 :) Skrevet 5. juni 2014 #17 Skrevet 5. juni 2014 Jeg tror en operert mage med store arr ville blitt mindre pen enn magen du har nå
fine-phine Skrevet 5. juni 2014 #19 Skrevet 5. juni 2014 Synes ikke du har noe å bekymre deg over, men hvis det plager deg, ville jeg heller prøvd trening i et par år før du kaster deg over operasjonsbordet. Få har troen på at det funker, men tro meg, det funker hvis man har tålmodiheten, spesielt siden du har så lite som skal strammes opp
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #20 Skrevet 5. juni 2014 Jeg hadde ikke operert og du får neppe dekt det da det ikke er så ille. Ei venninne så mye verre ut og måtte dokumentere at hun hadde psykiske problemer pga magen. Klart du kan betaøe selv men når det ikke er så ille så ser jeg ikke noe poeng i det Anonymous poster hash: 88230...71d
SuperFries Skrevet 5. juni 2014 #22 Skrevet 5. juni 2014 Jeg hadde operert, men så er jeg over gjennomsnittet opptatt av mager.
Mandala Skrevet 5. juni 2014 #23 Skrevet 5. juni 2014 Hadde aldri, aldri operert. Det er en operasjon, ting kan gå galt.
Edelweis Skrevet 5. juni 2014 #24 Skrevet 5. juni 2014 Du trenger jo bare en miniplastikk. Jeg har hatt full bukplastikk og det trenger ikke du. Jeg hadde dratt til konsultasjon for å høre hva kirurgen sier. Men vet du, du ser flott ut uansett ja. :-) flink
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #25 Skrevet 5. juni 2014 Magen min er nesten lik. Bare bittelitt større.. Har lyst på bukplastikk jeg og, men tror jeg bare må prøve å akseptere den i stedet. Er ikke selve magen som plager meg egentlig. Mer den stygge navlen min. Anonymous poster hash: 56158...762
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå