Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #26 Skrevet 5. juni 2014 Hva med bæremeis? Vi kjøpte bergans bæremeis brukt på finn. Nå er min litt mindre enn din, han blir 3år om et par måneder. Men jeg ser for meg at vi fint kan bruke bæremeis som avlastning et år til. Det gjør at vi får gått mye lengre turer. Han starter med å gå de første km, og så opp i meisen når han er sliten. Anonymous poster hash: f4828...847 Bæremeis er blytungt i forhold til disse andre bæretøyene som har blitt diskutert. Den veier mer, og beveger seg ikke i takt med deg og barnet. Den lever sitt eget liv, mens disse andre har barna tett inntil. Disse andre kan man ha sammenrullet i en ryggsekk eller veske. Barnet ser noe bedre i meisen, men det er den eneste fordelen. Anonymous poster hash: 54cd0...245
Appelsinpiken Skrevet 5. juni 2014 #27 Skrevet 5. juni 2014 (endret) Kjøp nye ergobaby stowaway. Den tar liten plass og er lett å pakke opp/ned etter behov. Har ikke prøvd den selv annet enn i butikk, men vi har ergo sport, og kan uten problemer bære 4åringen i den. Endret 5. juni 2014 av Appelsinpiken
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #28 Skrevet 5. juni 2014 Kjøp nye ergobaby stowaway. Den tar liten plass og er lett å pakke opp/ned etter behov. Har ikke prøvd den selv annet enn i butikk, men vi har ergo sport, og kan uten problemer bære 4åringen i den. Jeg ville ikke kjøpt den, den var liten til ettåringen vår. Det er stor forskjell på den og sport. Anonymous poster hash: bda7e...45c
Appelsinpiken Skrevet 5. juni 2014 #29 Skrevet 5. juni 2014 Nå prøvde jeg den bare med 2 åringen oppi (ikke av de spinkleste) og det gikk fint. Men er ikke verre enn at hi tar med seg barnet sitt og prøver selv i butikk
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #30 Skrevet 5. juni 2014 Har meitai og synes det fungerer fint når jeg skal ha baby på magen eller har noen til å knytte på ryggen min. Ulempen er om en er alene og remsene henger i bakken mens en knyter, nen om du bare trenger noe til avogtil så er meitai billigere og lettere å frakte med seg Anonymous poster hash: 8f92e...c44
Gjest Julia1984 Skrevet 5. juni 2014 #31 Skrevet 5. juni 2014 Vi er en veldig aktiv familie, mye på tur etc. Barna på 1,5 - 4 og 6 går mye. Men jammen har det vært godt å ha en trille når f.eks de var rundt 2-3 og vi hadde trasket mange timer rundt i dyreparken. Da kunne de hvile, sove mitt mens vi andre/eldre barna i følget vårt fortsatt kunne farte rundt. Skjønner ikke dette nazi regimet. Trenger det være enten/eller?
hol(L)y COW Skrevet 5. juni 2014 #32 Skrevet 5. juni 2014 (endret) Har en 4-åring og en 1-åring. Vi er ganske aktive friluftsfolk og har brukt ergo og beremeis. Bbruker begge. alt etter som. Ergoen er best å bære men du får ikke med deg så mye mer. Beremeis har en rimelig stor lomme i tillegg. Det er litt vanskelig å feste Ergoen på ryggen når man er alene synes jeg. At toåringer skal måtte gå flere mil på fjellet uten å bli bært noe høres spesielt ut. Det samme å parkere vogn når de blir 11 mnder. Men om vi stod opp kl 6 for å komme oss i bhg så hadde vi sikkert kunne gå til bhg med storebror..og kommet fram før 0930. Endret 5. juni 2014 av hol(L)y COW
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå