Gå til innhold

Kjeder meg. Navnelek


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Jeg liker Maren, faktisk en av de navnene vi vurderte til jenta vår :) Men vi ente opp med Lena, ikke så mange som heter det nå om dagen, ivertfall ikke babyer.

 

Selv heter jeg Anne Berit. Har egentlig aldri likt navnet mitt. Syns at Anne er greit nok, men Berit er bare mindre pent så skulle ønske at foreldrene mine hadde droppet det :(

 

Anonymous poster hash: f3346...155

Syns Anne Berit er fint jeg:) Anne minner meg om en herlig menneske jeg kjenner.

 

Navnet mitt er: mailen

 

Anonymous poster hash: a622f...37c

 

Mailen er mykt og vakkert. Tenker på en lys svensk jente som løper over enga.

 

Jeg heter Marta

 

Anonymous poster hash: 5e732...730

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...