Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #26 Skrevet 4. juni 2014 Jeg liker Maren, faktisk en av de navnene vi vurderte til jenta vår Men vi ente opp med Lena, ikke så mange som heter det nå om dagen, ivertfall ikke babyer. Selv heter jeg Anne Berit. Har egentlig aldri likt navnet mitt. Syns at Anne er greit nok, men Berit er bare mindre pent så skulle ønske at foreldrene mine hadde droppet det Anonymous poster hash: f3346...155 Syns Anne Berit er fint jeg:) Anne minner meg om en herlig menneske jeg kjenner. Navnet mitt er: mailen Anonymous poster hash: a622f...37c Mailen er mykt og vakkert. Tenker på en lys svensk jente som løper over enga. Jeg heter Marta Anonymous poster hash: 5e732...730
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå