Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Jeg heter Siri Hva synes du om navnet mitt? Skriv navnet ditt selv og nestemann sier sin mening om ditt navn. Skjønner? Anonymous poster hash: ef704...f8c
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Siri er lett og fint navn. Har bare gode assosiasjoner til de jeg kjenner med det navnet Veldig greit at det fungerer på engelsk også. Mitt navn: Iselin Anonymous poster hash: 117ab...917
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Iselin er fint, veldig poppis rundt 1990? Mitt navn er Karna. Anonymous poster hash: c45fc...8e8
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Ei av mine beste venninner heter Iselin. Hadde hun ikke hett det tror jeg jammen jeg hadde kalt dattera mi for det Jeg heter Tina Anonymous poster hash: 61764...2aa
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Iselin er fint, veldig poppis rundt 1990? Mitt navn er Karna. Anonymous poster hash: c45fc...8e8 Karna er kult Anonymous poster hash: 9e575...1f4
Monajenten Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Iselin er fint, veldig poppis rundt 1990? Mitt navn er Karna. Anonymous poster hash: c45fc...8e8 Karna har jeg ikke hørt før. Nydelig og spesielt Jeg heter noe så kjedelig som Mona
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #7 Skrevet 4. juni 2014 Iselin er fint, veldig poppis rundt 1990? Mitt navn er Karna. Anonymous poster hash: c45fc...8e8 Uvanlig navn er det første jeg tenker. Litt "hardt" og gammeldags, men helt greit. Lisa. Anonymous poster hash: 26d29...55d
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #8 Skrevet 4. juni 2014 Mona er et koselig navn. Gir bare gode vibber.. jeg heter Ann Eilen Anonymous poster hash: cbaaf...7b0
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #9 Skrevet 4. juni 2014 Ann Eilen var et fint navn. -det er det vel kanskje ikke så mange som heter.. Jeg heter derimot Hege! Anonymous poster hash: 5fc7c...e4c
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #10 Skrevet 4. juni 2014 Ann Eilen var et fint navn. -det er det vel kanskje ikke så mange som heter.. Jeg heter derimot Hege! Anonymous poster hash: 5fc7c...e4c Jeg er født i 74 og vokste opp med flere som het Hege, jeg har bare positive assosiasjoner selv om navnet kanskje har forsvunnet litt. Ikke mange babyer som heter Hege (det gjelder for så vidt mitt navn også ) Jeg heter Lene. Anonymous poster hash: a2da2...b3c
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #11 Skrevet 4. juni 2014 Mammaen til bestevenninna mi på barneskolen het Lene, uføretrygdet men 100%mamma. Et herlig menneske! Jeg heter Mari Anonymous poster hash: a3039...d21
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #12 Skrevet 4. juni 2014 Mari er et flott navn! Enkelt og godt, alt for lite brukt. Turid Anonymous poster hash: 6aa83...20e
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #13 Skrevet 4. juni 2014 Turid, et navn jeg ikke har hørt så ofte. Fint og enkelt. Monica her. Anonymous poster hash: 84113...a2c
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #14 Skrevet 4. juni 2014 Monica er et veldig fint navn:-) Jeg heter Anette! Anonymous poster hash: c1e3e...1f6
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #15 Skrevet 4. juni 2014 Anette er et pent navn og liker alle som heter det Mitt nævn er Malin Anonymous poster hash: ebb0a...c44
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #16 Skrevet 4. juni 2014 Malin et søtt:) Ser for meg en liten, nett og sprudlende ung dame. Jeg heter sylvia. Anonymous poster hash: a1761...38a
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #17 Skrevet 4. juni 2014 Anette er et pent navn og liker alle som heter det Mitt nævn er Malin Anonymous poster hash: ebb0a...c44 Et koselig navn, minner meg om Vi på Saltkråkan. Jeg heter Kristin Anonymous poster hash: 2f73e...612
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #18 Skrevet 4. juni 2014 Anette er et pent navn og liker alle som heter det Mitt nævn er Malin Anonymous poster hash: ebb0a...c44 Et koselig navn, minner meg om Vi på Saltkråkan.Jeg heter Kristin Anonymous poster hash: 2f73e...612 Kristin er et solid navn som jeg liker. Jeg heter Caroline Anonymous poster hash: 3bc37...1a7
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #19 Skrevet 4. juni 2014 Kjenner to kjempefine mennesker som heter Kristin, så bare gode assosiasjoner Jeg heter Sofie. Anonymous poster hash: d12e6...6cf
Hvitkløver2020 Skrevet 4. juni 2014 #20 Skrevet 4. juni 2014 Caroline er fint det, det smiler liksom litt Jeg heter Ina
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #21 Skrevet 4. juni 2014 Caroline er fint det, det smiler liksom litt Jeg heter Ina Ina er et flott og lett navn som likner litt på mitt ...Jeg heter Ida Anonymous poster hash: 7f28a...3e4
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #22 Skrevet 4. juni 2014 Ida er klassisk og tidløst! Et nydelig navn. Jeg heter Linn. Anonymous poster hash: 206cf...4af
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #23 Skrevet 4. juni 2014 Jeg gikk i klasse med 4 jenter som hette Linn, så ganske vanlig navn, alle fikk barn før de var 17 faktisk. Jeg heter Maren Anonymous poster hash: 2a08e...72b
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #24 Skrevet 4. juni 2014 Jeg liker Maren, faktisk en av de navnene vi vurderte til jenta vår Men vi ente opp med Lena, ikke så mange som heter det nå om dagen, ivertfall ikke babyer. Selv heter jeg Anne Berit. Har egentlig aldri likt navnet mitt. Syns at Anne er greit nok, men Berit er bare mindre pent så skulle ønske at foreldrene mine hadde droppet det Anonymous poster hash: f3346...155
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #25 Skrevet 4. juni 2014 Jeg liker Maren, faktisk en av de navnene vi vurderte til jenta vår Men vi ente opp med Lena, ikke så mange som heter det nå om dagen, ivertfall ikke babyer. Selv heter jeg Anne Berit. Har egentlig aldri likt navnet mitt. Syns at Anne er greit nok, men Berit er bare mindre pent så skulle ønske at foreldrene mine hadde droppet det Anonymous poster hash: f3346...155 Syns Anne Berit er fint jeg:) Anne minner meg om en herlig menneske jeg kjenner. Navnet mitt er: mailen Anonymous poster hash: a622f...37c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå