Gå til innhold

Kjeder meg. Navnelek


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg heter Siri

Hva synes du om navnet mitt?

Skriv navnet ditt selv og nestemann sier sin mening om ditt navn.

 

Skjønner? :D

 

Anonymous poster hash: ef704...f8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siri er lett og fint navn. Har bare gode assosiasjoner til de jeg kjenner med det navnet :) Veldig greit at det fungerer på engelsk også. 

 

Mitt navn: Iselin



Anonymous poster hash: 117ab...917
Skrevet

Iselin er fint, veldig poppis rundt 1990?

 

Mitt navn er Karna.

 

Anonymous poster hash: c45fc...8e8

Skrevet

Ei av mine beste venninner heter Iselin. Hadde hun ikke hett det tror jeg jammen jeg hadde kalt dattera mi for det :)

 

Jeg heter Tina :)



Anonymous poster hash: 61764...2aa
Skrevet

Iselin er fint, veldig poppis rundt 1990?

 

Mitt navn er Karna.

 

Anonymous poster hash: c45fc...8e8

Karna er kult :)

 

Anonymous poster hash: 9e575...1f4

Skrevet

Iselin er fint, veldig poppis rundt 1990?

 

Mitt navn er Karna.

 

Anonymous poster hash: c45fc...8e8

Karna har jeg ikke hørt før. Nydelig og spesielt :)

 

Jeg heter noe så kjedelig som Mona :P

Skrevet

Iselin er fint, veldig poppis rundt 1990?

 

Mitt navn er Karna.

 

Anonymous poster hash: c45fc...8e8

Uvanlig navn er det første jeg tenker. Litt "hardt" og gammeldags, men helt greit.

 

Lisa.

 

Anonymous poster hash: 26d29...55d

Skrevet

Mona er et koselig navn. Gir bare gode vibber..;) jeg heter Ann Eilen

 

Anonymous poster hash: cbaaf...7b0

Skrevet

Ann Eilen var et fint navn.

-det er det vel kanskje ikke så mange som heter..

 

Jeg heter derimot Hege!

 

Anonymous poster hash: 5fc7c...e4c

Skrevet

Ann Eilen var et fint navn.

-det er det vel kanskje ikke så mange som heter..

 

Jeg heter derimot Hege!

 

Anonymous poster hash: 5fc7c...e4c

Jeg er født i 74 og vokste opp med flere som het Hege, jeg har bare positive assosiasjoner selv om navnet kanskje har forsvunnet litt. Ikke mange babyer som heter Hege (det gjelder for så vidt mitt navn også ;))

 

Jeg heter Lene.

 

Anonymous poster hash: a2da2...b3c

Skrevet

Mammaen til bestevenninna mi på barneskolen het Lene, uføretrygdet men 100%mamma. Et herlig menneske! :D 

 

Jeg heter Mari



Anonymous poster hash: a3039...d21
Skrevet

Mari er et flott navn! Enkelt og godt, alt for lite brukt.

 

Turid

 

Anonymous poster hash: 6aa83...20e

Skrevet

Turid, et navn jeg ikke har hørt så ofte. Fint og enkelt.

 

Monica her.



Anonymous poster hash: 84113...a2c
Skrevet

Monica er et veldig fint navn:-)

 

Jeg heter Anette!

 

Anonymous poster hash: c1e3e...1f6

Skrevet

Anette er et pent navn og liker alle som heter det

Mitt nævn er Malin

 

Anonymous poster hash: ebb0a...c44

Skrevet

Malin et søtt:)

Ser for meg en liten, nett og sprudlende ung dame.

 

 

Jeg heter sylvia.

 

Anonymous poster hash: a1761...38a

Skrevet

Anette er et pent navn og liker alle som heter det

Mitt nævn er Malin

 

Anonymous poster hash: ebb0a...c44

Et koselig navn, minner meg om Vi på Saltkråkan.

Jeg heter Kristin

 

Anonymous poster hash: 2f73e...612

Skrevet

 

 

Anette er et pent navn og liker alle som heter det

Mitt nævn er Malin

 

Anonymous poster hash: ebb0a...c44

Et koselig navn, minner meg om Vi på Saltkråkan.

Jeg heter Kristin

 

Anonymous poster hash: 2f73e...612

Kristin er et solid navn som jeg liker.

Jeg heter Caroline

 

Anonymous poster hash: 3bc37...1a7

Skrevet

Kjenner to kjempefine mennesker som heter Kristin, så bare gode assosiasjoner :)

Jeg heter Sofie.

 

Anonymous poster hash: d12e6...6cf

Skrevet

Caroline er fint det, det smiler liksom litt :)

 

Jeg heter Ina

Skrevet

Caroline er fint det, det smiler liksom litt :)

 

Jeg heter Ina

Ina er et flott og lett navn som likner litt på mitt ...

Jeg heter Ida :)

 

Anonymous poster hash: 7f28a...3e4

Skrevet

Ida er klassisk og tidløst! Et nydelig navn. Jeg heter Linn.

 

Anonymous poster hash: 206cf...4af

Skrevet

Jeg gikk i klasse med 4 jenter som hette Linn, så ganske vanlig navn, alle fikk barn før de var 17 faktisk. :P

 

Jeg heter Maren

 

Anonymous poster hash: 2a08e...72b

Skrevet

Jeg liker Maren, faktisk en av de navnene vi vurderte til jenta vår :) Men vi ente opp med Lena, ikke så mange som heter det nå om dagen, ivertfall ikke babyer.

 

Selv heter jeg Anne Berit. Har egentlig aldri likt navnet mitt. Syns at Anne er greit nok, men Berit er bare mindre pent så skulle ønske at foreldrene mine hadde droppet det :(



Anonymous poster hash: f3346...155
Skrevet

 

Jeg liker Maren, faktisk en av de navnene vi vurderte til jenta vår :) Men vi ente opp med Lena, ikke så mange som heter det nå om dagen, ivertfall ikke babyer.

 

Selv heter jeg Anne Berit. Har egentlig aldri likt navnet mitt. Syns at Anne er greit nok, men Berit er bare mindre pent så skulle ønske at foreldrene mine hadde droppet det :(

 

Anonymous poster hash: f3346...155

Syns Anne Berit er fint jeg:) Anne minner meg om en herlig menneske jeg kjenner.

 

Navnet mitt er: mailen

 

Anonymous poster hash: a622f...37c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...