Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/Kjare-foreldre-Dere-blir-loyet-til-7589252.html#.U473C_l_vzg *applaudere* Anonymous poster hash: 178b2...19c
*Miss Marple* Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Denne burde bli sticky en stund. Men jeg er redd det ikke nytter uansett. Noen vil bare ikke ta til seg informasjon og fakta.
Frenzia Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Åh du hellige jul, må jeg begynne å betale for aftenposten på nett nå? Sånne kronikker burde i det minste legges ut gratis. Kan jo ikke forvente at folk som har så forvridde kunnskap om vaksine faktisk leser Aftenposten en gang, og i alle fall ikke betaler for det...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 http://mobil.aftenposten.no/meninger/debatt/article7589252.ece#.U488dCkazCQ Denne var gratis for meg ihvertfall. Anonymous poster hash: 05aba...432
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #7 Skrevet 4. juni 2014 Åh du hellige jul, må jeg begynne å betale for aftenposten på nett nå? Sånne kronikker burde i det minste legges ut gratis. Kan jo ikke forvente at folk som har så forvridde kunnskap om vaksine faktisk leser Aftenposten en gang, og i alle fall ikke betaler for det... Du kan lese et visst antall artikler gratis i uka, men må betale hvis du går over og ønsker å lese mer. Et fint lite smutthull er å gå inn på inkognito-modus på Chrome, så kan du lese så mange du bare vil Funker på telefonen også. Anonymous poster hash: 9980a...fc0
Vaffelstrikk Skrevet 4. juni 2014 #8 Skrevet 4. juni 2014 Jeg som ikke betaler får lese 8 artikler i uka på aftenposten.no. Kommer sikkert an på hvor mange man har vært innom tidligere..
Vaffelstrikk Skrevet 4. juni 2014 #9 Skrevet 4. juni 2014 Åh du hellige jul, må jeg begynne å betale for aftenposten på nett nå? Sånne kronikker burde i det minste legges ut gratis. Kan jo ikke forvente at folk som har så forvridde kunnskap om vaksine faktisk leser Aftenposten en gang, og i alle fall ikke betaler for det... Du kan lese et visst antall artikler gratis i uka, men må betale hvis du går over og ønsker å lese mer. Et fint lite smutthull er å gå inn på inkognito-modus på Chrome, så kan du lese så mange du bare vil Funker på telefonen også. Anonymous poster hash: 9980a...fc0 Takk for det tipset, har jeg ikke tenkt på
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #10 Skrevet 4. juni 2014 Det morsomme er jo å lese kommentarene under der noen nek fortsatt hevder at vaksiner er noe tull. Likte spesielt godt kommentarer om at "skal man ikke få mene noe om en medisin dersom man ikke er lege"? (ikke helt ordrett sitert). Joda, klart man kan mene ting, men det blir litt for tåpelig å late som om man vet bedre enn et enormt stort forskningsmiljø! Anonymous poster hash: 39a57...e85
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #12 Skrevet 4. juni 2014 Jeg har ett barn som ikke har tatt alle vaksinene pga allergi mot noe i vaksinen (har eggallergi). Jeg syntes det er veldig skummelt nå som det er en del som velger å ikke vaksinere..min kan jo ikke få vaksinen så om det blir oppblomstring av sykdommer så er det veldig skummelt for henne. Anonymous poster hash: c8080...4c5
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #13 Skrevet 4. juni 2014 Jeg har ett barn som ikke har tatt alle vaksinene pga allergi mot noe i vaksinen (har eggallergi). Jeg syntes det er veldig skummelt nå som det er en del som velger å ikke vaksinere..min kan jo ikke få vaksinen så om det blir oppblomstring av sykdommer så er det veldig skummelt for henne. Anonymous poster hash: c8080...4c5 Ja da er det enda viktigere at andre barn som kan vaksineres blir vaksinert. Anonymous poster hash: 05aba...432
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #15 Skrevet 4. juni 2014 Les og lær!! Anonymous poster hash: 38c86...739
Frenzia Skrevet 4. juni 2014 #16 Skrevet 4. juni 2014 Åh du hellige jul, må jeg begynne å betale for aftenposten på nett nå? Sånne kronikker burde i det minste legges ut gratis. Kan jo ikke forvente at folk som har så forvridde kunnskap om vaksine faktisk leser Aftenposten en gang, og i alle fall ikke betaler for det... Du kan lese et visst antall artikler gratis i uka, men må betale hvis du går over og ønsker å lese mer. Et fint lite smutthull er å gå inn på inkognito-modus på Chrome, så kan du lese så mange du bare vil Funker på telefonen også. Anonymous poster hash: 9980a...fc0 Takk for det tipset, har jeg ikke tenkt på Ja, takk for tipset. Jeg hadde tydeligvis nådd det antallet, og fikk bare opp priser og innloggingsinfo.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #18 Skrevet 4. juni 2014 Vi som ikke vaksinere har lest denne for lenge siden på engelsk. Dette underbygger min teori, vi som er skeptiske til vaksiner leser litt mer om emne en andre. Dessverre så er ikke dette et svart hvit emne, samme hvilken leir du er i. Sykdommene er der og det samme er bivirkningene. Og faktisk slik situasjonen er i Norge er sjansen større for bivirkninger en skade av sykdommene. Om du orker å lese deg litt opp på emne så vil du finne ut at de fleste som ikke er fanatisk mot, men bare litt sunt skeptisk, venter ofte til barna er rundt 4 år, da er imunforsvaret mye bedre utviklet. Vi er så heldige å bo i et land hvor dette er mulig uten risiko, og da blir valget enkelt for meg Anonymous poster hash: bf80d...d6f
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #19 Skrevet 4. juni 2014 Vi som ikke vaksinere har lest denne for lenge siden på engelsk. Dette underbygger min teori, vi som er skeptiske til vaksiner leser litt mer om emne en andre. Dessverre så er ikke dette et svart hvit emne, samme hvilken leir du er i. Sykdommene er der og det samme er bivirkningene. Og faktisk slik situasjonen er i Norge er sjansen større for bivirkninger en skade av sykdommene. Om du orker å lese deg litt opp på emne så vil du finne ut at de fleste som ikke er fanatisk mot, men bare litt sunt skeptisk, venter ofte til barna er rundt 4 år, da er imunforsvaret mye bedre utviklet. Vi er så heldige å bo i et land hvor dette er mulig uten risiko, og da blir valget enkelt for meg Anonymous poster hash: bf80d...d6f Bivirkningene er større skade nettopp fordi folk vaksinerer seg og barna sine og ikke får sykdommen. Trur du ikke sykdommen blir større enn bivirkningene av vaksina hvis alle slutter å vaksinere seg? Hue... Anonymous poster hash: 9dffe...d19
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #20 Skrevet 4. juni 2014 Vi som ikke vaksinere har lest denne for lenge siden på engelsk. Dette underbygger min teori, vi som er skeptiske til vaksiner leser litt mer om emne en andre. Dessverre så er ikke dette et svart hvit emne, samme hvilken leir du er i. Sykdommene er der og det samme er bivirkningene. Og faktisk slik situasjonen er i Norge er sjansen større for bivirkninger en skade av sykdommene. Om du orker å lese deg litt opp på emne så vil du finne ut at de fleste som ikke er fanatisk mot, men bare litt sunt skeptisk, venter ofte til barna er rundt 4 år, da er imunforsvaret mye bedre utviklet. Vi er så heldige å bo i et land hvor dette er mulig uten risiko, og da blir valget enkelt for meg Anonymous poster hash: bf80d...d6f Bivirkningene er større skade nettopp fordi folk vaksinerer seg og barna sine og ikke får sykdommen. Trur du ikke sykdommen blir større enn bivirkningene av vaksina hvis alle slutter å vaksinere seg? Hue... Anonymous poster hash: 9dffe...d19 Jo, men for mitt barn er kun det beste godt nok. Dermed ventet jeg 3-4 år. Anonymous poster hash: bf80d...d6f
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #21 Skrevet 4. juni 2014 Og en anna ting, om alle hadde ventet til barna var 3-4 år ville vaksinedekningen vært tilnærma lik. Vi ville bare forskjøvet alderen på de som var beskyttet for vaksiner varer ikke evig. Anonymous poster hash: bf80d...d6f
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #23 Skrevet 5. juni 2014 Opp og stå Anonymous poster hash: bb4a1...039
Gjest Lirpa Skrevet 5. juni 2014 #24 Skrevet 5. juni 2014 Nå har jeg lest gjennom hele tråden og tror jeg er enig med hun som venter med vaksinene. Hvorfor ta sjansen å vaksinere en baby med et umodent imunforsvar når en likevell ikke utsetter baby for noe fare. Tror mange ikke er klar over dette. Ser mange her inne bare gjentar seg selv uten å tenke.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #25 Skrevet 5. juni 2014 Nå har jeg lest gjennom hele tråden og tror jeg er enig med hun som venter med vaksinene. Hvorfor ta sjansen å vaksinere en baby med et umodent imunforsvar når en likevell ikke utsetter baby for noe fare. Tror mange ikke er klar over dette. Ser mange her inne bare gjentar seg selv uten å tenke. Tydelig at dette er viktig for deg, når du skaper en ny profil kun for å støtte deg selv. Anonymous poster hash: 178b2...19c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå