Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Har ikke råd til sommerferie i år og har dårlig samvittighet for det ovenfor barna på 5 år og 2år. Noen andre i samme situasjon? Hva skal dere gjøre i ferien? Anonymous poster hash: 3efab...11e
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Har ikke råd til sommerferie i år og har dårlig samvittighet for det ovenfor barna på 5 år og 2år. Noen andre i samme situasjon? Hva skal dere gjøre i ferien? Anonymous poster hash: 3efab...11e Jepp, pusser opp hjemme og har en baby på 2 mnd. Så, blir ikke ferie på oss. Har en på 5 år også, men hun skal til besteforeldrene og faren og de tar henne alltid med til sverige på badeland etc, hvert år. Så, blir nok tellturer på oss og tur til badeland i nærheten her. Anonymous poster hash: a83ae...146
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Jeg er student og kjempedeilig råd! Men ferie blir det! Vi skal på telttur på fjellet en helg, låne hytta til svigers ei uke og ellers kose oss mye! Ikke si det ikke blir ferie, prøv å tenk ut noe lignende? Har dere mulighet til å låne hytte eller dra på telttur? Mine unger ble iallfall veldig glad når jeg fortalte om ferieplanene våre! Ikke blakk deg for dyre ferier iallfall! Anonymous poster hash: c8e87...a1f
Mandala Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Når de er så små hadde jeg virkelig ikke hatt dårlig samvittighet. De koser seg like mye på strand, i skog etc.
BareMas Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Vi har råd til å dra på ferie, men velger å ikke dra noe sted. Offisiell unnskyldning: høygravid. Egentlig grunn: jeg elsker å være hjemme å nyte fritid og fint vær, uten å stresse rundt på flyplasser, kjøre langt i bil, pakke og whatnot. Hageferie <3 Ferieturer er ikke det viktigste for å skape gode minner for unger, det er hvordan man bruker tiden sammen. Kos dere hjemme, dra på små utflukter, spis en is mer enn vanlig! Slikt skaper gode minner og glade barn