Gå til innhold

Cæsar skuespiller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes hvem skuespiller er det som datt fra balkongen?

Anonymous poster hash: 8bd57...1b3

Hvem skuespiller?

HVILKEN skuespiller. Lær deg heller norsk!!

Anonymous poster hash: eaa4b...7c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må si det er toppen av total mangel på folkeskikk å bruke denne tråden til å kommentere hvordan folk skriver. Respektløst!

Anonymous poster hash: b243c...e02

Skrevet

Må si det er toppen av total mangel på folkeskikk å bruke denne tråden til å kommentere hvordan folk skriver. Respektløst!

Anonymous poster hash: b243c...e02

Ja, for det er ikke mangel på respekt av HI å opprette denne tråden??

Skrevet

Tv2 kan ikke å formulere seg rett! Det er en TIDLIGERE skuespiller, ikke en som spiller i serien nå slik som folk dermed tror ut fra den misvisende overskriften. Lurer på hvor lite skriveskills som skal til for å bli journalist.

Det er det samme som å si at "toppsjef i Statoil død", og så har vedkommende per dags dato en helt annen jobb, men har vært sjef en gang før i tiden.

Anonymous poster hash: b0d23...6b8

Hvis vi nå skal pirke på formuleringer, så kan jeg opplyse om at det i bokmål ikke heter "kan å". Det korrekte i din setning hadde vært "kan ikke formulere seg". Du sier det sikkert slik i din dialekt, men det er feil å skrive det.

Anonymous poster hash: 230dc...5b0

Vi sier det sånn på min dialekt ja. Når det er sagt har ikke jeg noe ansvar for å opplyse norges befolkning om nyheter da jeg ikke jobber som journalist, så skjønner ikke viktigheten av å påpeke min bagatell av en formuleringsfeil her på forumet. Vranglære og misvisende tekst i nyhetsverden er det mest irriterende som finnes. Har flere ganger sagt fra til TV2 om vranglære, og flere artikler har blitt skrevet om med bruk av mine setniger/ord i teksten (meteorologi).

Du burde være glad du lærte deg noe om å skrive korrekt norsk i dag :) Ser dårlig ut å påpeke andres feil, slik du sier at du gjør, når du ikke kan formulere deg riktig.

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Tråden er moderert etter forumsreglene som sier det ikke er lov å komme med

"Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part."...

Dette er advarsel nr 2, om ikke blir slutt på spekulasjonene så må vi dessverre se oss nødt til å stenge tråden. Vær så snill og respektere forumsreglene. Media vil helt sikkert offentliggjøre navnet etterhvert, så smør dere med tålmodighet ;) 

Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

Skrevet

Jeg vet hvem som er død og det er grusomt trist. Han har spilt i flere norske filmer.

Gjest Julia1984
Skrevet

Tragisk. Jeg vet godt hvem han er og han har spilt flere roller, ofte bad guy

Skrevet

Kondolerer til familien

Skrevet

Er du flink å Google, tar det deg 2 min 👍

Anonymous poster hash: b42e5...46c

Skrevet

Hvorfor sitte og gåtte seg? Jeg vet noe som ikke du vet. Hvorfor ikke bare fortelle det:-)

Anonymous poster hash: 7ed4b...1a1

Skrevet

Jens august skal ut av serien...

Anonymous poster hash: 7ed4b...1a1

Ja det skal han... Men hva har det med dette å gjøre mener du....?

Anonymous poster hash: 43b57...b0d

Skrevet

Kan noen fortelle meg på PM hvem det er?

Skrevet

Se linken rett over her

Anonymous poster hash: 76c03...d45

Skrevet

Så trist.. :( Han var en flink skuespiller. Husker han godt fra "Venner eller fiender".

Anonymous poster hash: d41de...9e1
Skrevet

Se linken rett over her

den ble tydeligvis fjernet. Skjønner ikke korfor. For det ligger på nettet!

Skrevet

Enda flere spekulasjoner fjernet.

Regelen det slettes etter er sitert i tråden allerede. Siden våre  oppfordringer om å følge forumreglene ikke følges, vurderer vi å stenge tråden. Når familien til den avdøde ønsker å offentliggjøre navnet, så vil dere få vite det. At det "ligger på nettet" er ikke det samme som at det er offentliggjort, og vil fortsatt passere som rykter og spekulasjoner her inne. Inntil navnet er gjort kjent gjennom offentlige kanaler, så vil alle forslag til navn, eller andre forsøk på identifisering bli slettet.

Himmel og hav

Brukermoderator

Skrevet

Himmel og hav jeg synes rett og slett dere bare skal stenge tråden. Det er kvalmt og ufint det som pågår nå. Folk kan selv tenke seg til hvem vedkommende er, men det er nok nå. Familien har vært veldig tydelig angående at de ikke ønsker offentliggjøring, at folk her inne ikke klarer å forholde seg til det er respektløst. 

Skrevet

Tv2 kan ikke å formulere seg rett! Det er en TIDLIGERE skuespiller, ikke en som spiller i serien nå slik som folk dermed tror ut fra den misvisende overskriften. Lurer på hvor lite skriveskills som skal til for å bli journalist.

Det er det samme som å si at "toppsjef i Statoil død", og så har vedkommende per dags dato en helt annen jobb, men har vært sjef en gang før i tiden.

Hvis vi nå skal pirke på formuleringer, så kan jeg opplyse om at det i bokmål ikke heter "kan å". Det korrekte i din setning hadde vært "kan ikke formulere seg". Du sier det sikkert slik i din dialekt, men det er feil å skrive det.

Vi sier det sånn på min dialekt ja. Når det er sagt har ikke jeg noe ansvar for å opplyse norges befolkning om nyheter da jeg ikke jobber som journalist, så skjønner ikke viktigheten av å påpeke min bagatell av en formuleringsfeil her på forumet. Vranglære og misvisende tekst i nyhetsverden er det mest irriterende som finnes. Har flere ganger sagt fra til TV2 om vranglære, og flere artikler har blitt skrevet om med bruk av mine setniger/ord i teksten (meteorologi).

Du burde være glad du lærte deg noe om å skrive korrekt norsk i dag :) Ser dårlig ut å påpeke andres feil, slik du sier at du gjør, når du ikke kan formulere deg riktig.

Å herregud, er du virkelig så begrenset at du ikke forstår dette? Gud bedre..

Skrevet

Å herregud, er du virkelig så begrenset at du ikke forstår dette? Gud bedre..

Det er unektelig idiotisk å påpeke feil når man ikke behersker å skrive selv da. ;-)

Anonymous poster hash: cf36e...c86

Skrevet

I et annet forum ble det nevnt en annen fyr enn han som er hintet om her.

Anonymous poster hash: f8d43...509

Skrevet

Rett og slett usmaklig tråd

Skrevet

og er ikke han du snakker om over her,jeg vet hvem det er,uten og gå inn på det. kjempe god fyr

Skrevet

Enda flere spekulasjoner fjernet.

Regelen det slettes etter er sitert i tråden allerede. Siden våre  oppfordringer om å følge forumreglene ikke følges, vurderer vi å stenge tråden. Når familien til den avdøde ønsker å offentliggjøre navnet, så vil dere få vite det. At det "ligger på nettet" er ikke det samme som at det er offentliggjort, og vil fortsatt passere som rykter og spekulasjoner her inne. Inntil navnet er gjort kjent gjennom offentlige kanaler, så vil alle forslag til navn, eller andre forsøk på identifisering bli slettet.

Himmel og hav

Brukermoderator

Dette er tydeligvis advarsel nummer 3. Hvorfor stenger dere ikke bare hele tråden, folk stopper jo ikke når dere ikke gjør alvor av advarslene deres

Anonymous poster hash: c3ad0...234

Skrevet

Kan det være han som spilte eksmannen til Charlotte. Han kriminelle. Ganske kjekk

Anonymous poster hash: d6c93...bc4

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...