Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Hjelpes hvem skuespiller er det som datt fra balkongen? Anonymous poster hash: 8bd57...1b3
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 HVILKEN!!!! Anonymous poster hash: e2c72...bfb
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Tv2 kan ikke å formulere seg rett! Det er en TIDLIGERE skuespiller, ikke en som spiller i serien nå slik som folk dermed tror ut fra den misvisende overskriften. Lurer på hvor lite skriveskills som skal til for å bli journalist. Det er det samme som å si at "toppsjef i Statoil død", og så har vedkommende per dags dato en helt annen jobb, men har vært sjef en gang før i tiden. Anonymous poster hash: b0d23...6b8
PrinsesseHengepupp Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Tv2 kan ikke å formulere seg rett! Det er en TIDLIGERE skuespiller, ikke en som spiller i serien nå slik som folk dermed tror ut fra den misvisende overskriften. Lurer på hvor lite skriveskills som skal til for å bli journalist. Det er det samme som å si at "toppsjef i Statoil død", og så har vedkommende per dags dato en helt annen jobb, men har vært sjef en gang før i tiden. Anonymous poster hash: b0d23...6b8 Omtrent samme skills som for å skrive kjendissladrespørsmål på et anonymforum ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Huff. Det var trasig. Anonymous poster hash: e8a69...ce9
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Tv2 kan ikke å formulere seg rett! Det er en TIDLIGERE skuespiller, ikke en som spiller i serien nå slik som folk dermed tror ut fra den misvisende overskriften. Lurer på hvor lite skriveskills som skal til for å bli journalist. Det er det samme som å si at "toppsjef i Statoil død", og så har vedkommende per dags dato en helt annen jobb, men har vært sjef en gang før i tiden. Anonymous poster hash: b0d23...6b8 Omtrent samme skills som for å skrive kjendissladrespørsmål på et anonymforum ;-) Mjeeehe Anonymous poster hash: b0d23...6b8
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #7 Skrevet 4. juni 2014 hm.. jeg er også nysgjerrig.. lurer på hvem det er.. Anonymous poster hash: 72b30...bf4
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #8 Skrevet 4. juni 2014 Har så lyst å vite hvem det er Anonymous poster hash: 0c052...656
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #9 Skrevet 4. juni 2014 For noen hyener dere er. Et menneske er død, familien ønske ikke å gå ut med navn ennå og her sitter dere og vil sååååå gjerne vite hvem det er uten noen medfølelse med at noen er død. Få dere et liv. Små, små mennesker. Anonymous poster hash: cf36e...c86
MamsenMedToSmå Skrevet 4. juni 2014 #10 Skrevet 4. juni 2014 Er greit å være nysgjerrig, men hold det for dere selv! Å spekulere rundt noens død på et forum er ikke greit spør du meg...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #11 Skrevet 4. juni 2014 Dere kan google "hotel cæsar skuspiller født i 1972". Kommer opp to alternativer, og den ene er fortsatt aktiv i serien så vidt jeg vet. Anonymous poster hash: e8a69...ce9
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #12 Skrevet 4. juni 2014 Jeg spekulerer ikke i hvem som er død, bare så det er understreket. Jeg blir bare oppgitt over misvisende nyhetsoverskrifter, generelt! Anonymous poster hash: b0d23...6b8
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #13 Skrevet 4. juni 2014 Dere kan google "hotel cæsar skuspiller født i 1972". Kommer opp to alternativer, og den ene er fortsatt aktiv i serien så vidt jeg vet. Anonymous poster hash: e8a69...ce9 Vi har jo ikke kommet halvveis i året engang, så kan også være født i 1971. Og der var det mange det kan være. Bare så du ikke setter igang rykter om feil person..... Anonymous poster hash: 0a785...328
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #14 Skrevet 4. juni 2014 Dere kan google "hotel cæsar skuspiller født i 1972". Kommer opp to alternativer, og den ene er fortsatt aktiv i serien så vidt jeg vet. Anonymous poster hash: e8a69...ce9 Dette var fryktelig trist Anonymous poster hash: 15535...bd5
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #15 Skrevet 4. juni 2014 er han født 71- er det flere det kan være. er han i 72 - så er han sjekke guden til pelle! Anonymous poster hash: 70515...fec
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #16 Skrevet 4. juni 2014 Dansk klingende fornavn? Anonymous poster hash: 4e9db...383
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #17 Skrevet 4. juni 2014 Dansk klingende fornavn? Anonymous poster hash: 4e9db...383 Tror det, passer med resten. Men fra nabolandet isåfall? Anonymous poster hash: 85acd...4e9
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #18 Skrevet 4. juni 2014 Dansk klingende fornavn? Anonymous poster hash: 4e9db...383 Det er ikke Svein. Anonymous poster hash: d6c93...bc4
elin Skrevet 4. juni 2014 #19 Skrevet 4. juni 2014 Hei dere. Vil bare minne om at spekulasjoner rundt dødsfall ikke passer seg her på forumet. Hilsen Elin.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #20 Skrevet 4. juni 2014 Tv2 kan ikke å formulere seg rett! Det er en TIDLIGERE skuespiller, ikke en som spiller i serien nå slik som folk dermed tror ut fra den misvisende overskriften. Lurer på hvor lite skriveskills som skal til for å bli journalist. Det er det samme som å si at "toppsjef i Statoil død", og så har vedkommende per dags dato en helt annen jobb, men har vært sjef en gang før i tiden. Anonymous poster hash: b0d23...6b8 Hvis vi nå skal pirke på formuleringer, så kan jeg opplyse om at det i bokmål ikke heter "kan å". Det korrekte i din setning hadde vært "kan ikke formulere seg". Du sier det sikkert slik i din dialekt, men det er feil å skrive det. Anonymous poster hash: 230dc...5b0
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #21 Skrevet 4. juni 2014 Jens august skal ut av serien... Anonymous poster hash: 7ed4b...1a1
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #22 Skrevet 4. juni 2014 Jeg vet hvem det er Anonymous poster hash: d6c93...bc4
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #23 Skrevet 4. juni 2014 Dansk klingende fornavn? Anonymous poster hash: 4e9db...383 Nei. Han er jo en nåværende karakter. Anonymous poster hash: d6c93...bc4
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #24 Skrevet 4. juni 2014 Tv2 kan ikke å formulere seg rett! Det er en TIDLIGERE skuespiller, ikke en som spiller i serien nå slik som folk dermed tror ut fra den misvisende overskriften. Lurer på hvor lite skriveskills som skal til for å bli journalist. Det er det samme som å si at "toppsjef i Statoil død", og så har vedkommende per dags dato en helt annen jobb, men har vært sjef en gang før i tiden. Anonymous poster hash: b0d23...6b8 Hvis vi nå skal pirke på formuleringer, så kan jeg opplyse om at det i bokmål ikke heter "kan å". Det korrekte i din setning hadde vært "kan ikke formulere seg". Du sier det sikkert slik i din dialekt, men det er feil å skrive det. Anonymous poster hash: 230dc...5b0 Vi sier det sånn på min dialekt ja. Når det er sagt har ikke jeg noe ansvar for å opplyse norges befolkning om nyheter da jeg ikke jobber som journalist, så skjønner ikke viktigheten av å påpeke min bagatell av en formuleringsfeil her på forumet. Vranglære og misvisende tekst i nyhetsverden er det mest irriterende som finnes. Har flere ganger sagt fra til TV2 om vranglære, og flere artikler har blitt skrevet om med bruk av mine setniger/ord i teksten (meteorologi). Anonymous poster hash: b0d23...6b8
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #25 Skrevet 4. juni 2014 Vedkommende døde her om dagen så om vedkommende blir tatt ut av serien eller ikke har vel ikke noe å si. Hadde vedkommende død for flere uker siden hadde det blitt noe annet. Men uansett så kommer det i media etterhvert, ha respek og vent og se. Anonymous poster hash: f8d43...509
Anbefalte innlegg