Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Huff, dere må se den dama:-( Anonymous poster hash: 2f3a9...3d0
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Har ALDRI sett et så tynt menneske før:-( Anonymous poster hash: 2f3a9...3d0
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Helt jævelig å se på. Skjønner ikke at hun fortsatt lever. Anonymous poster hash: eccf7...d72
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Utrolig at beina ikke knekker, det er jo ingenting som er med på å holde ting sammen. Anonymous poster hash: 95a6f...f8e
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 Huff, det er bokstavlig talt et vandrende skjelett! Anonymous poster hash: 2f3a9...3d0
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #6 Skrevet 3. juni 2014 Så en gang en like tynn dame. Jeg fikk helt sjokk og tror jeg hadde haken på bakken etter hun hadde gått forbi. Jeg skjønner ikke at hun kunne gå eller i det hele tatt puste. Aldri sett henne etter den gangen så sykdommer tok kanskje overhånd Anonymous poster hash: ae3ec...0eb
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #7 Skrevet 3. juni 2014 Er det hun? http://eldiario.com.uy/wp-content/uploads/2012/12/Valeria-Levitin.jpg Anonymous poster hash: b2e19...63b
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #8 Skrevet 3. juni 2014 Er det hun? http://eldiario.com.uy/wp-content/uploads/2012/12/Valeria-Levitin.jpg Anonymous poster hash: b2e19...63b Ja:-( Anonymous poster hash: 2f3a9...3d0
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #9 Skrevet 3. juni 2014 Snakker om "the gap"... Anonymous poster hash: a7240...b15
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #10 Skrevet 3. juni 2014 TV3? Der er det jo paradise! Anonymous poster hash: f3c85...ff2
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #11 Skrevet 3. juni 2014 TV3? Der er det jo paradise!Anonymous poster hash: f3c85...ff2 Toooo late you know ;-) Anonymous poster hash: 2f3a9...3d0
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #12 Skrevet 3. juni 2014 Dritt da! Hva slags program var det? Vil se! Fascinert av slikt. Anonymous poster hash: f3c85...ff2
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #13 Skrevet 3. juni 2014 Dritt da! Hva slags program var det? Vil se! Fascinert av slikt.Anonymous poster hash: f3c85...ff2 Supersize vs super skinny Det er verre for dem som faktisk er rammet av sykdommen, den er fæl :-( Anonymous poster hash: 2f3a9...3d0
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #14 Skrevet 3. juni 2014 Verre for dem enn for..? Er ikke hun rammet da? Anonymous poster hash: f3c85...ff2
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #15 Skrevet 3. juni 2014 Verre for dem enn for..? Er ikke hun rammet da?Anonymous poster hash: f3c85...ff2 Du sa du var fascinert. Det er verst for dem som faktisk er rammer! Anonymous poster hash: 2f3a9...3d0
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #16 Skrevet 3. juni 2014 Utrolig vakker hun som er kveldens superskinny da Anonymous poster hash: b2e19...63b
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #17 Skrevet 3. juni 2014 Utrolig vakker hun som er kveldens superskinny daAnonymous poster hash: b2e19...63b Det var en mann som var skinny!?!men hun som var stor var utrolig pen, men dessverre overgikk fedmen hennes det pene utseende. Når jeg ser slike overvektige så tenker jeg automatisk at hun/han kunne vært utrolig pen hvis hun/han ikke var så overvektig! Anonymous poster hash: 2f3a9...3d0
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #18 Skrevet 3. juni 2014 Verre for dem enn for..? Er ikke hun rammet da?Anonymous poster hash: f3c85...ff2 Du sa du var fascinert. Det er verst for dem som faktisk er rammer!Anonymous poster hash: 2f3a9...3d0 Ja det er det selvsagt. Men når det er på tv så er det underholdning Anonymous poster hash: f3c85...ff2
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #19 Skrevet 3. juni 2014 Verre for dem enn for..? Er ikke hun rammet da?Anonymous poster hash: f3c85...ff2 Du sa du var fascinert. Det er verst for dem som faktisk er rammer!Anonymous poster hash: 2f3a9...3d0 Ja det er det selvsagt. Men når det er på tv så er det underholdning Anonymous poster hash: f3c85...ff2 Jammen det er "bra" at andres tragedie underholder deg da! Det er dessverre ikke det som er budskapet med serien, at folk skal bli underholdt! Anonymous poster hash: 2f3a9...3d0
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #20 Skrevet 3. juni 2014 Wow sier jeg bare. At dere kan finne andres sykdom morsomt og underholdende. At de sliter hardt med og klare og leve og har det sykt vondt med seg selv og mest sannsynlig hater seg selv. At dette synes dere er underholderne gjør at jeg SKAMMER meg på deres vegne.. Er dere klar over hvor stort problem dette er og hvor voksende denne problematiken er ? At det blir bare flere flere unge som utvikler disse sykdommene pga de unaturlige reklamene, gruppe press/mobbing for å se slik og slik ut som gjør at mange unge jenter og gutter slanker seg syke og mange tar faktisk livet sitt for at de føler de ikke klarer og nå opp til den forventningen det er og se tynnest mulig ut.... Har dere tenkt på at et slikt program er kanskje deres rop om hjelp til å overleve? Har dere noe peiling i det hele tatt hvor vanskelig det er og leve med en slik sykdom? Enten det er Anoreksia, Bulimi eller Tvangsspising hvor jævlig det er for et menneske. Ingen med vitende vilje velger dette selv.. Hvordan det er og våkne hver dag og hate sitt eget speil bilde og hate seg selv? Har dere noe peil hvor utrolig deprimerende og slitsomt det er?????? Det vet jeg.. Har slitt med spiseforstyrrelser siden ungdomskolen. Og jeg blir SINT når jeg leser dette... At det er mulig at voksne mennesker skal oppføre seg slik.. Anonymous poster hash: a5fb4...1d1
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #21 Skrevet 3. juni 2014 Grusomt:( Det kan jo ikke være noe mer å ta av på den stakkars kroppen:( Anonymous poster hash: c7c63...b7e
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #22 Skrevet 3. juni 2014 Snakker om "the gap"... Anonymous poster hash: a7240...b15 Herregud, for en kommentar! *fniser ukontrollert* Anonymous poster hash: e6e9c...5d8
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #23 Skrevet 4. juni 2014 Wow sier jeg bare. At dere kan finne andres sykdom morsomt og underholdende. At de sliter hardt med og klare og leve og har det sykt vondt med seg selv og mest sannsynlig hater seg selv. At dette synes dere er underholderne gjør at jeg SKAMMER meg på deres vegne.. Er dere klar over hvor stort problem dette er og hvor voksende denne problematiken er ? At det blir bare flere flere unge som utvikler disse sykdommene pga de unaturlige reklamene, gruppe press/mobbing for å se slik og slik ut som gjør at mange unge jenter og gutter slanker seg syke og mange tar faktisk livet sitt for at de føler de ikke klarer og nå opp til den forventningen det er og se tynnest mulig ut.... Har dere tenkt på at et slikt program er kanskje deres rop om hjelp til å overleve? Har dere noe peiling i det hele tatt hvor vanskelig det er og leve med en slik sykdom? Enten det er Anoreksia, Bulimi eller Tvangsspising hvor jævlig det er for et menneske. Ingen med vitende vilje velger dette selv.. Hvordan det er og våkne hver dag og hate sitt eget speil bilde og hate seg selv? Har dere noe peil hvor utrolig deprimerende og slitsomt det er?????? Det vet jeg.. Har slitt med spiseforstyrrelser siden ungdomskolen. Og jeg blir SINT når jeg leser dette... At det er mulig at voksne mennesker skal oppføre seg slik.. Anonymous poster hash: a5fb4...1d1 Jeg er helt enig, det er en skam!!!HI Anonymous poster hash: 2f3a9...3d0
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #24 Skrevet 4. juni 2014 La merke til flere slike jenter på 17 mai, ser de aldri til vanlig. Sykt å se på, at de klarer å stå oppreist i det hele tatt! Anonymous poster hash: 8c30c...b9d
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #25 Skrevet 4. juni 2014 Er det rart at vi ser flere rangleben rundt omkring egentlig?? Det FORVENTES jo at det er slik damene skal være nå. Så tynn som mulig.!! Eller strong er visst det nye skinny, og bra er det at jenter begynner å fokusere på trening og stram kropp istedenfor å sulte seg tynn. Men hva vil ikke skje over tid med disse jentene??man blir besatt av å trene, pushe seg litt ekstra, bare litt til, helt til de går på en real smell! I dagens samfunn skal man være høyt utdannet, trene minimum 4 ganger i uken og se veltrent ut, stifte familie, løpe hit og dit på aktiviteter, for all del ikke vise seg sårbar og sliten osv osv osv! Hvordan skal dette ende egentlig, det lurer jeg på!!! Anonymous poster hash: 2f3a9...3d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå