Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #26 Skrevet 3. juni 2014 Om jeg skifter låser og får en til å bli her hos oss for så å ringe politi når han kommer. Tror du det går ? Leier kommunalt.står i mitt navn ,har har ikke lov å bo her sånsett hell Anonymous poster hash: e9d40...650 Vet han at du vil han skal flytte? Har han ting hos deg? #21 Anonymous poster hash: 10d11...b32
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #27 Skrevet 3. juni 2014 Ja han har tatt i meg og vert så jævlig hver gang jeg nevner det! Han vet jo godt at jeg vil ja han it.tilpme prøvd å rømme ! Han bare nekter.ja han har ting Anonymous poster hash: e9d40...650
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #28 Skrevet 3. juni 2014 Det er bare det at jeg har ringt politi på han før og de ba han kun holde seg borte den natta.hurra.sa jeg var livredd han mens jeg gråt.å de ba meg bare ta en prat med han. Prat ? Hallo. Rart jeg mister troen på hjelp Anonymous poster hash: e9d40...650
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #29 Skrevet 3. juni 2014 Ring politiet og forsøk å legge frem problemet ditt så saklig som mulig. Be om assistanse til å få han ut, og ha en venn el. familie sammen med deg etter du skifter låser. Legg en plan sammen med politiet om hvordan han skal få hentet tingene sine. Kankje politiet kan være til stede når han henter, evt har de kanskje andre forslag til deg. Anonymous poster hash: 10d11...b32
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #30 Skrevet 3. juni 2014 Takk.jeg må prøve det :( hvis jeg ikke omkommer av magesår inatt Anonymous poster hash: e9d40...650
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #31 Skrevet 3. juni 2014 Du leier en kommunal leilighet? Du kan vel ikke bare skifte lås da? Eller? Det er jo kommunen som eier nøklene og leiligheten. Faen, kom deg vekk! Hvor gamle er barna? Anonymous poster hash: 23f98...a23
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #32 Skrevet 3. juni 2014 Vekk hvor ?? Driter i om den er kommunal . Jeg har et stort behov for å gjøre det Anonymous poster hash: e9d40...650
Virginia. Skrevet 3. juni 2014 #33 Skrevet 3. juni 2014 (endret) Ja vi jar desverre det. Jeg har en som kan skifte låsene mine og være her imorgen.men må ha minstemann hjemme fra bhg da og får låse oss opp på loftet med barne tv og ringe politi.vil det hjelpe,vil politiet hjelpe ??? Anonymous poster hash: e9d40...650 Du er skrekkelig uklar.... Det er umulig å skjønne logikken i tankegangen din uten at du forklarer hvorfor du tenker som du gjør her? Hvorfor i alle dager tenker du at du må låse deg inn på loftet? Hvorfor ikke være inne i leiligheten like etter låsbyttet? Politiet kan naturligvis kun gjøre noe akkurat når det oppstår en reell fare eller truende situasjoner. Prøver din eks å bryte seg inn kan du ringe dem. Hva er det eksakt du lurer på om politiet kan hjelpe deg med? Endret 3. juni 2014 av Ibsenfrue
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #34 Skrevet 3. juni 2014 Komme og fjerne han kanskje ?? Hvem faen andre kan ?? Skal jeg bare gi opp barna og legge meg inn .ta li et mitt ???? De må da kunne gi besøksforbud og pm jeg sier han står truende på døra må de jo kunne gjøre noe! Anonymous poster hash: e9d40...650
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #35 Skrevet 3. juni 2014 Har du ingen søsken? Ingen venner? Ingen som kan hjelpe deg? Skulle gjerne meld bekymring jeg om jeg hadde visst noe mer her. Barnet/barna kan da umulig ha en god oppvekst? Anonymous poster hash: 23f98...a23
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #36 Skrevet 3. juni 2014 BTW så er loftet i leil.for at unger skal slippe høre noe så kan vi opp å se film Anonymous poster hash: e9d40...650
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #37 Skrevet 3. juni 2014 Ring barnevernet og be om en samtale med de. Si det som det er at du ikke anerr hva du skal gjøre. Jeg gjorde dette da min datterr sa at far var voldelig mot henne. Jeg og ingen andre hadde sett dette, så jeg ante jo ikke men sto ved min datters side og støttet henne fult ut. Jeg gikk fra han pga han psykiske helse, han var ett helt annet menneske sammen med oss enn han var ovenfor andre mennesker. Slik er han enda, desverre. Men jeg ringte barnevernet, sa at jeg ikke ante hvem jeg skulle kontakte eller hva jeg skulle gjøre. Jeg fikk en samtale dagen etter, og der fikk jeg råd/beskjed om hva jeg skulle gjøre. Hva som skulle gjøres først, så det og det osv. For jeg trengte å ha alt riktig slik at ikke noe kunne slå tilbake på meg. Jeg hadde ikke klart å holde ut om jeg hadde begynt i feil ende og det hadde endt med en dårlig sak for oss. Den samtalen var så deilig, de kunne ikke hjelpe meg men de gav meg den støtten og tryggheten jeg trengte der og da når livet falt i grus. Få høre det fra folk som viste hva de snakket om, hva jeg skulle gjøre gjorde at jeg fikk samlet krefter til å stå oppreist de mnd det sto på etterpå. For detta ble ikke ordnet over natta, det ble planlagt ned til minst detalj. Og her var det snakk om å få alle som har noe med mine barn å gjøre kjent med hva som kom til å skje. Den dagen advokaten sendte rekomandert brev til faren til ungene om samværsnekt, ble skole, fritidsaktiveter, naboer, vennene ungene var mye med, visse deler av familien informert om hva som kom til å skje. Og hva de evt måtte gjøre om han tok kontakt. Her ble det slått en jernring rundt ungene. Den jernringen var vel det som gjorde at det gikk så bra som det gikk, for han prøvde seg på mye men ble møtt med en mur overalt. Og sliten var jeg, men jeg beit tenna sammen og har holdt ut. Noe som nå føles veldig rart. For nå er det ett og halvt år siden det startet, og det er nå jeg kjennerr hvor sliten jeg er. Nå som hverdagen for oss begynner å falle på plass igjen. Det som har holdt meg oppe er ungene, jeg har fått sendt hun som hadde det vondt blomstre. Så søk råd fra de som kan mye om dette, og ikke begynn med noe halvveis. Skal du få en ordnings på dette, riv det opp med roten. Det er vondt, vanskelig og det tar tid men skal du få det til så må det til. Motet og energien kommer selv om du ikke tror du orker det, støtt deg på fagpersonene du søker råd hos for å gjøre dette på riktig måte. Hva som er riktig måte for din familie må du faktisk finne ut selv, søke råd og legge en plan. Skifte ut en lås og tro det ordner alt må jeg bare si er å tisse på leggen. Du må nok mye hardere til verks og ha en plan. Du må gi skole beskjed, barnehage og alt barna er med på for du må kunne klare å puste ut når barnet ikke er hos deg, du måte vite at de barna er hos kan ta tak om barnefar plutselig dukker opp, ringer, senderr meldingere, kjører forbi osv. Anonymous poster hash: f1adc...bc6
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #38 Skrevet 3. juni 2014 Kjære deg HI.Jeg var i tilnærmet samme situasjon som deg men fikk god hjelp av politiet. Vil ikke politiet hjelpe ringer du BV og forteller situasjonen din. Skulle gjerne ha hjulpet deg mer. Det blir kanskje noen tøffe uker først, men du og barna får det så mye bedre på sikt. Er det akutt hjemme hos deg nå ringer du 112 med en gang og ber om hjelp. Anonymous poster hash: 69770...b60
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #39 Skrevet 3. juni 2014 Er det ingen fam, venner som du kan bo hos en stund fremover til du finner en ny leilighet? Anonymous poster hash: 673d6...5e0
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #40 Skrevet 3. juni 2014 Om du er så redd han tror du det hjelper deg å bare skifte lås? Skal du aldri gå ut igjen? Mener ikke å være krass, men du trenger å våkne litt! Slik du beskriver situasjonen er det mulig bv vil ta barna ut av hjemmet om du ikke evner beskytte dem. Kom deg på krisesenter og få hjelp der til å få han ut. Anonymous poster hash: 1b583...160
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #41 Skrevet 3. juni 2014 Ring barnevernet og be om en samtale med de. Si det som det er at du ikke anerr hva du skal gjøre. Jeg gjorde dette da min datterr sa at far var voldelig mot henne. Jeg og ingen andre hadde sett dette, så jeg ante jo ikke men sto ved min datters side og støttet henne fult ut. Jeg gikk fra han pga han psykiske helse, han var ett helt annet menneske sammen med oss enn han var ovenfor andre mennesker. Slik er han enda, desverre. Men jeg ringte barnevernet, sa at jeg ikke ante hvem jeg skulle kontakte eller hva jeg skulle gjøre. Jeg fikk en samtale dagen etter, og der fikk jeg råd/beskjed om hva jeg skulle gjøre. Hva som skulle gjøres først, så det og det osv. For jeg trengte å ha alt riktig slik at ikke noe kunne slå tilbake på meg. Jeg hadde ikke klart å holde ut om jeg hadde begynt i feil ende og det hadde endt med en dårlig sak for oss. Den samtalen var så deilig, de kunne ikke hjelpe meg men de gav meg den støtten og tryggheten jeg trengte der og da når livet falt i grus. Få høre det fra folk som viste hva de snakket om, hva jeg skulle gjøre gjorde at jeg fikk samlet krefter til å stå oppreist de mnd det sto på etterpå. For detta ble ikke ordnet over natta, det ble planlagt ned til minst detalj. Og her var det snakk om å få alle som har noe med mine barn å gjøre kjent med hva som kom til å skje. Den dagen advokaten sendte rekomandert brev til faren til ungene om samværsnekt, ble skole, fritidsaktiveter, naboer, vennene ungene var mye med, visse deler av familien informert om hva som kom til å skje. Og hva de evt måtte gjøre om han tok kontakt. Her ble det slått en jernring rundt ungene. Den jernringen var vel det som gjorde at det gikk så bra som det gikk, for han prøvde seg på mye men ble møtt med en mur overalt. Og sliten var jeg, men jeg beit tenna sammen og har holdt ut. Noe som nå føles veldig rart. For nå er det ett og halvt år siden det startet, og det er nå jeg kjennerr hvor sliten jeg er. Nå som hverdagen for oss begynner å falle på plass igjen. Det som har holdt meg oppe er ungene, jeg har fått sendt hun som hadde det vondt blomstre. Så søk råd fra de som kan mye om dette, og ikke begynn med noe halvveis. Skal du få en ordnings på dette, riv det opp med roten. Det er vondt, vanskelig og det tar tid men skal du få det til så må det til. Motet og energien kommer selv om du ikke tror du orker det, støtt deg på fagpersonene du søker råd hos for å gjøre dette på riktig måte. Hva som er riktig måte for din familie må du faktisk finne ut selv, søke råd og legge en plan. Skifte ut en lås og tro det ordner alt må jeg bare si er å tisse på leggen. Du må nok mye hardere til verks og ha en plan. Du må gi skole beskjed, barnehage og alt barna er med på for du må kunne klare å puste ut når barnet ikke er hos deg, du måte vite at de barna er hos kan ta tak om barnefar plutselig dukker opp, ringer, senderr meldingere, kjører forbi osv. Anonymous poster hash: f1adc...bc6 Klem til deg. Så utrolig godt å høre at systemet virker!! Anonymous poster hash: 1b583...160
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #42 Skrevet 3. juni 2014 Sett opp skjult kamera så du får bevis på oppførselen hans. Anonymous poster hash: 640bd...b8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå