Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #26 Skrevet 3. juni 2014 Hadde HI oppdatert i den forrige tråden om at hun har valgt å beholde, hadde det forøvrig ikke vært nødvendig for meg å spørre. HI sier jo selv at hun enda er midt i "Vet ikke helt enda".. På meg virker hun ikke som et forumstroll, men om ei jente som er fortvilet, for innerst inne ønsker hun å beholde, men så er det 1000 grunner til hvorfor hun ikke burde beholde.. Da er det ikke rart hun har denne tanken hun sitter med nå. Så til deg HI: Tror nok det hele vil gå bra om du beholder jeg, for ut ifra alt dette, så virker det på meg som om du kommer til å angre det om du går for abort. Anonymous poster hash: 6d2de...3e5
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #27 Skrevet 3. juni 2014 Skal man mistenke noen å tulle med dette, og spørre slik som du gjør Miffa, så bør du heller vurdere hvor vidt du deler noe som er sårt for deg å dele. Anonymous poster hash: 6d2de...3e5 Dette er dib/bim, ingen nærmere forklaring trengs på hvorfor man lurer. Klart jeg deler noe i håp om å hjelpe, ville ikke du? Det er likevel lov å lure når hun aldri oppdaterte tråden på at hun valgte å beholde og deretter lager dennne tråden litt senere. Hadde jeg virkelig ment å være slem hadde jeg ALDRI svart med nicket mitt. Men du har rett, neste gang bør jeg stå over å hjelpe, så slipper jeg også å lure Var ikke det som var poenget mitt nå. Anonymous poster hash: 6d2de...3e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå