Gå til innhold

Spontanabort som 19?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde HI oppdatert i den forrige tråden om at hun har valgt å beholde, hadde det forøvrig ikke vært nødvendig for meg å spørre.

HI sier jo selv at hun enda er midt i "Vet ikke helt enda".. På meg virker hun ikke som et forumstroll, men om ei jente som er fortvilet, for innerst inne ønsker hun å beholde, men så er det 1000 grunner til hvorfor hun ikke burde beholde.. Da er det ikke rart hun har denne tanken hun sitter med nå.

 

 

Så til deg HI: Tror nok det hele vil gå bra om du beholder jeg, for ut ifra alt dette, så virker det på meg som om du kommer til å angre det om du går for abort.

 

Anonymous poster hash: 6d2de...3e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

 

Skal man mistenke noen å tulle med dette, og spørre slik som du gjør Miffa, så bør du heller vurdere hvor vidt du deler noe som er sårt for deg å dele.

 

Anonymous poster hash: 6d2de...3e5

 

Dette er dib/bim, ingen nærmere forklaring trengs på hvorfor man lurer. Klart jeg deler noe i håp om å hjelpe, ville ikke du? Det er likevel lov å lure når hun aldri oppdaterte tråden på at hun valgte å beholde og deretter lager dennne tråden litt senere.  Hadde jeg virkelig ment å være slem hadde jeg ALDRI svart med nicket mitt.

 

Men du har rett, neste gang bør jeg stå over å hjelpe, så slipper jeg også å lure :)

 

Var ikke det som var poenget mitt nå.

 

Anonymous poster hash: 6d2de...3e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...