Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Hvor stor/liten er sjangsen for at jeg kan miste ungen i alderen av 19? Er ca 4 uker på vei nå. Er sjangsen større jo eldre man blir? Hva skjer når det skjer? Og vil jeg merke det med en gang? Er livredd for å miste... Takk for alle svar! Anonymous poster hash: 661da...9b1
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Jeg mistet da jeg var 20 år. Mistet da var jeg 6-7 uker på vei. Jeg merket det med en gang, jeg begynte å blø og smertene ble veldig intense, men alle har forskjellig. Når man mister er det fordi det er et ikke levedyktig foster og det kan skje i allealdre på mor. Anonymous poster hash: 423db...e19
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Gjør de tingene du pleier å gjøre Anonymous poster hash: 423db...e19
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Om man mister, så er det høyst sannsynlig pga at det ikke er forenlig med liv, altså at fosteret ikke ville overlevd utenfor mors mage, eller ville dødd i svangerskapet senere pga store skader/mangler. Mistet selv når jeg var 18, 21, 24 og 26 år, fikk barn når jeg var 22 og 23 år. Anonymous poster hash: 6d2de...3e5
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 Så du har bestemt deg for å beholde nå da siden du er redd for det ? I den forrige tråden din vurderte du jo abort så?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #6 Skrevet 3. juni 2014 Om du mister er det fordi kroppen støter ut et foster som er skadet, det er naturens måte å rydde opp på. Man ønsker selvfølgelig ikke å miste, men man må bare være litt kynisk og tenke at det er bedre å spontanabortere tidlig enn å miste sent i svangerskapet, rett etter fødselen eller få et barn som er så handikappet og sykt at det bare blir smerte og ikke noe godt liv. Om du har et friskt barn i magen er sjansen for å miste liten, uansett om du er 19 eller 35 år. Anonymous poster hash: ac576...ece
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #7 Skrevet 3. juni 2014 Så du har bestemt deg for å beholde nå da siden du er redd for det ? I den forrige tråden din vurderte du jo abort så? Ja, tenk så forferdelig hun er, so kun trengte 2 dager på seg for å gå fra tanken om abort, til å glede seg over spira si o.O Dust. Anonymous poster hash: 6d2de...3e5
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #8 Skrevet 3. juni 2014 Så du har bestemt deg for å beholde nå da siden du er redd for det ? I den forrige tråden din vurderte du jo abort så? Måten du skrev dette på var veldig nedverdigende, så neste gang trenger du ikke kommentere. Anonymous poster hash: 661da...9b1
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 3. juni 2014 #9 Skrevet 3. juni 2014 Nå er det slik at ingen kan bestemme om jeg vil kommentere.. Å om noen velger å ta seg nær fordi jeg stiller spm ved at hun dagen etter ett innlegg om abort er redd for å miste, så betyr det ikke at det er i slem mening.. Det er mer i det at vi var mange som delte våre såre historier med henne og da er det jammen kjipt om dette er tulletråder. Forresten er det vel ingen grunn til å ty til personagrep som å kalle meg dust fordi jeg lurer på om noen troller.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #10 Skrevet 3. juni 2014 Så du har bestemt deg for å beholde nå da siden du er redd for det ? I den forrige tråden din vurderte du jo abort så? Ja, tenk så forferdelig hun er, so kun trengte 2 dager på seg for å gå fra tanken om abort, til å glede seg over spira si o.O Dust. Anonymous poster hash: 6d2de...3e5 Du trenger ikke forsvare deg selv HI og late som du er en annen. Det ble ikke nevnt noe om hvor mange dager. Forståelig at noen synes ting skurret. Anonymous poster hash: e6c84...d3c
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #11 Skrevet 3. juni 2014 Nå er det slik at ingen kan bestemme om jeg vil kommentere.. Å om noen velger å ta seg nær fordi jeg stiller spm ved at hun dagen etter ett innlegg om abort er redd for å miste, så betyr det ikke at det er i slem mening.. Det er mer i det at vi var mange som delte våre såre historier med henne og da er det jammen kjipt om dette er tulletråder. Forresten er det vel ingen grunn til å ty til personagrep som å kalle meg dust fordi jeg lurer på om noen troller. Måten du fremstilte "spørsmålet" på var nedverdigende, og det er ikke dagen etter, men to dager etter.. Vi er flere som har vært på tankene om abort, som allerede dagen etter, eller få dager etter, innser hva abort ville betydd, og med det gleder oss over barnet vi bærer.. Anonymous poster hash: 6d2de...3e5
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #12 Skrevet 3. juni 2014 Så du har bestemt deg for å beholde nå da siden du er redd for det ? I den forrige tråden din vurderte du jo abort så? Ja, tenk så forferdelig hun er, so kun trengte 2 dager på seg for å gå fra tanken om abort, til å glede seg over spira si o.O Dust. Anonymous poster hash: 6d2de...3e5 Du trenger ikke forsvare deg selv HI og late som du er en annen. Det ble ikke nevnt noe om hvor mange dager. Forståelig at noen synes ting skurret. Anonymous poster hash: e6c84...d3c Jeg er IKKE hi, jeg er ei som har vært der hun var, og allerede dagen etter innså at det å abortere eget barn hadde vært forferdelig. Å legge fram antall dager som "bevis" for at jeg er HI er jo helt på tryne, jeg husket HI sitt første innlegg 1 juni, og i begge innleggene avslører hun nick. Anonymous poster hash: 6d2de...3e5
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #13 Skrevet 3. juni 2014 Nå er det slik at ingen kan bestemme om jeg vil kommentere.. Å om noen velger å ta seg nær fordi jeg stiller spm ved at hun dagen etter ett innlegg om abort er redd for å miste, så betyr det ikke at det er i slem mening.. Det er mer i det at vi var mange som delte våre såre historier med henne og da er det jammen kjipt om dette er tulletråder. Forresten er det vel ingen grunn til å ty til personagrep som å kalle meg dust fordi jeg lurer på om noen troller. Åå? Men du trenger fortsatt ikke skrive på måten du gjorde. Det går fortsatt an å være bekymret, selvom man ikke har bestemt seg for noe enda. Det burde du som mor, skjønne også. Syns bare du skrev det på en veldig urettferdig måte. Anonymous poster hash: 661da...9b1
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 3. juni 2014 #14 Skrevet 3. juni 2014 Nå er det slik at ingen kan bestemme om jeg vil kommentere.. Å om noen velger å ta seg nær fordi jeg stiller spm ved at hun dagen etter ett innlegg om abort er redd for å miste, så betyr det ikke at det er i slem mening.. Det er mer i det at vi var mange som delte våre såre historier med henne og da er det jammen kjipt om dette er tulletråder. Forresten er det vel ingen grunn til å ty til personagrep som å kalle meg dust fordi jeg lurer på om noen troller. Måten du fremstilte "spørsmålet" på var nedverdigende, og det er ikke dagen etter, men to dager etter.. Vi er flere som har vært på tankene om abort, som allerede dagen etter, eller få dager etter, innser hva abort ville betydd, og med det gleder oss over barnet vi bærer.. Anonymous poster hash: 6d2de...3e5 Da er det du som tolker det nedverdigende.
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 3. juni 2014 #15 Skrevet 3. juni 2014 Nå er det slik at ingen kan bestemme om jeg vil kommentere.. Å om noen velger å ta seg nær fordi jeg stiller spm ved at hun dagen etter ett innlegg om abort er redd for å miste, så betyr det ikke at det er i slem mening.. Det er mer i det at vi var mange som delte våre såre historier med henne og da er det jammen kjipt om dette er tulletråder. Forresten er det vel ingen grunn til å ty til personagrep som å kalle meg dust fordi jeg lurer på om noen troller. Åå? Men du trenger fortsatt ikke skrive på måten du gjorde. Det går fortsatt an å være bekymret, selvom man ikke har bestemt seg for noe enda. Det burde du som mor, skjønne også. Syns bare du skrev det på en veldig urettferdig måte. Anonymous poster hash: 661da...9b1 Jeg stilte kun ett spm. Jeg kan ikke noe råd for hvordan det blir tolket. Jeg var en av de som delte min historie med hi og ønsket henne lykke til. Da gir det vel heller ingen mening at jeg liksom mener å være urettferdig eller oppføre meg nedverdigende vel? Jeg stilte ett spm, hvordan andre tolker det kan ikke jeg rå over. Typisk at ting blir tolket slemt om man ikke putter på hundre smileyer.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #16 Skrevet 3. juni 2014 Nå er det slik at ingen kan bestemme om jeg vil kommentere.. Å om noen velger å ta seg nær fordi jeg stiller spm ved at hun dagen etter ett innlegg om abort er redd for å miste, så betyr det ikke at det er i slem mening.. Det er mer i det at vi var mange som delte våre såre historier med henne og da er det jammen kjipt om dette er tulletråder. Forresten er det vel ingen grunn til å ty til personagrep som å kalle meg dust fordi jeg lurer på om noen troller. Måten du fremstilte "spørsmålet" på var nedverdigende, og det er ikke dagen etter, men to dager etter.. Vi er flere som har vært på tankene om abort, som allerede dagen etter, eller få dager etter, innser hva abort ville betydd, og med det gleder oss over barnet vi bærer.. Anonymous poster hash: 6d2de...3e5 Da er det du som tolker det nedverdigende. Siden vi tydeligvis er flere so reagerte, så bør du heller ta det vi sier til deg, og tenke over hvordan du formulerer deg neste gang. Anonymous poster hash: 6d2de...3e5
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 3. juni 2014 #17 Skrevet 3. juni 2014 Nå er det slik at ingen kan bestemme om jeg vil kommentere.. Å om noen velger å ta seg nær fordi jeg stiller spm ved at hun dagen etter ett innlegg om abort er redd for å miste, så betyr det ikke at det er i slem mening.. Det er mer i det at vi var mange som delte våre såre historier med henne og da er det jammen kjipt om dette er tulletråder. Forresten er det vel ingen grunn til å ty til personagrep som å kalle meg dust fordi jeg lurer på om noen troller. Måten du fremstilte "spørsmålet" på var nedverdigende, og det er ikke dagen etter, men to dager etter.. Vi er flere som har vært på tankene om abort, som allerede dagen etter, eller få dager etter, innser hva abort ville betydd, og med det gleder oss over barnet vi bærer.. Anonymous poster hash: 6d2de...3e5 Da er det du som tolker det nedverdigende. Siden vi tydeligvis er flere so reagerte, så bør du heller ta det vi sier til deg, og tenke over hvordan du formulerer deg neste gang. Anonymous poster hash: 6d2de...3e5 Jeg formulerer meg helt greit, alt må ikke sauses ned i smileansikter for at det skal kunne forståes.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #18 Skrevet 3. juni 2014 Nå er det slik at ingen kan bestemme om jeg vil kommentere.. Å om noen velger å ta seg nær fordi jeg stiller spm ved at hun dagen etter ett innlegg om abort er redd for å miste, så betyr det ikke at det er i slem mening.. Det er mer i det at vi var mange som delte våre såre historier med henne og da er det jammen kjipt om dette er tulletråder. Forresten er det vel ingen grunn til å ty til personagrep som å kalle meg dust fordi jeg lurer på om noen troller. Måten du fremstilte "spørsmålet" på var nedverdigende, og det er ikke dagen etter, men to dager etter.. Vi er flere som har vært på tankene om abort, som allerede dagen etter, eller få dager etter, innser hva abort ville betydd, og med det gleder oss over barnet vi bærer.. Anonymous poster hash: 6d2de...3e5 Da er det du som tolker det nedverdigende. Siden vi tydeligvis er flere so reagerte, så bør du heller ta det vi sier til deg, og tenke over hvordan du formulerer deg neste gang. Anonymous poster hash: 6d2de...3e5 Jeg formulerer meg helt greit, alt må ikke sauses ned i smileansikter for at det skal kunne forståes. Vi har aldri sakt at smilyes var et problem, men at det var måten du skrev det på. Anonymous poster hash: 661da...9b1
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 3. juni 2014 #19 Skrevet 3. juni 2014 Nå er det slik at ingen kan bestemme om jeg vil kommentere.. Å om noen velger å ta seg nær fordi jeg stiller spm ved at hun dagen etter ett innlegg om abort er redd for å miste, så betyr det ikke at det er i slem mening.. Det er mer i det at vi var mange som delte våre såre historier med henne og da er det jammen kjipt om dette er tulletråder. Forresten er det vel ingen grunn til å ty til personagrep som å kalle meg dust fordi jeg lurer på om noen troller. Måten du fremstilte "spørsmålet" på var nedverdigende, og det er ikke dagen etter, men to dager etter.. Vi er flere som har vært på tankene om abort, som allerede dagen etter, eller få dager etter, innser hva abort ville betydd, og med det gleder oss over barnet vi bærer.. Anonymous poster hash: 6d2de...3e5 Da er det du som tolker det nedverdigende.Siden vi tydeligvis er flere so reagerte, så bør du heller ta det vi sier til deg, og tenke over hvordan du formulerer deg neste gang. Anonymous poster hash: 6d2de...3e5 Jeg formulerer meg helt greit, alt må ikke sauses ned i smileansikter for at det skal kunne forståes. Vi har aldri sakt at smilyes var et problem, men at det var måten du skrev det på. Anonymous poster hash: 661da...9b1 Og nå vet du at det var ett oppriktig spm fordi jeg var redd vi evt ble lurt i den forrige tråden vi som delte våre egne såre historier. Hvordan skulle det ellers formuleres mener du ?? Jeg lurte, så jeg spurte og med en setning som sa noe om hvorfor jeg lurte, så enkelt er det.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #20 Skrevet 3. juni 2014 Jeg er HELT enig med Miffa, dette skurrer. HI fremstår som temmelig umoden, både fordi hun den ene dagen er kjemperedd for å beholde og to dager senere kjemperedd for å miste, og dessuten pga måten hun tar seg nær av Miffas uskyldige spørsmål. Og really - HVOR mange måter er det å stille det spørsmålet på?! Forstår det er vanskelig å måtte ta en abort, men at man evt mister rett etter at man finner ut at man er uønsket gravid, kan ikke være verdens undergang. Anonymous poster hash: 396f4...c73
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #21 Skrevet 3. juni 2014 Jeg er HELT enig med Miffa, dette skurrer. HI fremstår som temmelig umoden, både fordi hun den ene dagen er kjemperedd for å beholde og to dager senere kjemperedd for å miste, og dessuten pga måten hun tar seg nær av Miffas uskyldige spørsmål. Og really - HVOR mange måter er det å stille det spørsmålet på?! Forstår det er vanskelig å måtte ta en abort, men at man evt mister rett etter at man finner ut at man er uønsket gravid, kan ikke være verdens undergang.Anonymous poster hash: 396f4...c73 La nå HI føle det hun føler da! Kanskje hun tenkte på abort for to dager siden? Det betyr da ikke at hun ikke er glad for å være gravid innerst inne! Kanskje hun var livredd, men turde ikke innrømme at hun egentlig ønsket barnet! Hvem gir dere rett til å fortelle hvordan hun føler det? Hun har valgt å beholde og er nå redd for å miste. For meg er det helt logisk! Tenk viss hun nå skulle miste etter at hun har begynt å glede seg? Skyt henne fordi hun ombestemte seg liksom. Makan! Hadde jeg ikke visst bedre skulle en nesten tro dere var misunnelige... Anonymous poster hash: ba396...e7e
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 3. juni 2014 #22 Skrevet 3. juni 2014 Jeg er HELT enig med Miffa, dette skurrer. HI fremstår som temmelig umoden, både fordi hun den ene dagen er kjemperedd for å beholde og to dager senere kjemperedd for å miste, og dessuten pga måten hun tar seg nær av Miffas uskyldige spørsmål. Og really - HVOR mange måter er det å stille det spørsmålet på?! Forstår det er vanskelig å måtte ta en abort, men at man evt mister rett etter at man finner ut at man er uønsket gravid, kan ikke være verdens undergang.Anonymous poster hash: 396f4...c73 La nå HI føle det hun føler da! Kanskje hun tenkte på abort for to dager siden? Det betyr da ikke at hun ikke er glad for å være gravid innerst inne! Kanskje hun var livredd, men turde ikke innrømme at hun egentlig ønsket barnet! Hvem gir dere rett til å fortelle hvordan hun føler det? Hun har valgt å beholde og er nå redd for å miste. For meg er det helt logisk! Tenk viss hun nå skulle miste etter at hun har begynt å glede seg? Skyt henne fordi hun ombestemte seg liksom. Makan! Hadde jeg ikke visst bedre skulle en nesten tro dere var misunnelige... Anonymous poster hash: ba396...e7e Jeg har hverken dømt henne eller vært respektløs. Jeg spurte om noe jeg lurte på. Du er ufattelig nærtagende på hennes vegne nå synes jeg. Jeg er ikke det minste misunnelig, jeg har vært å både beholde situasjonen og abort situasjonen før. Derfor rådet jeg også i hennes forrige tråd og ble mistenksom når denne dukket opp så fort. Nå misforstår du med vilje tusen ganger etter at jeg har forklart. Du VIL tro at det er meningen er å være slem, da er det ingen vits i at jeg forklarer mere.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #23 Skrevet 3. juni 2014 Skal man mistenke noen å tulle med dette, og spørre slik som du gjør Miffa, så bør du heller vurdere hvor vidt du deler noe som er sårt for deg å dele. Anonymous poster hash: 6d2de...3e5
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 3. juni 2014 #24 Skrevet 3. juni 2014 Hadde HI oppdatert i den forrige tråden om at hun har valgt å beholde, hadde det forøvrig ikke vært nødvendig for meg å spørre.
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 3. juni 2014 #25 Skrevet 3. juni 2014 (endret) Skal man mistenke noen å tulle med dette, og spørre slik som du gjør Miffa, så bør du heller vurdere hvor vidt du deler noe som er sårt for deg å dele. Anonymous poster hash: 6d2de...3e5 Dette er dib/bim, ingen nærmere forklaring trengs på hvorfor man lurer. Klart jeg deler noe i håp om å hjelpe, ville ikke du? Det er likevel lov å lure når hun aldri oppdaterte tråden på at hun valgte å beholde og deretter lager dennne tråden litt senere. Hadde jeg virkelig ment å være slem hadde jeg ALDRI svart med nicket mitt. Men du har rett, neste gang bør jeg stå over å hjelpe, så slipper jeg også å lure Endret 3. juni 2014 av MiffaBlir3Barnsmor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå