Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #26 Skrevet 3. juni 2014 Hvordan klarte du å få ny jobb såpass fort når du fremstiller deg selv som et brødhode her? Du virker litt sløkket, så lurer på hvor sånne som deg jobber? Anonymous poster hash: b238c...116
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #27 Skrevet 3. juni 2014 Jeg har fått flere jobbtilbud, det er mitt minste problem. Men jeg vil avslutte på en fin måte med gammel arb.giver! Anonymous poster hash: a4921...21f
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #28 Skrevet 3. juni 2014 Jeg har fått flere jobbtilbud, det er mitt minste problem. Men jeg vil avslutte på en fin måte med gammel arb.giver! Anonymous poster hash: a4921...21f For å slutte fint med din arbeidsgiver bør du gå i dialog umiddelbart ellers tror han/hun at du fortsatt er å regne med fremover. Du er sykemeldt. Legen sier du blir sykemeldt gjennom sommeren. Ferien får du i gjen i august. Så du lever på feriepengene dine da fra 01-18 august. Anonymous poster hash: a11e5...645
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #29 Skrevet 3. juni 2014 Jeg har fått flere jobbtilbud, det er mitt minste problem. Men jeg vil avslutte på en fin måte med gammel arb.giver! Anonymous poster hash: a4921...21f For å slutte fint med din arbeidsgiver bør du gå i dialog umiddelbart ellers tror han/hun at du fortsatt er å regne med fremover. Du er sykemeldt. Legen sier du blir sykemeldt gjennom sommeren. Ferien får du i gjen i august. Så du lever på feriepengene dine da fra 01-18 august. Anonymous poster hash: a11e5...645 HI her. Det var slik jeg tenkte det skulle bli. Anonymous poster hash: a4921...21f
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #30 Skrevet 3. juni 2014 Å jøssesmegiræva, du er ikke så kjapp akkurat, er du vel? Hvor mange gjentakelser trenger du for å forstå greia? Anonymous poster hash: e219e...b90
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #31 Skrevet 3. juni 2014 Å jøssesmegiræva, du er ikke så kjapp akkurat, er du vel? Hvor mange gjentakelser trenger du for å forstå greia? Anonymous poster hash: e219e...b90 Hold kjeft om du ikke har noe bedre a komme med!! Anonymous poster hash: a4921...21f
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #32 Skrevet 3. juni 2014 Du kan ta ut ferie eller være sykemeldt i oppsigelsestiden. Om arbeidsplassen din har oppsigelsestid fra den 1. I måned så betyr det ut juli. Og du begynner i ny jobb i august. Hva er problemet? Protester og si at oppsigelsen gjelder eller si opp før 1. Juli. Anonymous poster hash: fb4ec...6d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå