Blondzilla Skrevet 2. juni 2014 #26 Skrevet 2. juni 2014 Hvis du googler Mallorca weather så tror jeg du kan se ganske langt frem
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #27 Skrevet 2. juni 2014 Jeg skal nedover i slutten av mnd. Satser på godvær, evig optimist:) Har vært der flere ganger før, aldri skuffa. Sist var i september hadde da 36 i skyggen, vi drar til Cala Dor. Derimot har jeg kjøpt varmeovner på Gran Canaria i jan mnd. Anonymous poster hash: 51aa1...a62
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #28 Skrevet 2. juni 2014 Ferien startet på cala mandia,'men taklet det ikke så betalte litt ekstra for overflytting . Endte på grupotel d alcudia ( eller no) heheh... En stressende start på ferien men....:/ inorgen blir det marked! Men på slutten av dagen idag klage jeg ikke på været så håper inderlig det holder seg imorgen !!! Anonymous poster hash: d0a2b...e63 Kvelden har vært nydelig Vi var faktisk på stranden hele ettermiddagen. Det så kaldt ut, men det er godt og varmt i vannet. Eldste lå og plasket lenge I morgen er det meldt mindre vind, så da skal de melkehvite beina mine få litt farge! Fortsatt god ferie, og tenk positivt! Vi sitter ihvertfall ikke inne på jobb åtte timer hver dag Anonymous poster hash: e821b...6ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå