Gå til innhold

Så trist... Sitter på Mallorca

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 dagen nå. Først bytter vi hotell etter første natt... Til alcudia istedenfor. Ok... Det blåser... Skikkelig. Overskyet .. Kaldt! Veldig kaldt:( vi får en ferie i året. Brukte mye penger. Mye! Nå fryser vi, kan ikke sole oss, ikke bade. Søren... Det er rett og slett trist for vi prøver nå istedet å finne på annet å gjøre. Men kommer hjem til Norge igjen like bleke, og like lite mettet på hele "syden opplevelsen "

Anonymous poster hash: d0a2b...e63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men undersøkte du ingenting før du dro?! Dette er slettes ingen overraskelse på Mallorca. Kjipt med ferien, kom dere hjem!

Anonymous poster hash: 3bcd5...a70

Skrevet

Dere får bare gjøre det beste ut av det, kle litt mer på dere, reise på utflukter, grottevandring, tur i skog og mark.

Jeg ville spurt på hotellet om hvilke utflukter som er i området deres.

Dere kan fremdeles få en fin ferie, selv om det ikke er helt som ventet.

Anonymous poster hash: d9c2c...1b7
Skrevet

Meldt veldig fint vær fra onsdag av på Mallorca:-)

Anonymous poster hash: 3a039...1cb
Skrevet

3 dagen nå. Først bytter vi hotell etter første natt... Til alcudia istedenfor. Ok... Det blåser... Skikkelig. Overskyet .. Kaldt! Veldig kaldt:( vi får en ferie i året. Brukte mye penger. Mye! Nå fryser vi, kan ikke sole oss, ikke bade. Søren... Det er rett og slett trist for vi prøver nå istedet å finne på annet å gjøre. Men kommer hjem til Norge igjen like bleke, og like lite mettet på hele "syden opplevelsen "

Det ble vel skrevet noe om dette lavtrykket forje uke her i norge. At syden kunne bli veldig kaldt og at norge ble varmt. Så kan se ut til at det ikke er så mye annet å gjøre enn å kle litt mer på seg og gjøre de tingene man hadde tenkt til. Vi hadde det slik i februar i fjor. 

Skrevet

Hvordan kan det være kaldt?? Her er det glovarmt, strålende sol! Det kan ikke være KALDT på Mallorca i JUNI!

Det er noe steingalt med denne planeten...

Dere kan jo prøve å oppleve ting da, gjøre det beste ut av det:) Lei en bil! Det er vel noe badeland der vet jeg. Om ikke det går ann å sole seg - slå det fra dere. Dere kan sole dere når dere kommer hjem :) Dere har hele sommeren på å bli brune!

Anonymous poster hash: 887e8...cb7
Skrevet

Selvfølgelig undersøkte jeg, men som de som bor her sier også at dette her er uvanlig for å være nå, så da er det jo tydeligvis verre enn det pleier! Sukk neste år blir det Kypros IGJEN!!! Veldig synd gitt

Skrevet

Da får dere gjøre noe annet enn planlagt. Mallorca er genialt for fottur, vi har vært (med barn ned til 2) på masse fjellturer, nydelige stier gjennom olivenlunder og opp. Og dra til Palma, dra til Deìa, dra Soller og rusle til Fornalutx (barnevognmulig) og sitt på kafe, dra til Lluc, ta båtturen til Sa Calobra - det er vakkert og flott og ikke bade-og soleavhengig.

Skrevet

Selvfølgelig undersøkte jeg, men som de som bor her sier også at dette her er uvanlig for å være nå, så da er det jo tydeligvis verre enn det pleier! Sukk neste år blir det Kypros IGJEN!!! Veldig synd gitt

De som bor der? Really? De lever av å få deg til å tro at det er uvanlig. Jeg har bodd på Mallorca i 2 år, dette er slettes ikke uvanlig. Kjipt, det skjønner jeg, men om denne ene uken er utrolig viktig vil jeg anbefale sikrere reisemål enn dette.

Anonymous poster hash: 3bcd5...a70

Gjest Pusikatt
Skrevet

Det er da masse å finne på på Mallorca! Ferie er å gjøre noe annet, se andre steder, smake ny mat osv. Ikke BARE ligge å sole seg vel...?

Skrevet

Men da, det er da utrolig mye å oppleve og å spise på Mallorca selv om været ikke er så fint! Mallorca er fantastisk med og uten sol!

Anonymous poster hash: 5b1c5...957

Skrevet

Finn på noe. Drit i solferien, opplev noe annet istedet. Se på ting, spis god mat. Det viktigste på ferie er ikke å bli brun.

Sjekk ut middelaldebyen, det romerske teateret, st jaume kirken. Det finnes et badeland i utkanten av byen. I morgen er det marked.

Lykke til med å finne den gode feriefølelsen selv om det ikke ble som du trodde.

Anonymous poster hash: 25620...298

Skrevet

Takk for info ang været på onsdag :) jada, vi skal ut og kjøre tog, shoppe litt mer, og finne på no morsomt. Hmmm ikke hørt noe om det lavtrykket i syden, men kan helt klart forstå det. Er vel 21 grader ca, men med sterk vind er temperaturen langt under 20. Tragisk når det er såååå flott i Norge !! Åh skulle gitt alt for å hatt råd til en hoppe på tur til et annet land senere i år hehe.

Joda har jo hele sommeren å bli brun på hjemme , men er jo litt av sjarmen og slikke masse sol før man kommer hjem. Hehehe

Skrevet

Kan dere ikke gjøre noe annet enn å slikke sol og shoppe? Faktisk oppleve noe? Det må være annet på Mallorca enn strender?

Skrevet

Velkommen i klubben :)

Vi sitter også på forblåste Mallorca denne uken. Snakk om uflaks!

Ta en tur inn til gamlebyen. Vi var akkurat der, og det blåser mindre enn ved havet.

Anonymous poster hash: e821b...6ad

Skrevet

Like surt sist uke, kaldt og mye regn.

Anonymous poster hash: 8d13a...a2b

Skrevet

Var på Mallorca i slutten av mai/starten av juni ifjor, var det samme da! Iskaldt! Orket ikke bade, måtte ha på jakke og bukse på kvelden. Kjipt.. Aldri igjen.

Anonymous poster hash: 13812...a15

Skrevet

Om du skal være sikker på pent vær, reis til Egypt. Det er varmt og fint og regner aldri mellom april-oktober. Resten av året kan det være litt kaldt, men ikke kaldere en på feks Gran Canaria.

Anonymous poster hash: 2714d...5ee
Skrevet

Vi var der fra 16. mai og en uke nå i år, hadde 1,5 dag med regn, resten av uka hadde vi sol hver dag, så ble ihvertfall litt brune. Men det var utrolig kaldt og surt på kveldene. Har aldri fryst så mye på sydenferie som denne ferien. På kveldene var jeg helt ispinne og kledde på meg alt jeg hadde av varme klær. Aldri Mallorca i mai/juni igjen:)

Anonymous poster hash: 42440...ca0

Skrevet

Det er ikke uvanlig. Vi var der ifjor på samme tid, da sa de også at det var uvanlig..... Vi traff et par som hadde reist der hvert år på den tiden og de sa det blåste som regel mye og var litt kaldt.

Ble skuffet vi også! Aldri mer dit.

Anonymous poster hash: 49edd...d10

Skrevet

Ta en tur inn til gamlebyen. Vi var akkurat der, og det blåser mindre enn ved havet.

Anonymous poster hash: e821b...6ad [/quote

Åh hvor er dere hen da?:)

Skrevet

Sunwing Alcudia Beach. Dere da?

Skrevet

Sunwing Alcudia Beach. Dere da?

Ferien startet på cala mandia,'men taklet det ikke så betalte litt ekstra for overflytting . Endte på grupotel d alcudia ( eller no) heheh... En stressende start på ferien men....:/ inorgen blir det marked! Men på slutten av dagen idag klage jeg ikke på været så håper inderlig det holder seg imorgen !!!

Skrevet

Jeg var på Mallorca i midten av juni for tre år siden. 18 grader og regn nesten hele uken. Var der i fjor tidlig i september. Noe bedre da, men fortsatt mye vind og noen regnbyger. Ikke spes værsikkert med andre ord. Så kjipt:( Her i Oslo er det 25 grader...

Skrevet

Øh, noen som vet hvordan man kan finne ut vær prognosen for mallorca siste uken i juni?

Anonymous poster hash: a1e07...1b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...