Gå til innhold

Borte fra baby 2 mnd er døgn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er et seminar med jobben jeg vil på. Babyen får flaske og har en over gjennomsnittet kompetent far. Ville dere dratt? Er ikke fullt et døgn. Drar 09.00 og hjemme på natten, så må sove litt lenger morgenen etter. Jeg skal drikke minimalt med alkohol. Bare til maten

Anonymous poster hash: dde09...772

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke klart det, men folk er forskjellige og det er sikkert mange som ville reist

Anonymous poster hash: 9639f...7b1
Skrevet

Er et seminar med jobben jeg vil på. Babyen får flaske og har en over gjennomsnittet kompetent far. Ville dere dratt? Er ikke fullt et døgn. Drar 09.00 og hjemme på natten, så må sove litt lenger morgenen etter. Jeg skal drikke minimalt med alkohol. Bare til maten

Anonymous poster hash: dde09...772

Ja tror nok det.

Om barnet ikke ammes har man mulighet til dette, og barnet har jo en far.

Skrevet

Hvis du klarer det, og kjenner på kroppen din at du vet at babyen din vil føle seg trygg - så gjør du det:)

Hos oss hadde det ikke gått! 

Anonymous poster hash: ffd74...d96
Skrevet

Nei jeg ville ikke dratt.

Du er vel i permisjon og skal ikke jobbe heller.

Anonymous poster hash: 25509...976
Skrevet

Jeg hadde ikke klart det

Anonymous poster hash: f73aa...1c8

Skrevet

Reis med god samvittighet!! Så deilig! Og så flott at barnet har en over gjennomsnittet kompetent far ;-)

Har ikke vært noe prob med noen av babyene våre :-) eneste var at jeg har fått spreng... men da er pumpe kjekt å ha :-)

Blir litt bekymra jeg hvis man ikke kan ha et døgn fri fra baby når den er to mnd... da spesielt når den er sammen med sin far...

Anonymous poster hash: 4801a...de0
Skrevet

Nei jeg ville ikke dratt.

Du er vel i permisjon og skal ikke jobbe heller.

Anonymous poster hash: 25509...976

Jezzz... surmaga kommentar... så.. hvis man vil holde seg oppdatert, og er frivillig med på et seminar som varer en -1- dag, så skal man få slengt etter seg "skal ikke jobbe heller"... nice.

ikke HI

Anonymous poster hash: 4801a...de0

Skrevet

Babyen kommer til å ha det fint. :-)

men da min baby var to måneder, var hormonene mine så sterke at jeg ønsket å ha henne nær kontinuerlig. På tross av en fantastisk kompetent far. :-) jeg fullammet, og babyen tok ikke flaske, og jeg brukte nok det som unnskyldning for å holde meg nær (i stedet for å gjøre en innsats med flaska:-) )

Anonymous poster hash: 83097...262

Skrevet

Sånn helt på siden, men i samme åker. Jeg har en på 5 og en halv måned som ikke ammes av diverse grunner. Han er verdens roligste, blideste og trygge unge. Gråter kun når jeg er litt treg med å lage grøten, sovner av seg selv, sover natta rundt.

Jeg skal på leir en helg (fredag kveld til søndag kveld) om noen uker, og gudmoren til tassen har sagt at hun veldig gjerne vil sitte barnevakt. Hun har et godt forhold til babyen, og har passet ham på kveldstid en gang tidligere, og noen timer på dagtid i ny og ne.

Babyen har sovet borte en natt tidligere, og det var ingen problemer.

Er det trygt å la gudmoren passe ham?

Anonymous poster hash: 22098...07e

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg var borte et døgn når min nr to var 8 uker gammel, og det var ikke noe problem. Han er og var verdens roligste unge. Med nr 1 og 3 kunne jeg ikke gjort det da

Skrevet

Datteren min tar flaske hun og, og jeg trener og er gjerne borte 2-3 timer fra henne mens pappa passer. Men, kunne ikke vært borte en natt fra henne tror jeg. 8 uker gammel.

Anonymous poster hash: faca8...10a
Skrevet

Det går helt fint for babyen i allefall.

Anonymous poster hash: ee5da...e15

Skrevet

Jeg var borte et døgn i sammenheng med jobb når jenta mi var rett over to måneder. Jeg fullamma, men hadde sjekka at hun tok flaske. Pumpa i dagesvis på forhånd og var trygg på at det var nok måltider der når jeg dro. Hun og pappaen hadde det helt fint.

At vi som mammaer tror det er verdens undergang å være borte fra babyene våre en kort stund betyr ikke at det egentlig er noe problem...

Anonymous poster hash: d5caf...967

Skrevet

Jeg ville tatt med mann og barn og hatt dem på hotellrommet på seminaret så fall. Så du kunne gått dit i pausene.

Skjønner på den annen side ikke hvorfor i all verden du må på et seminar i regi av jobben nå, men for enkelte er vel karriere alt og barn bare en klamp om foten

Anonymous poster hash: 5e327...f61

Skrevet

Ikke dra! Babyen trenger mammaen sin, mer enn du trenger å "lufte" deg!! Ikke vær så ego nå.

Anonymous poster hash: cab0e...a37

Skrevet

Sånn helt på siden, men i samme åker. Jeg har en på 5 og en halv måned som ikke ammes av diverse grunner. Han er verdens roligste, blideste og trygge unge. Gråter kun når jeg er litt treg med å lage grøten, sovner av seg selv, sover natta rundt.

Jeg skal på leir en helg (fredag kveld til søndag kveld) om noen uker, og gudmoren til tassen har sagt at hun veldig gjerne vil sitte barnevakt. Hun har et godt forhold til babyen, og har passet ham på kveldstid en gang tidligere, og noen timer på dagtid i ny og ne.

Er det trygt å la gudmoren passe ham? Anonymous poster hash: 22098...07e

Så siden babyen din er så trygg og god, så skal du straffe han ved å stikke av?

Skrevet

Kos deg på seminar du :) flott pappaen også er i babymodus :) j

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke dratt. Babyen trenger mammaen sin og puppen, og jeg hadde aldri orket styret med pumping og melkespreng. Enten tar du med deg babyen, eller så blir du hjemme.

Anonymous poster hash: fb94c...920

Skrevet

Er det trygt å la gudmoren passe ham?

Anonymous poster hash: 22098...07e

Jeg ville ikke vært borte en helg om det så var min mann som var hjemme med babyen min på 5 mnd, men det er meg. Jeg tror ikke at det "bare er hysteri" å føle at man vil være nær babyen, det er slik fordi vi skal være nær babyen..

Anonymous poster hash: bc63b...46a

Skrevet

Dra med god samvittighet om du klarer det. Da min var 2 måneder ville jeg gjerne reise bort en dag, men vi ammet og da ble det så mye styr med det. Men din tar flaske og da er far minst like flink til å mate som mor ;) Høres koselig ut! 

Anonymous poster hash: 037f9...98e
Skrevet

Jeg skjønner ikke at det er om å gjøre å komme seg vekk fra ungen sin, du er mamma!!

Skrevet

Handler det bare om mat??? Hva med trygghet,nærhet,kjærlighet??

Skrevet

og det kan ikke faren gi? Det var dagens!! Klart du kan reise:))

Anonymous poster hash: 159fe...94f

Skrevet

Jeg hadde ikke klart det, var så vidt jeg ville gå på do :P

Anonymous poster hash: 5498f...bbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...