Gå til innhold

Noen som har verre egoist til mann enn meg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han høres ut som en skikkelig dust. Mannen min var litt sånn før, men han har skjerpa seg noe helt utrolig - nesten så jeg må klype meg i armen. Og den positive endringen har vart i et par år. Vendepunktet tror jeg kom da min jobb krevde at jeg måtte reise mye mer og han måtte ta hånd om hjemmefronten helt på egenhånd i perioder. Uten at han har sagt så mye, så tar han sin del av arbeidet i heimen uten at jeg må spørre/mase osv. Tror han fikk seg et lite sjokk når han innså hvor mye jobb det faktisk er å ha ansvaret for alt på hjemmebane...

Anonymous poster hash: d96db...1ec
Videoannonse
Annonse
Gjest lillehi
Skrevet

Av og til er jeg glad jeg er single😉

Skrevet

Av og til er jeg glad jeg er single😉

Signerer denne ;-)

Anonymous poster hash: 16a38...7a7

Skrevet

For en idiot.. Godt at du ser det selv iallefall! For barnas og din egen skyld så ikke finn deg i dette, hvorfor i alle dager skal du ta til takke med en ufordragelig drittunge??

Ett spørsmål, ikke ment som kritikk, men jeg lurer veldig på hvorfor det tydligvis er så mange her som har slike drittmenn? Har de alltid vært slik, evt når begynte de å oppføre seg slik?? Hadde klikka i vinkel om jeg hadde bodd i lag med en sånn egoist. Hvorfor finner dere dere i slik oppførsel, blir dere manipulert over lengre tid så dere skjønner ikke hva som skjer?

Anonymous poster hash: 141ed...9f0

Kan bare svare for meg selv, men min var ikke sånn i begynnelsen. Etter at vi flyttet sammen ble han gradvis verre og verre. Man tenker at man må godta litt for husfredens skyld, og før man vet ordet av det så har man akseptert mer enn man noen gang hadde trodd at man ville gjøre.

Anonymous poster hash: 89295...c66

Jeg kan også bare svare for meg selv. Man godtar så mye, og det skjer så gradvis. Til man kommer til det punktet der man skjønner at man er mer lei seg og blir såret oftere enn man er glad og blir satt pris på. Da må man veie opp og ned, for og mot, og samvittigheten for barn og andre rundt kverner. Jeg må bare si at jeg skal så glad for at det ble slutt, selv om det går vært tøft å starte på nytt alene, og måtte ha et samarbeid pga barna. Det blir ensomt til tider, men det er bedre å være alene enn å føle seg alene og egentlig være to.

Anonymous poster hash: 16a38...7a7

Skrevet

Sånn var min mann også, har vært single og alene med to-åringen siden februar, aldri hatt det så bra! 

Anonymous poster hash: a2d00...35c
Gjest Antarctica
Skrevet

For en gangs skyld syns jeg vi skal ta den i kor, en-to-tre:

Kast han på huet og ræva ut!!,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...