Gå til innhold

Noen som har verre egoist til mann enn meg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sov til 10.30, dro avgårde på trening kl 12,kom hjem kl 15.Dro avgårde for å ta noen øl med gutta 16.30, skulle bare en liten tur siden vi skulle grille.

Nå har jeg forsøkt å få tak i han i over 1 time uten hell. Jeg ringte kompisen hans, men denne kompisen hadde nettopp reist fra min mann som da hadde bestilt seg middag ute. Så her sitter vi og venter oss ihjel på en mann som tydelig ikke har tenkt å komme hjem med det første.

Jeg er så lei egoismen hans at nå er det like før jeg drar min kos!

Anonymous poster hash: 0e0a5...f8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper ingen har en like eller mer egoistisk mann som deg!

Det der var bare trist lesing :(

Du har all min sympati og jeg skjønner deg godt om du ikke vil fortsette ekteskapet!

Skrevet

Høres ut som du har overtatt min eksmann jo.
Seg selv først, så alle andre, så familien og heeeeeelt til slutt der var jeg. Du må bare få han til å forstå at sånn kan det ikke være. Og det minste han kan gjøre er å gi beskjed så dere hvert fall slipper å vente på han hele dagen. Respektløst.

Anonymous poster hash: c40d1...1b5
Skrevet

Takk for sympatien damer.

Føler nå at det har toppet seg. Han må alltid sove lenge. Han har en døgnrytme som ikke er forenelig med et familieliv, sitter oppe til 01 og 02 på natta, og sover deretter lenge dagen etter. Han driver eget firma, så han er ikke nødt å stå opp for å rekke jobb.

Så er det den evinnelige treningen, og han kommer ALDRI når han skal eller sier han skal.Så møkkalei at jeg blir helt kvalm.

Skrevet

Jeg hadde en slik mann. Dersom han sto opp kl 10.30 i helgene var jeg heldig (vet ikke om det skjedde!), før 12.00 var helt uvanlig, og etter 13.00 var regelen. På hverdager måtte jeg vekke ham tre, fire ganger før han gadd å stå opp. Det eneste som kunne få ham til å dra seg ut av senga uten mas fra meg var hvis det var tidlige kamper (innebandy). Gjorde aldri husarbeid uten mas og mas og mas fra meg, og når han først gjorde det var det så slurvete at han like gjerne kunne latt være. Var sur og grinete nesten alltid. St aldri opp med ungene, og skjelte meg ut hvis jeg ba ham om det. Spilte tv-spill hver eneste kveld, innebandy og spill var hans eneste interesser. 

Jeg prøvde alt jeg kunne, strakk meg og strakk meg og strakk meg for husfredens skyld. Bestilte time på familievernkontoret, der han viste fram sjarmen og lurte terapeuten trill rundt. Når vi var ute av døra forandret han seg totalt, og skjelte meg ut. Til slutt orket jeg ikke mer, og gikk fra ham. Jeg ble alenemor til to små barn, men det var uendelig mye bedre enn å være alene om å ta meg av barna pluss å ha en sur mann å ta hensyn til også. For ikke å snakke om for barna, det hadde ikke vært et godt hjem å vokse opp i!

Anonymous poster hash: 89295...c66
Skrevet

Obs. Glemte å skrive at han visstnok var innom fyllinga med et lass før han dro på trening, og monterte en grill da han kom hjem fra trening.

Dette mener han at han skal ha kreditt for, samtidig som han sier at jeg er sinnsyk.

Hyggelig lørdagskveld dette.

Skrevet

Obs. Glemte å skrive at han visstnok var innom fyllinga med et lass før han dro på trening, og monterte en grill da han kom hjem fra trening.

Dette mener han at han skal ha kreditt for, samtidig som han sier at jeg er sinnsyk.

Hyggelig lørdagskveld dette.

Eksen min pleide også å si at jeg var sinnsyk...

Skrevet

Og dette sier han foran barna. "Mora deres er sinnsyk". Hva skal man si om en slik "mann" ? Fysj

Skrevet

Og dette sier han foran barna. "Mora deres er sinnsyk". Hva skal man si om en slik "mann" ? Fysj

Da bør du gå. Slikt skal ikke barn oppleve. 

Skrevet

Prøv terapi; eller be han pakke sakene sine og forsvinne. Merker vel ikke store forskjellen..

Anonymous poster hash: 9dd0f...b99
Skrevet

Du bør tenke på hva dere lærer barna om hvordan voksne relasjoner skal være, og ikke minst om hvordan man skal behandle mennesker man er glad i. Hva lærer barna deres egentlig om respekt?

Jeg hadde aldri verden blitt hos en slik mann og lært barna mine at mamma ikke er mer verdt enn at pappa kan behandle henne sånn, du mister all din autoritet du også vet du.

Anonymous poster hash: 3355d...62b

Skrevet

Hadde aldri akseptert det! Det hadde vært på hodet og ræva ut hoveddøren hvis han ikke skjerpet seg! Du må ikke finne deg i slik oppførsel. Still krav tilhan og vær beintøff mot han. Du fortjener mye bedre enn den dritten der!

Skrevet

Kan du ikke pakke en koffert å sette på trappa til han kommer hjem?

Anonymous poster hash: f1fbd...bc7

Skrevet

Noen damer er bare så tette… Hva er det dere finner dere i? Hva skedde med repekt for hverandre osv… Snakk om å kaste bort livet i elendigheten

Anonymous poster hash: 09747...7e1
Skrevet

Jeg hadde ikke akseptert dette.

Skrevet

Godkar det der. 

Anonymous poster hash: 7317c...3db
Skrevet

Jeg tror enkelte behandler sine nærmeste slik de får lov til å behandle dem. Du må jo ikke bli en dørmatte, hi.

Anonymous poster hash: 34455...06f

Skrevet

Hadde ikke tenkt meg om to ganger før jeg dro. Tenk på barna!

Han er jo en fullstendig idiot og en stor egoist!

Anonymous poster hash: 37210...175

Skrevet

Så han bestiller seg middag ute mens du går hjemme i god tro og tror at dere skal grille?

Han kan ikke ha skjønt konseptet "familie". Uff.

Skrevet

For en idiot.. Godt at du ser det selv iallefall! For barnas og din egen skyld så ikke finn deg i dette, hvorfor i alle dager skal du ta til takke med en ufordragelig drittunge??

Ett spørsmål, ikke ment som kritikk, men jeg lurer veldig på hvorfor det tydligvis er så mange her som har slike drittmenn? Har de alltid vært slik, evt når begynte de å oppføre seg slik?? Hadde klikka i vinkel om jeg hadde bodd i lag med en sånn egoist. Hvorfor finner dere dere i slik oppførsel, blir dere manipulert over lengre tid så dere skjønner ikke hva som skjer?

Anonymous poster hash: 141ed...9f0

Skrevet

For en idiot.. Godt at du ser det selv iallefall! For barnas og din egen skyld så ikke finn deg i dette, hvorfor i alle dager skal du ta til takke med en ufordragelig drittunge??

Ett spørsmål, ikke ment som kritikk, men jeg lurer veldig på hvorfor det tydligvis er så mange her som har slike drittmenn? Har de alltid vært slik, evt når begynte de å oppføre seg slik?? Hadde klikka i vinkel om jeg hadde bodd i lag med en sånn egoist. Hvorfor finner dere dere i slik oppførsel, blir dere manipulert over lengre tid så dere skjønner ikke hva som skjer?

Anonymous poster hash: 141ed...9f0

Kan bare svare for meg selv, men min var ikke sånn i begynnelsen. Etter at vi flyttet sammen ble han gradvis verre og verre. Man tenker at man må godta litt for husfredens skyld, og før man vet ordet av det så har man akseptert mer enn man noen gang hadde trodd at man ville gjøre. 

Skrevet

Øøø... hvorfor i alle dager finner du deg i dette? Det er LANGT fra normalt. Tenker du ikke på barna dine? hva skal det bli av dem som går oppi dette?

Anonymous poster hash: 84950...b21
Skrevet

Legg inn en annonse på Finn.no under "gies bort"

Anonymous poster hash: 5e488...ec8

Skrevet

Takk for sympatien damer.

Føler nå at det har toppet seg. Han må alltid sove lenge. Han har en døgnrytme som ikke er forenelig med et familieliv, sitter oppe til 01 og 02 på natta, og sover deretter lenge dagen etter. Han driver eget firma, så han er ikke nødt å stå opp for å rekke jobb.

Så er det den evinnelige treningen, og han kommer ALDRI når han skal eller sier han skal.Så møkkalei at jeg blir helt kvalm.Anonymous poster hash: 0e0a5...f8a

Er sikker på at du har overtatt min egoistiske eks. Han driver også et eget firma. Var mange grunner til at han ble min eks, deriblant den helsikens egoismen.

Anonymous poster hash: 69b10...37e

Skrevet

Legg merke til at du får endel svar, HI, som starter med : "dette høres ut som min EKS-mann".... tipper det er en grunn til at de nettopp ble ekser.

Ellers signerer jeg med de andre her som mener at du ikke skal finne deg i dette, og at barna helt klart registrerer hvordan du blir behandlet, og ikke har godt av å lære at du finner deg i dette. De bør lære at slik tale fra fra far til mor (eller motsatt om det skulle være tilfelle) ikke godtas. Stå opp og ta autoriteten og selvrespekten din tilbake.

Du trenger ikke løpe ut døra straks, men gjør klart hva som forventes, hvordan det er akseptabelt å snakke til deg og hva du ikke finner deg i. Gi klar beskjed hva konsekvensen vil være, men aldri framsi en trussel du ikke følger opp, det er verre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...