Gå til innhold

En noe sinnssyk (og fordomsfull) hypotese..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hypotese:
De som stadig maser paa andre om hva slags klaer som er in og hva de bor kjope er kjedelige mennesker.

Kjor debatt!

Anonymous poster hash: 2b522...b4c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes folk som maser om vekta si er kjedelig.

Hilsen pollen- og pelsdyrallergiker

Skrevet

Det er i hvertfall kjedelig å høre om andre sine allergier, spesielt de som kan prate i timesvis om hva de og resten av familien kan/ikke kan spise. Omtrent like kjedelig som å høre om andre sine drømmer

Skrevet

Jeg er allergisk, og en av de minst kjedelige personer jeg kjenner.

Så hypotesen din traff gulvet med et smell  :)

Skrevet

De som er allergiske mot alt mulig har som oftest en veldig kjedelig personlighet.

Sett hypotesen min stemmer, er dette da fordi:

1) man blir kjedelig når man må tenke over alt man skal unngå

2) allergi rammer i størst grad kjedelige personer?

Kjør debatt!

Definitivt. Stemmer på meg i hvertfall. Allergisk mot div. dyr og liker meg best i skauen og pleier komposten min.

Skrevet

Allergisk mot masse og tror jeg er ganske spennende å være med. Man vet aldri når jeg nesten driter på meg og å finne do blir kritisk. Ikke flink til å passe på matallergien min alltid.

Anonymous poster hash: ee442...6e5

Skrevet

Svarer nr 3 her. Er det virkelig mulig at noen tok dette så seriøst at de ble sure over svaret mitt og noen andre svar? I såfall støtter det hypotesen om at allergikere er kjedelige mennesker, for dere må jo ha følt dere truffet...

Anonymous poster hash: 78bf4...89f

Skrevet

Jeg har matallergier og mange andre allergier. Og jeg anser meg ikke for å være kjedelig.

Kjenner faktisk ingen som spiser så mye forskjellig mat som meg, har en kjærlighet til mat som jeg har, kreativitet på kjøkkenet, og lager masse deilig variert mat.

Og jeg er en veldig aktiv person, som reiser mye. Allergien er overhodet ingen hindring i mitt liv.

Skrevet

Nå sier hun jo selv at den er både sinnssyk og fordomsfull, da..

Skjønner derimot at teorien framsettes. Klart det er kjedelig å ta så mye hensyn.Anonymous poster hash: 9ce5c...59f

Bra hun har snev av selvinnsikt og forstår hvordan teoriene hennes fremstår. Sammen med mye annet hun bruker å skriver her på DiB, som for eksempel sparke folk som ligger nede eller latterliggjøre andre brukere.

Anonymous poster hash: 12364...a30

Hehe, noe(n) skal man jo le av.

Ja, hvis dere synes det er svært morsomt å le av damer som enten har blitt voldtatt, står med abortdilemma eller er fullstendig knust etter mannens utroskap og så videre så sier det egentlig mer om dere. Kjenner igjen mobbere og hylekoret som støtter dem, slik har man sett både på barneskolen, ungdomsskolen og videregående. Så trodde man at man var ferdig med det etter å ha blitt voksen, men det fortsetter likedan som før.

Anonymous poster hash: 12364...a30

Nå har jeg vel fremdeles til gode å le av voldtekt og abort. Dessuten - hva det enn "sier om oss" er du nok ikke i stand til å forstå det, gitt.

Haha... Jeg må bare le av dere damer som verken forstår sarkasme, ironi eller humor for den del! Ha litt selvironi da og ikke ta alt DØDSENS alvorlig! Er dere så hårsåre bør dere kanskje finne noe annet å gjøre enn å sitte her å risikere å bli fornermet for gudenehvethva! Take a chill pill og ikke ta dere selv så høytidelig! Når det er sagt syns jeg ikke latterliggjøring av seksuelle overgrep eller abort under noen omstendigheter skal forekomme. Men halllllllååååå, allergi???

Skrevet

Svarer nr 3 her. Er det virkelig mulig at noen tok dette så seriøst at de ble sure over svaret mitt og noen andre svar? I såfall støtter det hypotesen om at allergikere er kjedelige mennesker, for dere må jo ha følt dere truffet...Anonymous poster hash: 78bf4...89f

Haha... Er hjertens enig!

Skrevet

Jeg tror ikke allergikerne er de kjedelige, de ønsker seg oftest innpass i matfatet men vet at det vile ende opp med ekle og potensielt farlige resultater. Nei, de kjedelige er de med en rekke bisarre "matintoleranser" som oppdages sånn helt plutselig i voksen alder; dette for å kompensere for mangelen på andre interessante personlighetstrekk.

Sug lut, jeg visste ikke at du hadde helsefaglig kompetanse, eller er dette nok et forsøk på å uttale seg om noe du tror du kan?

Det er iallefall en viss underholdningsverdi i slike som deg som tydeligvis tror at de besitter fasiten, men i det virkelige liv er dere ikke underholdene, bare livsfarlige.

Anonymous poster hash: 1ee60...9a8

Skrevet

Jeg tror ikke allergikerne er de kjedelige, de ønsker seg oftest innpass i matfatet men vet at det vile ende opp med ekle og potensielt farlige resultater. Nei, de kjedelige er de med en rekke bisarre "matintoleranser" som oppdages sånn helt plutselig i voksen alder; dette for å kompensere for mangelen på andre interessante personlighetstrekk.

Sug lut, jeg visste ikke at du hadde helsefaglig kompetanse, eller er dette nok et forsøk på å uttale seg om noe du tror du kan?

Det er iallefall en viss underholdningsverdi i slike som deg som tydeligvis tror at de besitter fasiten, men i det virkelige liv er dere ikke underholdene, bare livsfarlige.

Anonymous poster hash: 1ee60...9a8

Dramaqueen much?

Skrevet

Ja, dette har du nok rett i.

Før jeg fikk matallergi (I voksen alder, så dette er jo dobbelt-fy) så hoppet jeg i fallskjerm, reddet elefanter i Afrika (etter jeg landet med fallskjermen, selvsagt) og var hemmelig agent/ninja/kattekafe-servitrise i Japan.

Akk og ve, nå som jeg er dømt til et liv i kjedsomhet med hveteallergi så sitter jeg bare foran tv'en hele dagen og ser på Paradise Hotel, spiser hvetefrie boller og drikker rødbrus. 

Gjest Antarctica
Skrevet

Venninna min var allergisk mot alt mulig, i tillegg til å ha masse ryggplager og andre vondter - helt til hun ble skilt fra mannen. Viste seg at det var livet med ham hun virkelig var allergisk mot ;) og etter det var det ikke mye som var kjedelig!

Skrevet

Personlig synes jeg det er grådig kjedelig med mennesker som skal lage hypoteser om alt mulig rart. Mennesker er forskjellige, deal with it. 

Anonymous poster hash: be63c...546
Skrevet

Du er klar over at allergier kan opptre spontant, selv i voksen alder, eller?

Du er klar over at latter ikke skader, eller?

Skrevet

Du er klar over at allergier kan opptre spontant, selv i voksen alder, eller?

Du er klar over at latter ikke skader, eller?

Niks! ;)

Skrevet
Jeg er superallergisk mot det meste, og jeg er superspennende! Man vet nemlig aldri hva som skjer om man er med meg! :D 

Plutselig forandrer jeg utseendet totalt iløpet av en time, utpoppende, røde, hovne øyer som renner og oppblåst i ansiktet så det holder, det vil si, med meg trenger man ikke å se skrekkfilm engang. Når du minst venter det har du selveste Freddie Kruger rett foran deg!  

Jeg kan også plutselig bråsnu, eller løpe som rakkern tilbake til der vi kom fra, om jeg har glemt medisiner eller oppdager noe jeg virkelig ikke tåler. Dermed vet man aldri hva som skjer bak svingen, siden det er fullstendig uforutsigbart. Spennende, ikke sant? ;) 

Og du kan jo bare prøve å spise mat med meg, det jeg plukker av kan falle deg til gode, feks grønne epler eller toppen av hamburgerbrødet, værsågod, der fikk du overraskende mer tilbehør enn du trodde! 

I tillegg er det ganske nervepirrende de gangene jeg spiser noe jeg ikke tåler, eller trosser pollenallergien, kan lage utallige veddmål på når, hva og hvor noe skjer. Oddsen setter jeg ;) 

Skrevet

Tablettene jeg tar for å unngå å klore ut øynene mine i det verste pollenhelvetet får meg til å bli fnisete, litt sløv og dermed ganske underholdende (de er rød trekant-merket). Jeg vil dermed si at jeg indirekte blir en rimelig ukjedelig allergiker! Jeg blir faktisk ganske underholdende dersom jeg glemmer å ta tabletter også! Den intense kløen med påfølgende panisk gnukking og gnikking får meg nemlig til å se veldig ukjedelig ut, der øynene nærmest stikker ut av skallen min.

Det er i hvert fall ikke kjedelig for meg å være full i allergier! Familie og venner duller sånn med meg atte, og jeg får servert akkurat det jeg vil ha! "Men stakkar, du kan jo ikke spise pizza du! Hva kan vi lage til deg?" "Neeeei, vet ikke jeg? Honningmarinert andebryst med rødløkskompott og appelsinsaus kanskje?".

Jeg synes også det er litt deilig å kunne si: "Gidder du flytte den bikkja? Jeg er allergisk!"

Kjedelig? På ingen måte. Litt krevende? Sannsynligvis.

Skrevet

Jeg er superallergisk mot det meste, og jeg er superspennende! Man vet nemlig aldri hva som skjer om man er med meg! :D

Plutselig forandrer jeg utseendet totalt iløpet av en time, utpoppende, røde, hovne øyer som renner og oppblåst i ansiktet så det holder, det vil si, med meg trenger man ikke å se skrekkfilm engang. Når du minst venter det har du selveste Freddie Kruger rett foran deg!  
Jeg kan også plutselig bråsnu, eller løpe som rakkern tilbake til der vi kom fra, om jeg har glemt medisiner eller oppdager noe jeg virkelig ikke tåler. Dermed vet man aldri hva som skjer bak svingen, siden det er fullstendig uforutsigbart. Spennende, ikke sant? ;)
Og du kan jo bare prøve å spise mat med meg, det jeg plukker av kan falle deg til gode, feks grønne epler eller toppen av hamburgerbrødet, værsågod, der fikk du overraskende mer tilbehør enn du trodde! 
I tillegg er det ganske nervepirrende de gangene jeg spiser noe jeg ikke tåler, eller trosser pollenallergien, kan lage utallige veddmål på når, hva og hvor noe skjer. Oddsen setter jeg ;)

Som jeg skulle sagt det selv.

Skrevet (endret)

Jeg har absolutt ingen allergier - alikevel er jeg så kjedelig at jeg gjør Jon Blund arbeidsløs :P

Så det er noen ørsmå hull i teorien din.

Endret av Bakverket
Skrevet

Alle jeg kjenner med allergier er kjedelige, inklusive meg selv (allergisk mot katt og pollen). Hypotese herved bekreftet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...