Gå til innhold

Har barna deres fått Nugatti?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, jeg mener det finnes sunnere alternativer enn nugatti.

Hvorfor ikke prøve prim?

Endret av førskolelæreren
Skrevet

Ja, det har de. Det står på frokostbordet nesten hver morgen, men som regel velger de andre ting.

Når vi har besøk av unger som ikke får det hjemme raner de ofte boksen. Det har hendt det har gått med over en halv stor boks på et måltid.

Anonymous poster hash: d2ad2...8a2
Skrevet

Vi er ikke hysteriske pga nugatti, men sønnen min liker det ikke(!!!) så det blir ikke spist her i hus. Eller litt av pappan av og til, jeg rører det ikke for jeg syns det blir alt for søtt.

Men om han hadde likt det så hadde han da fått det på skiva nå og da! Ingen problem, og absolutt ingenting å ha dårlig samvittighet for! Spesielt siden han har et godt og sunt kosthold ellers.

Om du absolutt skal skeie ut og være heeelt crazy så kan han få det til frokost i morgen og - Oh My God!!

Anonymous poster hash: 8a5bc...63e

Skrevet

Nei 15mnd.men syltetøy har han fått

Skrevet

et ord HYSTERI.

Anonymous poster hash: da902...699
Skrevet

Jeg vokste opp med nugatti, syltetøy, smør og sukker på ristede skiver, og eggedosis med oboy i! Ingen av delene var helgekos, men hverdagsmat (ikke eggedosis, det fikk vi bare i ny og ne, når mamma gadd å lage ;-)) Jeg snakker om enorme mengder pålegg på èn skive her, gjerne på loff.

Jeg er normal-slank (trener ikke), ingen diabetes (tok en test for litt siden i forbindelse med noe annet, og fikk beskjed om at jeg trolig aldri ville utvikle diabetes, for blodsukkeret mitt var veldig bra), og jeg er ellers frisk og rask. 

Så litt nugatti på skiva innimellom (eller hver dag for den saks skyld) vil jeg tro går helt fint, så lenge du oppfordrer til en ellers sunn og aktiv livsstil :-) Det er selvfølgelig ikke det man BØR gi, men av og til er det løsningen om barna ikke vil spise.

Anonymous poster hash: e68e6...751
Skrevet

Ingen av barna har smakt nugatti, eldste er 4 år. Men jeg er sikkert hysterisk her inne på dib, de har heller aldri vært på McDonalds, for eksempel...

Anonymous poster hash: 5af40...e23

Skrevet

Skjønner ikke hva som er så farlig med nugatti. Sambo har spist nugatti hver dag i sikkert godt over 25 år, han har vanlig kroppsbygging (hadde han trent hadde han vært veldig muskuløs), han har ikke diabetes og aldri hatt hull i tennene.

Gutten våres får nugatti hver lørdag hvis han spør om å få.

Syns enkelte er i overkant hysterisk når det gjelder nugatti.

Anonymous poster hash: 4dc07...ab3

Overvekt er ikke bare det det man skal passe på.

Lurer på hvordan samboeren din ser ut innvendig (blodårene etc) hvis dere tror at overvekt er det eneste symtomet

Anonymous poster hash: 48911...da5

Sikkert helt forferdelig

Anonymous poster hash: 4dc07...ab3

Gjest Julia1984
Skrevet

Jeg tenker at de som synes nugatti er sunt og næringsrik mat for barn i vekst fortsetter å gi det, så får vi andre som ikke synes det fortsette å la være

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...