Gjest Ingen skal få! Skrevet 5. juni 2014 #26 Skrevet 5. juni 2014 Har vært utro. Angrer ikke. Ble aldri tatt
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #27 Skrevet 5. juni 2014 Ja dessverre med min nåværende partner. Han valgte å takke ja til en jobb igjen utlandet for ett år. Jeg kunne ikke bli med da denne jobben foregikk ikke et land det ikke er forsvarlig å ta med et barn inn i. Jeg trodde jeg skulle klare å holde meg unna alt det året vi var borte fra hverandre. Men etter 8 måneder hadde jeg sex med en annen mann. Mange ganger. Jeg var så nøden på nærkontakt at jeg sprakk. Kommer aldri til å fortelle min samboer dette. Slem og fæl som jeg er. Vi har Vært sammen i åtte år og jeg vil bare glemme hvor du jeg var. Jeg går ikke grava medet dette. Sånn er det bare. Anonymous poster hash: d33f0...2ef
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #28 Skrevet 5. juni 2014 Det er bare trist å se at så mange har vært utro. Skulle ønske man kunne avslutte det man var i først, av respekt for den andre. Anonymous poster hash: 1ad91...4ed
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #29 Skrevet 5. juni 2014 jeg var utro en gang, da jeg var 19 år. Hadde da vært sammen med kjæresten min i 3 år, var i utlandet og hadde en one night stand,himmel og haaav det var dårlig!og han var ikke kjekk en gang!!! Har nå vært sammen med mannen min i 15 år og har ikke vært i nærheten av å være utro engang,ikke i tankene engang. Anonymous poster hash: 498c8...fe2
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #30 Skrevet 5. juni 2014 Ja jeg var utro mot mannen min for mange år siden, med hans bestekamerat. Nå mange år etter er vi gift, har barn og har det bedre enn noen gang. Han tilga meg men ikke kameraten sin. Anonymous poster hash: 374fe...575 Smiletegn??Hvorfor det? fordi han tilga deg?fordi han ikke tilga bestevennen? Skjønner ikke smiletegnet... Anonymous poster hash: 498c8...fe2
fisken2015 Skrevet 5. juni 2014 #31 Skrevet 5. juni 2014 (endret) Kunne ikke falt meg inn! Det tror jeg er noe av det verste en kan gjøre mot partneren sin. Såpass respekt MÅ en ha for hverandre. Endret 5. juni 2014 av maibaby :-)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #32 Skrevet 5. juni 2014 Ja jeg var utro mot mannen min for mange år siden, med hans bestekamerat. Nå mange år etter er vi gift, har barn og har det bedre enn noen gang. Han tilga meg men ikke kameraten sin. Anonymous poster hash: 374fe...575 Smiletegn??Hvorfor det? fordi han tilga deg?fordi han ikke tilga bestevennen?Skjønner ikke smiletegnet... Anonymous poster hash: 498c8...fe2 Smiletegn fordi han tilga meg og fordi vi fikk det bedre enn vi noengang hadde hatt det, etter dette. Anonymous poster hash: 374fe...575
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #33 Skrevet 5. juni 2014 Noe, kunne ikke falt meg inn. Respektløst, og alle som gjør det er IDIOTER og egoister. Anonymous poster hash: 6fda4...5d6
nr2erpåveg Skrevet 5. juni 2014 #34 Skrevet 5. juni 2014 Brannfakkel: jeg var utro på onsdag.Anonymous poster hash: 2e42e...c23 Med barn i magen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå