Gå til innhold

Har du vært utro før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt noen one night stands i løpet av 10 år...

Anonymous poster hash: 1978f...250

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brannfakkel: jeg var utro på onsdag.

Anonymous poster hash: 2e42e...c23

Skrevet

Nei. Hvis jeg får behov for en annen mann, så ville jeg først gått fra min eksisterende mann.

Skrevet

Det handler om respekt, ikke bare for mannen, men også for det løftet man gir når man går inn i et forhold.

Skrevet

Sex- nei

Klining- ja

Anonymous poster hash: f4523...b07

Skrevet

Ja gift med vedkommende som jeg var utro med nå. Var helt i slutten av et forhold hadde prøvd å få ut x'en av leiligheten som jeg eide i en periode. Begynte å date litt en jeg hadde kjent i mange år før det var offisielt slutt mellom x'en og jeg. Vi har nå vært gift i 5 år og venter vårt 2. barn nå.

Anonymous poster hash: 92c48...800
Skrevet

Niks.

Anonymous poster hash: fed3e...fe6
Skrevet

Det handler om respekt, ikke bare for mannen, men også for det løftet man gir når man går inn i et forhold.

Og for seg selv, ikke minst.

Skrevet

har vært utro i tidligere forhold, men ikke i det forholdet jeg er i nå. Synet på utroskap har endret seg litt med alder og MYE med livssituasjon...vi er nå gift og har unger, så kunne ikke falt meg inn å være utro nå!

Anonymous poster hash: 1e5ca...f4d
Skrevet

Nei, har tenkt på det men holdt meg i skinnet. Er det ikke noe som heter som du gjør mot andre vil andre gjøre mot deg?? Tror på karma.

Anonymous poster hash: cf23f...cc6
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: ad2b3...05c

Skrevet

Nei, da tror jeg ikke at jeg hadde klart å gå hjem etterpå

Anonymous poster hash: b31dd...69b

Skrevet

Ohhhhlalaaaa, da snakker vi!! Å ikke kunne gå etterpå, da snakker vi seriøst hardt og brutalt.. Yummiii :)

Anonymous poster hash: 273a3...ea3

Skrevet

Jeg har hatt noen one night stands i løpet av 10 år...

Anonymous poster hash: 1978f...250

Ja jeg har vært utro, men aldri one night stand. Det er for risky.

Skrevet

Ohhhhlalaaaa, da snakker vi!! Å ikke kunne gå etterpå, da snakker vi seriøst hardt og brutalt.. Yummiii :)

Hæ???

Skrevet

Hin hadde ikke hatt samvittighet til å gå hjem etterpå!

Ikke det at hun ikke kunne GÅ!

Anonymous poster hash: ad2b3...05c

Skrevet

har vært utro i tidligere forhold, men ikke i det forholdet jeg er i nå. Synet på utroskap har endret seg litt med alder og MYE med livssituasjon...vi er nå gift og har unger, så kunne ikke falt meg inn å være utro nå!

Hmmm er du sikkert at du har ikke vært utro i det forholdet du er i nå? Vanskelig å tro...så lenge du har vært utro før lol :laugh:

Anonymous poster hash: 26c08...d6a

Skrevet

Ja når jeg var 17 år,men kunne ALDRI tenke meg og være det igjen. Jeg var singel fra jeg var 18 til nesten 26,så hadde mye sex da,men ville ALDRI vert utro mot den NYDELIGSTE mannen i verden :hjerter_rundt:

Skrevet

Nei, har aldri vært utro på de 12 årene vi har vært sammen... Er veldig lojal som menneske og gjør det heller slutt enn å gå bak ryggen på samboeren.

Skrevet

Jeg har vært utro en gang. Da hadde jeg allerede bestemt meg for å gjøre det slutt, og det var mye for å klare å holde fast ved den bestemmelsen der... Slo opp med typen dagen etterpå..

Anonymous poster hash: 20ac2...c01
Skrevet

Har aldri vært utro og ville aldri falt meg inn! Gift på trettende året, ville aldri ha giftet meg om jeg ikke stolte 100% på at dette var mannen i mitt liv. Trist at det er så mange som ikke klarer å leve monogamt.

Anonymous poster hash: 3d7da...b4c

Skrevet

Ja jeg var utro mot mannen min for mange år siden, med hans bestekamerat. Nå mange år etter er vi gift, har barn og har det bedre enn noen gang. Han tilga meg men ikke kameraten sin. :)

Anonymous poster hash: 374fe...575

Skrevet

Ja har det. Vi har vært sammen i 10 år.. og kunne aldri falt meg inn noen np.. vi ble sammen ganske unge .. jeg var ung og dom :-(

Anonymous poster hash: b4457...787

Skrevet

Hmmm er du sikkert at du har ikke vært utro i det forholdet du er i nå? Vanskelig å tro...så lenge du har vært utro før lol :laugh:

Ikke jeg som skrev det over, men jeg kan signere på det samme.

Aldeles ikke slik at en som er utro i et forhold er det i et annet. Det handler faktisk om forholdet.

Da jeg fant mannen i mitt liv så endret dette seg helt som natt og dag, og vi har nå vært sammen i over elleve år uten noen form for å gå over streken. Kanskje fordi vi faktisk elsker hverandre og vil være sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...