Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #26 Skrevet 30. mai 2014 Syns hun er helt ok. Ikke kjemepepen, men heller ikke stygg. Kroppen hennes er for tynn. Ser ikke bra ut. Men igjen, jeg er jo bælfeit iforrhold, så hun hadde nok grøsset av tanken på å se ut som meg også Jeg synes Tone D helt klart er mye vakrere. Både kropp og ansikt Og ikke minst et sunnere forrhold til mat! Bedre forbilde og generelt ei herlig dame! Anonymous poster hash: 0d2f4...557
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #27 Skrevet 30. mai 2014 Nei, jeg synes ikke "fotballfrue" er pen. man har sine preferanser, og hennes utseende vil jeg kalle normalt, i den forstand at hun ikke har noen skavanker. Anonymous poster hash: 70259...732
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #28 Skrevet 30. mai 2014 Jeg bor i utlandet og har aldri sett henne snakke i levende live før jeg så linken til dette intervjuet nå. Helt utrolig hvor annerledes hun er i virkeligheten enn på bloggen. Hun er jo ikke pen i det hele tatt. Spiss nese, stramme lepper og spiss hake. Men søt er hun da. Og utrolig god på styling. Det slår meg st det må være slitsomt å skulle presentere seg slik hele tiden. Mye enklere for oss som er naturlig pene, haha... Anonymous poster hash: 6a83f...448
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #29 Skrevet 30. mai 2014 Hehe, har ikke sett det klippet før. Det morsomste er jo de to karene i sofaen som ser ut som de ikke bryr seg en døyt om ff eller magebilder og alt rundt det der... Anonymous poster hash: ab81e...87d
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #31 Skrevet 30. mai 2014 Nei, helt alminnelig. Hun hadde sett bedre ut med mere fett i ansikt og kropp. Hadde ikke blitt så spiss og beinete i hverken ansiktsprofil eller f. eks skuldre, hun ser jo ut som en breiskuldra svømmer uten svømmekropp. Håret er for stort for den skrale kroppen. Dessuten griner jeg av sminken og de grafiske brynene som males altfor tett. Anonymous poster hash: 4d124...fda
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #32 Skrevet 30. mai 2014 Hun har pene trekk, og om hun la på seg ti-femten kilo så tror jeg hun hadde blitt skamvakker. Anonymous poster hash: 105ce...8af
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #33 Skrevet 30. mai 2014 Jeg synes hun er pen, faktisk synes jeg hun er penere på film enn på bildene på bloggen. Hun virker mer naturlig og søt, og når hun snakker så høres hun hyggelig ut. Anonymous poster hash: 9b037...1f0
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #34 Skrevet 30. mai 2014 Jeg synes den er underholdene, siden hun strever så etter å være perfekt. Føler nesten hun er en parodi. Anonymous poster hash: b28ca...3a8 Enig i denne. Det virker ikke som perfektheten er naturlig for henne, så alt blir så anstrengt. Anonymous poster hash: 2c392...a90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå