Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Helt ærlig så er hun vel en normalt søt jente. Men hun har lepper tynne så streker, en rar nese og utstikkende hake. Kutt av henne hodet så er den grei Anonymous poster hash: b28ca...3a8
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Hahaha, vet du? Jeg tenkte akkurat på det samme da jeg leste siste blogginnlegget henne. Er hun egentlig Sååå pen?? Jeg husker at jeg kvapp da mannen hennes la ut video av henne da hun sov i bilen, hun så så annerledes ut enn på bildene hun legger ut! Anonymous poster hash: 017c3...fa9
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Og tynne lepper kan være vel så fint som svulstige Fotballfrues nese er da helt normal. Men jeg syns hun burde gå tilbake til lysblond hårfarge, det kler henne aller best. Anonymous poster hash: 23e4b...d9e
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Hun har et veldig pent ansikt og utrolig pene hender med tynne lange fingre. Men resten av kroppen ser dessverre ut som noe fra konsentrasjonsleir. At man frivillig slanker seg ned til slik tilstand er uforståelig for meg. Anonymous poster hash: 860e1...924
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Hun er uansett Norges mest populære kvinne, burugler;) Spis det og gråt! Anonymous poster hash: 2cd1f...4fb
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #6 Skrevet 30. mai 2014 Hun har enorm utstråling og flink til å style seg. Er glad og smilende. Alle mennesker kan være pene på sin måte. En glad innside gir en flott utside Anonymous poster hash: 2817a...38d
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #7 Skrevet 30. mai 2014 Hun er uansett Norges mest populære kvinne, burugler;) Spis det og gråt! Anonymous poster hash: 2cd1f...4fb Er ikke det Tone DA som er det da Anonymous poster hash: 0d625...18d
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #8 Skrevet 30. mai 2014 Helt normalt søt jente som er veldig flink til å både kle og til å sminke seg. Anonymous poster hash: 7733c...54f
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #9 Skrevet 30. mai 2014 Uff, dere er så forbanna kritiske! Hvilken glede finner dere i å finne 'feil' ved andre? Hun er flott, det samme er Tone DA, Meryl Streep, Julianne Moore og mange andre, ikke minst Brita Møystad Engset! Se alle flotte damer rundt deg, de er flere og mer allsidige enn du skulle tro! Anonymous poster hash: 2b4ca...76a
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #10 Skrevet 30. mai 2014 Helt normal, men altfor tynn i mine øyne! Anonymous poster hash: d2659...de8
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #11 Skrevet 30. mai 2014 Fotballfrue er lykkelig og pen:) Misunner kroppen hennes.. Anonymous poster hash: 2cd1f...4fb
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #13 Skrevet 30. mai 2014 Hun er penere på bloggen enn i virkeligheten Anonymous poster hash: d9e39...608
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #14 Skrevet 30. mai 2014 Fotballfrue er lykkelig og pen:) Misunner kroppen hennes.. Anonymous poster hash: 2cd1f...4fb At den er trent, eller at den er skrapt??? Anonymous poster hash: 017c3...fa9
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #16 Skrevet 30. mai 2014 Tone er flott. Men ff? Neeeei. Stygg mann også Anonymous poster hash: b28ca...3a8
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #17 Skrevet 30. mai 2014 På ingen måte. Det er ikke jeg heller, men jeg ser omgjengelig ut, i motsetning til henne. Anonymous poster hash: 322ae...9ca
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #18 Skrevet 30. mai 2014 Fotballfrue er langtfra stygg. Ellers hadde hun aldri blitt et samtaleemne her;) Helt fra jeg gikk på barneskolen, fikk de såkalte "mindre pene" jentene gå i fred, mens de virkelig pene jentene blir plaget og forfulgt.. Hvorfor leser dere bloggen hennes da? Hva er det som fascinerer dere med henne? Anonymous poster hash: 2cd1f...4fb
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #19 Skrevet 30. mai 2014 Jeg synes den er underholdene, siden hun strever så etter å være perfekt. Føler nesten hun er en parodi. Anonymous poster hash: b28ca...3a8
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #21 Skrevet 30. mai 2014 Hun er vel ikke typisk "klassisk vakker", men absolutt søt. Stilig er hun jo absolutt og flink til å style seg, jeg tror også hun er omsorgsfull, snill og omtenksom og det gir en utstråling som særlig de som er glad i henne ser godt og gjør henne ekstra pen for dem. Når man ser henne live, ser man hvordan hun virkelig ser ut uten å være helt retusjert, jeg synes absolutt hun er søt... Anonymous poster hash: c226d...914
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #22 Skrevet 30. mai 2014 Jeg synes ikke hun er stygg, men heller ikke spesielt pen. Hun ser litt unaturlig ut, nesten som en dukke... En sånn dukke man ikke kan leke med i frykt for at den skal gå i stykker. Når det er sagt er det vel ikke akkurat utseendet hennes som er det viktigste, men det som er på innsiden. Det har jeg ikke noe formening om, for jeg har aldri lest bloggen hennes og kommer heller ikke til å lese den. Anonymous poster hash: f5a45...30b
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #23 Skrevet 30. mai 2014 Fotballfrue er langtfra stygg. Ellers hadde hun aldri blitt et samtaleemne her;) Helt fra jeg gikk på barneskolen, fikk de såkalte "mindre pene" jentene gå i fred, mens de virkelig pene jentene blir plaget og forfulgt.. Hvorfor leser dere bloggen hennes da? Hva er det som fascinerer dere med henne? Anonymous poster hash: 2cd1f...4fb Det er langt frå sikkert at det var slik dei "mindre pene" opplevde det. Som ein representant for dei pene har du kanskje heller ikkje engasjert så mykje i korleis dei "mindre pene" hadde det og brydd deg mest om deg sjølv? Eg er pen, men som ungdom var eg lett overvektig. Eg kunne ikkje f.eks delta i diskusjonar fordi eg alltid blei knebla med ein kommentar om at eg var overvektig. Det er godt mogleg at dei pene jentene meiner at eg fekk gå i fred. Fotballfrue er vel normalt pen? Og veldig god på styling... Anonymous poster hash: 537a9...b18
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #25 Skrevet 30. mai 2014 Jeg synes ikke det. Jeg synes faktisk hun er mindre pen med rare trekk. Hun er flink til å style seg da, og flink til å ta bilder og redigere seg pen. Men på bildet hun ikke har tatt selv, og live, er hun mindre pen. Anonymous poster hash: f8132...ee7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå