Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #26 Skrevet 30. mai 2014 Ikke ofte vi ber om barnevakt, men vi har besteforeldre i umiddelbar nærhet og barnet er en del hos dem. Da benytter vi muligheten til å gjøre ting i hus og hage etc. For noen ser det kanskje ut som vi har barnevakt for å få sånne ting gjort, men barnet hadde jo vært en del med besteforeldrene uansett da. Anonymous poster hash: 76484...ea8
Elskerhøsten2014 Skrevet 30. mai 2014 #27 Skrevet 30. mai 2014 (endret) Nei,har han stort sett med over alt, uten når jeg og faren skal på fest eller finne på noe bare oss to,men tar han med over alt ellers,men vi går hjemme begge 2,så hvis jeg må gjøre husarbeid er han med faren Endret 30. mai 2014 av olli bolli totti
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 30. mai 2014 #28 Skrevet 30. mai 2014 Har aldri barnevakt. Ble alene da hun var 3 mnd og er snart 5 år nå. Har hun 100% og jobber 100%. Hun er med på ærend og vi er aktive og mye ute. Har ikke foreldre i nærheten og vil ikke plage venner med pass heller da de har egne unger å se etter. Første pri når foreldrene mine er her er å få gått meg gode turer i skogen... Det blir lite dating og fart ellers, men tar det igjen når hun blir større... Men vet andre som er to om ting i hverdagen klager over at de ikke får gjort ditt og datt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå