Gå til innhold

Kan man ta med smågodt på fly?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skulle ikke dette være et seriøst spm?

Jeg spør fordi jeg rett og slett bare var usikker på om det var lov til å ta med smågodt på flyet. Hmmm ...

Hadde ikke noe å gjøre med hverken sukker eller at tenner blir ødelagt hehe .

Men ja, hyllebærsaft var lurt, men såpass har jeg lært at flytende kan ikke være med :)

Anonymous poster hash: 0bc07...7ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gi barn godis og sukker på flyet, da blir de jo bare enda mer rastløse og gira;) er vel best om de sitter stille?Anonymous poster hash: df70a...fdc

Det er en mye og bare tullball. Anonymous poster hash: f5229...72e
Trukke det du

Anonymous poster hash: df70a...fdc

Jo det er faktisk det (ikke den samme som sa det over het).

Blir ikke ville utelukkende av sukker. I kombo med mye aktivitet kan de bli det, men ar folk blir villebasser på sukker er bare tull. Var et eksperiment på carolinska institutt om dette for noen år siden

Anonymous poster hash: f42ed...cab

I så fall er mine barn unormale. Tar ikke mange minuttene og så er det full rulle, samme om de er i aktivitet eller ikke når de spiser godetri.

http://www.nrk.no/livsstil/dette-skal-du-ikke-tro-pa-1.6361904

- Sukker gir hyperaktive barn

- Uansett hva foreldre tror, sukker skal ikke ha skylden for barn ute av kontroll, skriver forskerne i British Medical Journal.

Artikkelforfatterne viser til 12 undersøkelser som fulgte barn som spiste ulike dietter med forskjellige sukkernivåer.

Men ingen av barna, ikke en gang dem som var hyperaktive i utgangspunktet, viste endring i adferd.

Forskere har derimot studert hvordan foreldre reagerer på sukkermyten.

Når foreldre trodde barna deres ble gitt sukkerholdig drikke (selv om den var sukkerfri), vurderte de barnas oppførsel som hyperaktiv.

Forandringen i barnas oppførsel skjedde bare i foreldrenes hode.

Anonymous poster hash: b9c2e...07d

Skrevet

Beklager, tror ikke på forskningen

Anonymous poster hash: df70a...fdc

Gjest Antarctica
Skrevet

Det kan være de tar det fra deg hvis det inneholder spor av nøtter. Mange passasjerer er allergiske og noen kan faktisk døAnonymous poster hash: df5af...3e5

Derfor spurte jeg her inne :) jaja jeg får heller droppe det. Men hvorfor kan man da kjøpe nøtter på flyet ? Og spise de der?Anonymous poster hash: 0bc07...7ce

De som er allergiske sier i fra til flypersonalet. De kan uansett ikke dø av nøttespor i en sjokolade. Det må i så fall være om det kommer nøttestøv i fri flyt fra en pose som åpnes i flyet. Inne i firkløveren er nøttestøvet klistret fast i sjokoladen vøtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...