Gå til innhold

Kan man ta med smågodt på fly?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmmm

Anonymous poster hash: 0bc07...7ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja så lenge det er harde ting, og ikke sånne sjokolader med flytende fyll osv.

Anonymous poster hash: 12f2c...6c1

Skrevet

Vær obs på at sikkerhetsfolkene kan ta smaksprøver - lurt å ta med litt ekstra ;)

Skrevet

Hahaha da ler jeg om de står og forsyner seg :) tenkte kanskje barna hadde syns d hadde vært godt med litt godt :) ok ikke no flytende , den er go. De liker d ikke uansett så

Skrevet

Det kan være de tar det fra deg hvis det inneholder spor av nøtter. Mange passasjerer er allergiske og noen kan faktisk dø

Anonymous poster hash: df5af...3e5
Skrevet

Det kan være de tar det fra deg hvis det inneholder spor av nøtter. Mange passasjerer er allergiske og noen kan faktisk dø

Derfor spurte jeg her inne :) jaja jeg får heller droppe det. Men hvorfor kan man da kjøpe nøtter på flyet ? Og spise de der?

Skrevet

Du kan jo handle i tax free'n da... Der er det fritt frem...

Skrevet

Derfor spurte jeg her inne :) jaja jeg får heller droppe det. Men hvorfor kan man da kjøpe nøtter på flyet ? Og spise de der?

Ingen får lov å kjøpe nøtter hvis en passasjer er hyperallergisk. Men passasjerer plikter nok å gi beskjed på forhånd. 

Skrevet

Jeg spiset ofte nøtter på fly jeg. De selger det jo i kiosker på flyplassen og på flyet. En gang har jeg opplevd at flyvertinnen sa på høyttaleren at ingen kunne spise nøtter på flyet fordi en var allergisk. Hvis det ikke gis beskjed om så er det nok bare å kose seg med nøtter og sjokolade med spor av nøtter :)

Anonymous poster hash: dacdc...b4c

Skrevet

Takk! Får heller satse på tax free da

Skrevet

Ikke gi barn godis og sukker på flyet, da blir de jo bare enda mer rastløse og gira;) er vel best om de sitter stille?

Anonymous poster hash: df70a...fdc

Skrevet

De blir aldri giret av godteri osv . De elsker å fly og sitter stille hele tiden. De sover først, spiser etterpå, ser på film på slutten :) har slike barn man ikke blir irritert av på fly ;)

Skrevet

Flott! Da trenger de vel ikke godterier heller, bare ødelegger tennene:(

Skrevet

Det lille de får av smågodt skader ikke nevneverdig da :) de får feks ikke lørdags godt hver lørdag, eller no særlig. Men når det er no "spesielt" så er d jo godt å kose seg m noe. Var ikke mer enn d

Skrevet

Ikke vis du ikke har nok til de andre passasjerene i flyet

Er dette et seriøst spørsmål? Haha

Anonymous poster hash: 97087...eb0

Skrevet

Så du tror de foreldrene som gir barna sine litt godteri i ny og ne gjør det fordi de skal bli giret?

Anonymous poster hash: 93b2e...9de

Skrevet

Husk at ungene må sitte bakovervendt i setene sine, da!!!!

Snop til BARN??!!? Jeg er bare rystet!

La dem få litt hyllblomstsaft istedet.

;)

Skrevet

Ikke gi barn godis og sukker på flyet, da blir de jo bare enda mer rastløse og gira;) er vel best om de sitter stille?

Det er en mye og bare tullball.

Anonymous poster hash: f5229...72e

Skrevet

Flott! Da trenger de vel ikke godterier heller, bare ødelegger tennene:(Anonymous poster hash: df70a...fdc

Så du tror de foreldrene som gir barna sine litt godteri i ny og ne gjør det fordi de skal bli giret? Anonymous poster hash: 93b2e...9de

Ja, hvilken annen grunn har man for å gi barn sukker?

Skrevet

Ikke gi barn godis og sukker på flyet, da blir de jo bare enda mer rastløse og gira;) er vel best om de sitter stille?Anonymous poster hash: df70a...fdc

Det er en mye og bare tullball. Anonymous poster hash: f5229...72e

Trukke det du

Skrevet

Mine blir helt ville av snop, men jeg kommer til å gi dem snop på flyet til syden for kosens skyld. De sitter jo, så bevegelsesfriheten er jo begrenset.

Anonymous poster hash: 5c707...f10
Skrevet

Nei! Smågodt, spesielt myke gummibamser, kan være farlige og blir luket ut av posen i kontrollen.

Anonymous poster hash: 0be4a...771
Skrevet

Er dette ett seriøst spørsmål???????

Anonymous poster hash: 47e82...6e0
Skrevet

Ikke gi barn godis og sukker på flyet, da blir de jo bare enda mer rastløse og gira;) er vel best om de sitter stille?Anonymous poster hash: df70a...fdc

Trukke det du

Jo det er faktisk det (ikke den samme som sa det over het).

Blir ikke ville utelukkende av sukker. I kombo med mye aktivitet kan de bli det, men ar folk blir villebasser på sukker er bare tull. Var et eksperiment på carolinska institutt om dette for noen år siden

Anonymous poster hash: f42ed...cab

Skrevet

Trukke det du

Jo det er faktisk det (ikke den samme som sa det over het).

Blir ikke ville utelukkende av sukker. I kombo med mye aktivitet kan de bli det, men ar folk blir villebasser på sukker er bare tull. Var et eksperiment på carolinska institutt om dette for noen år siden

Anonymous poster hash: f42ed...cab

I så fall er mine barn unormale. Tar ikke mange minuttene og så er det full rulle, samme om de er i aktivitet eller ikke når de spiser godetri.

Anonymous poster hash: 0be4a...771

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...