Major HotLips Houlihan Skrevet 29. mai 2014 #26 Skrevet 29. mai 2014 Hele Nord-Norge er vakkert, spør du meg 😍 hadde jeg vært deg så hadde jeg kjørt til Sverige og tatt toget, med bilen, til Kiruna eller Rovaniemi og derfra kjørt til Kirkenes og fulgt E6 sørover. Da hadde du fått sett (og lært) mye av den vakre landsdelen vår
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #27 Skrevet 29. mai 2014 Helgelandskysten, Lofoten og Vesterålen er fantastisk. Personlig synes jeg Finnmark er litt kjedeligere (sorry Finnmarkinger!) Anonymous poster hash: 9ffb2...94f
eelis Skrevet 29. mai 2014 #28 Skrevet 29. mai 2014 Måtte lese høyt for mannen her, så lo vi godt. Lofoten er en by Og det er veldig pent der. Men det er også fint i Tromsø, Bodø, Saltstraumen, Sommarøy som ei her oppe sier er helt fantastisk, men det er også Senja (anbefales tusen prosent, Senja må du få med deg!), Kjøllefjord, vidda i Finnmark, Nordkapp. Hurtigruta er kanskje det beste alternativet hvis du vil få med deg Nord-Norge. Det er utrolig pent her oppe Hahaha... Regner med du tuller nå??! Lofoten en by du liksom. LOL Anonymous poster hash: bfb7c...c8f Var nok litt snar ja, hoho, ler enda mer av meg selv 😂 Lofoten er selvfølgelig ikke en by, det jeg tror jeg mente er at Lofoten ikke er ødemark! Haha!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #29 Skrevet 29. mai 2014 Steigen,så slik ut på Lars Monsen opptaket. Han virka rimelig imponert Anonymous poster hash: 2403e...5f7
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #30 Skrevet 29. mai 2014 Lofoten er bare en kladd i gokk. Det er ikke spennende, ikke interessant, ingenting som skjer der, ingenting spesielt å se på. Nei, fly til Tromsø i stedet, som noen foreslo her. Mye penere der, mye mer som skjer der og mye mer interessant og spennende å oppleve der! Anonymous poster hash: 8a6a9...7f3
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #31 Skrevet 29. mai 2014 Lofoten er bare en kladd i gokk. Det er ikke spennende, ikke interessant, ingenting som skjer der, ingenting spesielt å se på. Nei, fly til Tromsø i stedet, som noen foreslo her. Mye penere der, mye mer som skjer der og mye mer interessant og spennende å oppleve der! Anonymous poster hash: 8a6a9...7f3 hvis man er ute etter en byopplevelse så er selvfølgelig Tromsø bedre, , en ts vil til en fin plass (Trosmø er fint og) og da er Lofoten en super plass. Oppvokst der så vet at det er mye å se og div å gjøre. Ikke yrende uteliv og masse shoppingmuligheter, men hvem drar norover på ferie for å shoppe og feste? Da drar man heller til London. Ikke at du har mevnt shopping og festing men Lofoten har og mye å by på. Museumer, båtturer osv. Og MYE finere natur en Tromsø. Anonymous poster hash: c4e8f...088
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå