Gå til innhold

Hvor er det pent i Nord-Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri vært der før. Hadde vært kjekt å ta Hurtigruten men det er så dyrt og byr på en del omveier. Så hvor er det fint å lande med fly? Helst et sted helt ved kysten og kanskje en øy som ikke ligger langt fra en by. Finnes det? :)

Anonymous poster hash: 51377...119
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lofoten er helt nydelig. Du kan ta fly til Leknes :)

Skrevet

Lofoten er helt nydelig. Du kan ta fly til Leknes :)

Og hvis du først drar dit, så dra innom Vesterålen også. Minst like pent, spør du meg.

Anonymous poster hash: bfb7c...c8f

Skrevet

Vesterålen. Og kanskje en tur til Lofoten:)

Anonymous poster hash: 56a82...9b7

Skrevet

Takk for svar! finnes det noen byer i Lofoten? :)

TS

Skrevet

Hvor bor du da? Det går direktefly med Norwegian fra Oslo til Andøya i Vesterålen. Helt nydelig, så den øya på "fly med oss", og har litt familie der som jeg tenker å ta en tur til i sommer,)

Anonymous poster hash: 39f4b...bd4
Skrevet

Jeg ville tatt fly til Bodø og sjekket litt ferger derfra. Det er stort sett billige billetter å få tak i til Bodø, i motsetning til de mindre flyplassene.

Skrevet

Takk for svar! finnes det noen byer i Lofoten? :)

TS

Hadde du ikke geografi på skolen?

Skrevet

Ta fly til Tromsø det blir billigere. Så tar du buss til Sommarøy, tar ca 45 min-en time. Det er en perle med masse hvite strender helt ute i havgapet. Der er det mulig å leie rorbu, bo på hotell eller i telt. Prøv å google det :)

Anonymous poster hash: f6e0c...d54

Skrevet

Magerøya :) Helt fantastisk! Du kan fly til Honningsvåg. Se Nordkapp, Gjesvær, Honningsvåg og hele øya er fantastisk

Anonymous poster hash: 562d9...7a3
Skrevet

Tror jeg vil anbefale deg å studere litt norsk geografi før du begir deg ut av nabolaget. Ser ut til at det trengs. Eier du ikke et kart? Eller i det minste kunnskap til å bruke en kart-side på nettet.

Anonymous poster hash: 09e31...8f5

Skrevet

Tror jeg vil anbefale deg å studere litt norsk geografi før du begir deg ut av nabolaget. Ser ut til at det trengs. Eier du ikke et kart? Eller i det minste kunnskap til å bruke en kart-side på nettet.

Anonymous poster hash: 09e31...8f5

Det var da voldsomt da. Jobbe litt med deg selv først, tenker jeg.

Skrevet

Å herregud, enn å lure på om det finnes byer i Lofoten da!! Hahaha, nå lo jeg høyt..

Anonymous poster hash: d9d15...8f5

Skrevet

Å herregud, enn å lure på om det finnes byer i Lofoten da!! Hahaha, nå lo jeg høyt..

Anonymous poster hash: d9d15...8f5

Og jeg sitter og fniser av deg  :fnise: tenk å ta alt så dødsens seriøst

Skrevet

Måtte lese høyt for mannen her, så lo vi godt. Lofoten er en by :) Og det er veldig pent der. Men det er også fint i Tromsø, Bodø, Saltstraumen, Sommarøy som ei her oppe sier er helt fantastisk, men det er også Senja (anbefales tusen prosent, Senja må du få med deg!), Kjøllefjord, vidda i Finnmark, Nordkapp. Hurtigruta er kanskje det beste alternativet hvis du vil få med deg Nord-Norge. Det er utrolig pent her oppe :)

Skrevet

Ikke sikkert hun visste at Lofoten er en by da. De sier jo ofte Lofoten og Vesterålen...og da er det naturlig å tenke at det er en samling av flere steder. Men velkommen opp til oss i nord, vi liker søringer og skal ikke gjøre narr av noen:)

Skrevet

På Rema 1000

Anonymous poster hash: 4eaa0...ab6

Skrevet

Lofoten og kjerringøy:)

Anonymous poster hash: 95bf1...ce7

Skrevet

Lofoten er en øygruppe med to byer, Leknes og Svolvær:)  Er jo bare å Google.

Skrevet

Lofoten er da ikke en by! Lofoten er en øygruppe i Nordland! I Lofoten er det masse fine steder å besøke, men jeg vet ikke hvor hurtigruta går. Hvis dere noen ganger skal på bilferie så ta turen fra Svolvær og hele veien til Å. En nydelig tur:)

By du liksom. Haha:)

Anonymous poster hash: 88d49...48e

Skrevet

Måtte lese høyt for mannen her, så lo vi godt. Lofoten er en by :) Og det er veldig pent der. Men det er også fint i Tromsø, Bodø, Saltstraumen, Sommarøy som ei her oppe sier er helt fantastisk, men det er også Senja (anbefales tusen prosent, Senja må du få med deg!), Kjøllefjord, vidda i Finnmark, Nordkapp. Hurtigruta er kanskje det beste alternativet hvis du vil få med deg Nord-Norge. Det er utrolig pent her oppe :)

Hehe, Lofoten er ikke en by :D

Anonymous poster hash: 562d9...7a3

Skrevet

Lofoten er da ikke en by... Det er en øygruppe. Dra fram et norgeskart og titt litt.

Det er to byer i Lofoten, Leknes og Svolvær. Det er ikke bra byer så ikke reis dit for å dra på bytur. Men ellers er Lofoten en helt fantastisk fin plass og jeg anbefaler virkelig en tur dit. Gjerne ta fly til Bodø og hurtigruta til stamsund/svolvær. Eller så kan du ta moskenesferga og kjøre den veien inn til Leknes, du blir bergtatt av den flotte naturen.

Anonymous poster hash: e5883...a50

Skrevet

Hahaha... Regner med du tuller nå??! Lofoten en by du liksom. LOL

Skrevet

Jeg ville tatt fly til Tromsø, leid bil og kjørt 45 minutter til Sommarøy/Hillesøy. Nydelig plass, muligheter for overnatting på hotell på Hillesøy, fantastisk natur og nærhet til Tromsø. Google it ;)

Anonymous poster hash: 5f9a8...af4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...