Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #26 Skrevet 24. juni 2014 Vi har 3 barn og eier ikke hus. Vi leier. Mannen er selvstendig og jeg er mellom jobber og hjemme med minsten. Vi har ikke god økonomi, men klarer oss helt fint. Vi har mye tid til barna våre, har ikke ansvar for å holde hus og hage men koser oss på altsnen og i nærmiljøet. Når jeg får fast jobb kan vi nok ta opp lån for å kjøpe hus, men vi trives så godt der vi er, så det er ikke sikkert vi flytter selv om vi får råd til det. Økonomi ordner seg alltid! <3 Barn angrer man aldri på, men kan angre på at man valgte bort! Anonymous poster hash: 88992...622
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #27 Skrevet 24. juni 2014 Ang. Lamictal i svangerskapet: folatdosen skal tidobles. Jeg gikk på Lamictal i første og andre trimester før jeg, i nært samarbeid med leger, seponerte. Anonymous poster hash: dea99...483
Luna:) Skrevet 24. juni 2014 Forfatter #28 Skrevet 24. juni 2014 Jeg går på lamictal og keppra. Nevrologen min økte dosen etterhvert som jeg trengte det i sv.skapet. Det må nok du også. Du får en ul hos spesialist innen fostermedisin rundt uke 12 for å se om medisinene har gjort noen skade. Har de ikke det så går det helt fint resten av sv.skapet også. Jeg har tre friske barn. Hadde noen anfall under første sv.skap, men da hadde jeg nettopp fått epilepsi og de hadde ikke funnet rette medisinene enda. Etter førstemann ble født har jeg ikke hatt anfall MEDISIN MÅ MAN ALDRI SLUTTE PÅ UMIDDELBART UTEN Å SNAKKE MED LEGE!!! Skjønner ikke at noen tør å skrive sånt svada!!! Lykke til! Anonymous poster hash: 9d679...ec8 Det er beroligende å høre =) Takk, takk!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #29 Skrevet 24. juni 2014 Ikke ta abort om du har den minste tvil. Du vil angre Anonymous poster hash: 0b8ae...1e0
Luna:) Skrevet 24. juni 2014 Forfatter #30 Skrevet 24. juni 2014 Tusen takk for alle svar! Har funnet ut (som dere sier) at økonomien ordner seg, og det kommer nå bare an på om fosteret er friskt eller ikke. Så krysser virkelig fingrene på at de ikke finner no galt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå