Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #26 Skrevet 28. mai 2014 Vi kooooser oss hjemme Anonymous poster hash: 5134c...c7b
Gjest Julia1984 Skrevet 28. mai 2014 #27 Skrevet 28. mai 2014 Du må være en rastløs sjel, HI. Slitsomt for barna dine!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #28 Skrevet 28. mai 2014 Det er nettopp dét, det går ikke an å være hjemme en ferie _uten_ å male den lista, vaske inni kjøkkenskapet, rydde i boden og resten av tingene som står (og har stått lenge) på to-do-listen. Det er alltid ting som må gjøres, og da i tillegg til vanlig husarbeid. (Unntaket må være om man bor på Sørlandet, som er himmel på jord om man har båt og fint vær. I gråvær og regn er det nitrist.) Ellers er det stress og ikke minst kjedelig, spesielt for hu mor, som ofte ender med å gjøre nøyaktig de samme tingene som ellers i året, i tillegg til to-do-listen.. Men det er nå min mening, andre får ha sin. HI Anonymous poster hash: a3bbc...bd5 Det blir ikke mindre nødvendig å male den lista eller vaske inni kjøkkenskapene selv om du reiser bort. Du må lære deg å prioritere og ikke bare rømme fra de kjedlige pliktene. Gjør det som faktisk må gjøres og venn deg til at alt ikke er perfekt. Anonymous poster hash: 7635f...c03
Mandala Skrevet 28. mai 2014 #29 Skrevet 28. mai 2014 Jeg er ekspert på å kose meg hjemme. Sjeldent det er så vanvittig mye å gjøre at jeg ikke kan sitte mer enn en time. Men selvsagt - når det er ferie så er det deilig å komme seg unna litt. Men "kose seg hjemme" betyr jo ikke å sture i sofaen. Da kan man være på stranda, på små utflukter, reise på dagstur til en større by etc. Mye å finne på når man koser seg hjemme i ferien ;-)
frk Nilsen Skrevet 28. mai 2014 #30 Skrevet 28. mai 2014 Senk skuldrene og ta deg en kopp kaffe eller et glass hvitvin på balkongen eller i hagen, finn deg en bok og nyt livet! Trenger ikke reise bort for å kose seg. Har ca en million "plikter" som skulle vært gjort her på en fridag, men det gir jeg beng i! Det forsvinner ikke om jeg tar en kosedag
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #31 Skrevet 29. mai 2014 Vi reiser alt for mye, vi tilbringer desverre for lite tid hjemme. Dette skal endre seg for fremtida. Anonymous poster hash: 8bc21...e00
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #32 Skrevet 29. mai 2014 Vi storkoser oss hjemme vi. Og vi skal kose oss hjemme i sommer. Vi har råd til å reise, men reiser tar vi heller på høst/vinter. Hjemme er verdens beste plass når det er sol Blir nesten lei meg på deres vegne jeg, av å lese at dere ikke koser dere hjemme. For et stressa liv dere må leve. Vi har hage og hus som vi fikser litt på. Blomsterbedd som må holdes ved like. Rekreasjon nyter det. Grilling, invitere venner. Avslapping. Plasking i barnebassenget, hopping på trampoling. Hjemme er verdens beste plass. Anonymous poster hash: 8488d...21a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå