Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #26 Skrevet 28. mai 2014 Hun har studert på "livets harde skole" (skrevet på Facebook) noe som er typisk for folk som ikke har verken jobb eller orden på livet og psyken sin. Anonymous poster hash: 5ea74...d30 Den påstanden der kan du trekke tilbake gitt.. MANGE jeg kjenner har den "livets harde skole" på sine sider, både advokater, leger, eiendomsmeglere osv osv.. Kun ytterst få av de jeg kjenner som har den der stående, som er arb.ledig, uten utdanning og/eller sliter med psyken. Anonymous poster hash: 36f3e...aba Uansett utdanning er det ufattelig harry å ha det på facebookprofilen! Anonymous poster hash: 1e742...d37 Kan jeg si meg enig i ja. Anonymous poster hash: 36f3e...aba
sug lut Skrevet 28. mai 2014 #27 Skrevet 28. mai 2014 Hun har studert på "livets harde skole" (skrevet på Facebook) noe som er typisk for folk som ikke har verken jobb eller orden på livet og psyken sin. Anonymous poster hash: 5ea74...d30 Den påstanden der kan du trekke tilbake gitt.. MANGE jeg kjenner har den "livets harde skole" på sine sider, både advokater, leger, eiendomsmeglere osv osv.. Kun ytterst få av de jeg kjenner som har den der stående, som er arb.ledig, uten utdanning og/eller sliter med psyken. Anonymous poster hash: 36f3e...aba Hehe, siden når ble man lege eller advokat på livets harde skole? Gluphue.. Poenget er at "livets harde skole" er LIVETS gang, ikke "vi har ikke utdanning eller jobb, late som vi er" Anonymous poster hash: 36f3e...aba Fortsatt det dummeste jeg har hørt.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #28 Skrevet 28. mai 2014 De jeg har på lista med Livets harde skole er kun navere. Eks misbrukere ol ( flest navere/ med angst ....) og ja ingen utdanning eller noe særlig jobb noengang der i gården... Anonymous poster hash: 68f83...061
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #29 Skrevet 28. mai 2014 Så bare litt av filmen, hjerteskjærende å fjerne barn på den måten. Men uansett er det vel en god grunn til at hun ble fjernet, feil av moren å si at barnevernet stjeler ungen hennes!! Trist sak.. Anonymous poster hash: da831...9b5
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #30 Skrevet 28. mai 2014 Moren virker helt svidd i toppen, med null selvinnsikt. NÅR skal folk begynne å forstå at barnevernet ikke har for vane å stjele barn, de flytter dem fra ubrukelige foreldre til folk som kan ta vare på dem under trygge omstendigheter. Denne moren er ikke god. Anonymous poster hash: dc156...3fd
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #31 Skrevet 28. mai 2014 Hun har studert på "livets harde skole" (skrevet på Facebook) noe som er typisk for folk som ikke har verken jobb eller orden på livet og psyken sin. Anonymous poster hash: 5ea74...d30 Den påstanden der kan du trekke tilbake gitt.. MANGE jeg kjenner har den "livets harde skole" på sine sider, både advokater, leger, eiendomsmeglere osv osv.. Kun ytterst få av de jeg kjenner som har den der stående, som er arb.ledig, uten utdanning og/eller sliter med psyken. Anonymous poster hash: 36f3e...aba Det er bullshit! Det finnes ikke et eneste høyere utdannet menneske, som skriver at de har gått livets harde skole på Facebook! Ikke faen! Anonymous poster hash: f90eb...3d4
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #32 Skrevet 29. mai 2014 Moren virker helt svidd i toppen, med null selvinnsikt. NÅR skal folk begynne å forstå at barnevernet ikke har for vane å stjele barn, de flytter dem fra ubrukelige foreldre til folk som kan ta vare på dem under trygge omstendigheter. Denne moren er ikke god. Anonymous poster hash: dc156...3fd Enig, den filmen og kommentarer på FB gjør jo ikke saken hennes noe bedre Det er helt horibelt at hun legger ut fullt navn og adresse til fosterforeldrenen på FB, snakk om og skyte seg selv i foten for et bra samarbeid med dem. Anonymous poster hash: 40c32...3de
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #33 Skrevet 29. mai 2014 Hun har studert på "livets harde skole" (skrevet på Facebook) noe som er typisk for folk som ikke har verken jobb eller orden på livet og psyken sin. Anonymous poster hash: 5ea74...d30 Den påstanden der kan du trekke tilbake gitt.. MANGE jeg kjenner har den "livets harde skole" på sine sider, både advokater, leger, eiendomsmeglere osv osv.. Kun ytterst få av de jeg kjenner som har den der stående, som er arb.ledig, uten utdanning og/eller sliter med psyken. Anonymous poster hash: 36f3e...aba Hehe, siden når ble man lege eller advokat på livets harde skole? Gluphue.. Poenget er at "livets harde skole" er LIVETS gang, ikke "vi har ikke utdanning eller jobb, late som vi er" Anonymous poster hash: 36f3e...aba De fleste oppfatter i hvert fall "livets harde skole" som at de ikke har noen utdanning. Alle på min liste med livets harde skole har ingen utdanning og fåtall av de jobber. Noen av de er navere som stadig legger ut statuser om det forferdelige trygdenorge Anonymous poster hash: 40c32...3de
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #34 Skrevet 29. mai 2014 Hun har studert på "livets harde skole" (skrevet på Facebook) noe som er typisk for folk som ikke har verken jobb eller orden på livet og psyken sin. Anonymous poster hash: 5ea74...d30 Den påstanden der kan du trekke tilbake gitt.. MANGE jeg kjenner har den "livets harde skole" på sine sider, både advokater, leger, eiendomsmeglere osv osv.. Kun ytterst få av de jeg kjenner som har den der stående, som er arb.ledig, uten utdanning og/eller sliter med psyken. Anonymous poster hash: 36f3e...aba Det er bullshit! Det finnes ikke et eneste høyere utdannet menneske, som skriver at de har gått livets harde skole på Facebook! Ikke faen! Anonymous poster hash: f90eb...3d4 Jeg kjenner også folk fra min foreldregenerasjon som har dette på veggen sin. De har gjerne begynt å jobbe i ung alder og jobbet seg oppover. Gjerne tatt kveldsskole og etterutdanning i voksen alder og endt opp med solide stillinger. Så det er en myte og ingen sannhet at den statusen ikke sees hos alle typer mennesker. Anonymous poster hash: 5dac6...c0a
Fullrulle86 Skrevet 29. mai 2014 #35 Skrevet 29. mai 2014 Jeg synes de hentet henne på en brutal måte bare,men jeg vet ikke så mye,men uansett var det nok det beste for Ana,så lenge moren slet med rus Jeg vil tro at denne hentingen er vel en helt vanlig måte å hente barn på av BV. Du kan kanskje si det var brutalt, men hvilken omsorgsovertakelse er ikke brutal? Hele situasjonen var rolig og fattet. BV prøvde å forklare konstruktivt til mor og bestemor fikk holde barnet. Det var mor til barnet som gjorde at situasjonen ble som den ble. Hun begynte å utagere, da ble barnet fjernet på sekundet for å skjerme barnet. Denne dama mangler store doser med selvinnsikt.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #36 Skrevet 29. mai 2014 Hun har studert på "livets harde skole" (skrevet på Facebook) noe som er typisk for folk som ikke har verken jobb eller orden på livet og psyken sin. Anonymous poster hash: 5ea74...d30 Den påstanden der kan du trekke tilbake gitt.. MANGE jeg kjenner har den "livets harde skole" på sine sider, både advokater, leger, eiendomsmeglere osv osv.. Kun ytterst få av de jeg kjenner som har den der stående, som er arb.ledig, uten utdanning og/eller sliter med psyken. Anonymous poster hash: 36f3e...aba De jeg vet om som har "livets harde skole" er som hun over her skriver. Navere som såvidt har fullført ungdomsskolen Anonymous poster hash: f9bc9...4c6 Har aldri sett et eneste menneske med høy utdanning ha denne "utdannelsen" på facebook, kun navere. Anonymous poster hash: 308e9...442
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #37 Skrevet 29. mai 2014 Kan tenke meg at det er grusomt å bli fratatt et barn, men hun gjør det jo sp grusomt som overhodet mulig for den stakkars babyen. Godt at barnevernet fikk babyen ut så raskt. Sånn som denne jenta holder på er det lett å se at hun ikke er helt voksen og ansvarlig. Håper at det nydelige barnet får en fin og trygg oppvekst videre og at moren får den hjelpen hun trenger. Anonymous poster hash: 694f9...492
Himmel og hav Skrevet 29. mai 2014 #38 Skrevet 29. mai 2014 Identifisering fjernet. Resten av tråden er under vurdering. Jeg vil minne om disse regelene: Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part. * Persondebatt: Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom media, blogger og øvrig sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler. Det samme gjelder offentlige personer. Himmel og hav Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #39 Skrevet 31. mai 2014 Min mann har livets harde skole på profilen. Han har utdanning og en god jobb i et av landets største firma. Anonymous poster hash: 81300...efa
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #40 Skrevet 31. mai 2014 Min mann har livets harde skole på profilen. Han har utdanning og en god jobb i et av landets største firma. Anonymous poster hash: 81300...efa Snål fyr. Anonymous poster hash: a2851...4e7
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #41 Skrevet 31. mai 2014 Min mann har livets harde skole på profilen. Han har utdanning og en god jobb i et av landets største firma. Anonymous poster hash: 81300...efa Snål fyr. Anonymous poster hash: a2851...4e7 Verdens beste. Anonymous poster hash: 81300...efa
sug lut Skrevet 31. mai 2014 #42 Skrevet 31. mai 2014 Hun har studert på "livets harde skole" (skrevet på Facebook) noe som er typisk for folk som ikke har verken jobb eller orden på livet og psyken sin. Anonymous poster hash: 5ea74...d30 Den påstanden der kan du trekke tilbake gitt.. MANGE jeg kjenner har den "livets harde skole" på sine sider, både advokater, leger, eiendomsmeglere osv osv.. Kun ytterst få av de jeg kjenner som har den der stående, som er arb.ledig, uten utdanning og/eller sliter med psyken. Anonymous poster hash: 36f3e...aba Hehe, siden når ble man lege eller advokat på livets harde skole? Gluphue.. Poenget er at "livets harde skole" er LIVETS gang, ikke "vi har ikke utdanning eller jobb, late som vi er" Anonymous poster hash: 36f3e...aba Har man noe bedre så setter man nok ikke "livets harde skole" på hverken cv eller fb, gitt.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #43 Skrevet 31. mai 2014 Jeg har ingen sympati for denne jenta. Men jeg har kjempe sympati med barnet. Hun fortjener et stabilt hkem. Anonymous poster hash: b0fe7...d4c
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #44 Skrevet 31. mai 2014 Jeg har ingen sympati for denne jenta. Men jeg har kjempe sympati med barnet. Hun fortjener et stabilt hkem. Anonymous poster hash: b0fe7...d4c Ingen vet hva som har skjedd. du uttaler deg på feil grunnlag. BV gjør så jævelig mye feil,mange er blinde der og støtter alltid bv Anonymous poster hash: 9a6fd...6c8
Gjest Antarctica Skrevet 31. mai 2014 #45 Skrevet 31. mai 2014 Jeg har ingen sympati for denne jenta. Men jeg har kjempe sympati med barnet. Hun fortjener et stabilt hkem.Anonymous poster hash: b0fe7...d4c Ingen vet hva som har skjedd. du uttaler deg på feil grunnlag. BV gjør så jævelig mye feil,mange er blinde der og støtter alltid bv Anonymous poster hash: 9a6fd...6c8 Alle mennesker kan gjøre feil. Men i barnevernets tilfelle så etterprøves deres avgjørelser med rettssak og advokater etterpå. Så da har denne moder Teresa sjansen til å få prøvd om det er grunnlag for overtakelse eller om hun burde få barnet hjem igjen. Å krenke barnets privatliv ved å legge video av overtakelsen ut i offentlighet er bare, bare trist, og det er ikke med på å styrke hennes sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå