Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Er det noen som veit grunnen til at barnet blir fjernet? Høres jo ut som det bodde flere barn der, om ting er så ille at de må fjerne barn fjerner de vel ikke bare et om det bor flere der? Anonymous poster hash: 05783...f65
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 Rusproblematikk....! Anonymous poster hash: 23af7...f8c
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Rus. Mor til jenta har åpen FB-profil. De andre barna i huset var søsken av mor. Anonymous poster hash: 9ee40...9a1
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 Kan spekulere i mye, men som mor ville jeg aldri oppført meg sånn foran barnet i en sånn situasjon. Barnets behov først og pga moren og familien ble dette dramatisk for den stakkars jenta. Anonymous poster hash: 80dc7...7df
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #5 Skrevet 28. mai 2014 hvor finner man den filmen? Anonymous poster hash: 10a70...fcb
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #6 Skrevet 28. mai 2014 Ville ikke legge ut linken til FB-siden her. Selv om hun driter i privatlivet til seg selv og barnet kan vi vel være litt forsiktige her? Anonymous poster hash: 068d8...e07
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #7 Skrevet 28. mai 2014 Ingen røk uten ild sier nå jeg. Men igjen, det er en brutal måte å ta et barn på. Uansett synes jeg moren gjorde dette hundre ganger verre for datteren. Vræl og skrik. Altså, ungen blir jo iallefall livredd da! Skjønner jo godt at moren holdt på å klikke. Men for datteren´s skyld burde hun virkelig tatt seg sammen, og heller hatt utbruddet sitt etter datteren var tatt med ut. Anonymous poster hash: b7fa0...e9d
sug lut Skrevet 28. mai 2014 #8 Skrevet 28. mai 2014 Alle "barnevernet stjeler barn"-menneskene burde bures inn og steriliseres.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #9 Skrevet 28. mai 2014 Alle "barnevernet stjeler barn"-menneskene burde bures inn og steriliseres.ja, det samme med aggressive ateister! Fysj, samme dritten. Anonymous poster hash: 3bbd4...2b3
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #10 Skrevet 28. mai 2014 Alle "barnevernet stjeler barn"-menneskene burde bures inn og steriliseres.ja, det samme med aggressive ateister! Fysj, samme dritten. Anonymous poster hash: 3bbd4...2b3 Da skjønner vi fort hvilken ikke kategori du hører til under. Hva med å ta skikkelig vare på barna dine så slipper du å ha noe med bv å gjøre. Men det betyr jo at du må sette dem foran deg og det blir vel for slitsomt? Anonymous poster hash: f9b2b...588
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #11 Skrevet 28. mai 2014 Har fulgt denne saken, og dette er fakta: -Hjemmet det er filmet fra er ikke barnemoren sitt. Den voksne damen er ikke mormor, men en snill dame som har tatt inn barnemoren og barna for å hjelpe dem. Grunnen til at denne damen ikke fikk omsorgen er at hun er alenemor til flere egne barn (blant annet hun som filmer), og barnevernet mente det ville bli for stor belastning med fosterbarn. Det er kun et hjem barnemoren og barna har vært så heldige og få bo i, og få støtte i en periode. -Barnemoren har visst om omsorgsovertakelsen i 6 måneder. -Barnet skulle leveres før helgen, men de ville ha helgen til å si farvel på. Dette gikk i mot barnevernet, og det er derfor de kom og hentet barnet. -Barnemoren visste de kom, og hadde lagt ut statuser på sin åpne Facebook om at det skulle filmes og hun skulle lage "et helvete" -Både politi og barnevern oppfører seg eksemplarisk. De fjerner barnet raskt når mor blir rabiat. Politiet har et ansvar på å passe på at mor ikke skader seg selv eller andre, de blir der til hun har roet seg ned og tilbyr dem krisehjelp. Anonymous poster hash: 6cce7...49c
sug lut Skrevet 28. mai 2014 #12 Skrevet 28. mai 2014 Alle "barnevernet stjeler barn"-menneskene burde bures inn og steriliseres.ja, det samme med aggressive ateister! Fysj, samme dritten. Anonymous poster hash: 3bbd4...2b3 Det var en herlig sammenblanding - tros- og religionsfrihet settes på samme nivå som mishandling og forsømmelse av egne barn for deg? Det er rimelig spesielt.
Elskerhøsten2014 Skrevet 28. mai 2014 #13 Skrevet 28. mai 2014 Jeg synes de hentet henne på en brutal måte bare,men jeg vet ikke så mye,men uansett var det nok det beste for Ana,så lenge moren slet med rus
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #14 Skrevet 28. mai 2014 Skjønner ikke all sympatien denne damen får hos enkelte . Verken her eller på Facebook. Det er som hun over her skriver planlagt over lengre tid, og en god grunn for det!! Anonymous poster hash: cd131...c1e
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #15 Skrevet 28. mai 2014 Hun har studert på "livets harde skole" (skrevet på Facebook) noe som er typisk for folk som ikke har verken jobb eller orden på livet og psyken sin. Anonymous poster hash: 5ea74...d30
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #16 Skrevet 28. mai 2014 Barn i Norge blir ikke bare tvangsfjernet uten grunn... Det er ikke sånn at barnevernet gjør dette for gøy.. Skulle jo nesten tro det slik enkelte kommenterer på YouTube og Facebook... Det er en grundig prosess, og må behandles i fylkesnemnda med dommer og to meddommere. Anonymous poster hash: 6cce7...49c
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #17 Skrevet 28. mai 2014 Hun har studert på "livets harde skole" (skrevet på Facebook) noe som er typisk for folk som ikke har verken jobb eller orden på livet og psyken sin. Anonymous poster hash: 5ea74...d30 Den påstanden der kan du trekke tilbake gitt.. MANGE jeg kjenner har den "livets harde skole" på sine sider, både advokater, leger, eiendomsmeglere osv osv.. Kun ytterst få av de jeg kjenner som har den der stående, som er arb.ledig, uten utdanning og/eller sliter med psyken. Anonymous poster hash: 36f3e...aba
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #18 Skrevet 28. mai 2014 Kjenner til den saken her, og det er gode grunner til at ungen blir hentet, og gode grunner til at hentingen her er gjort som den er. Anonymous poster hash: 36f3e...aba
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #19 Skrevet 28. mai 2014 Har fulgt denne saken, og dette er fakta: -Hjemmet det er filmet fra er ikke barnemoren sitt. Den voksne damen er ikke mormor, men en snill dame som har tatt inn barnemoren og barna for å hjelpe dem. Grunnen til at denne damen ikke fikk omsorgen er at hun er alenemor til flere egne barn (blant annet hun som filmer), og barnevernet mente det ville bli for stor belastning med fosterbarn. Det er kun et hjem barnemoren og barna har vært så heldige og få bo i, og få støtte i en periode. -Barnemoren har visst om omsorgsovertakelsen i 6 måneder. -Barnet skulle leveres før helgen, men de ville ha helgen til å si farvel på. Dette gikk i mot barnevernet, og det er derfor de kom og hentet barnet. -Barnemoren visste de kom, og hadde lagt ut statuser på sin åpne Facebook om at det skulle filmes og hun skulle lage "et helvete" -Både politi og barnevern oppfører seg eksemplarisk. De fjerner barnet raskt når mor blir rabiat. Politiet har et ansvar på å passe på at mor ikke skader seg selv eller andre, de blir der til hun har roet seg ned og tilbyr dem krisehjelp. Anonymous poster hash: 6cce7...49c Hun bor hos sin mor/Ana's mormor jo, og de andre ungene i huset er hennes (Ana's mor) søsken. Anonymous poster hash: 36f3e...aba
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #20 Skrevet 28. mai 2014 Hun har studert på "livets harde skole" (skrevet på Facebook) noe som er typisk for folk som ikke har verken jobb eller orden på livet og psyken sin. Anonymous poster hash: 5ea74...d30 Den påstanden der kan du trekke tilbake gitt.. MANGE jeg kjenner har den "livets harde skole" på sine sider, både advokater, leger, eiendomsmeglere osv osv.. Kun ytterst få av de jeg kjenner som har den der stående, som er arb.ledig, uten utdanning og/eller sliter med psyken. Anonymous poster hash: 36f3e...aba De jeg vet om som har "livets harde skole" er som hun over her skriver. Navere som såvidt har fullført ungdomsskolen Anonymous poster hash: f9bc9...4c6
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #21 Skrevet 28. mai 2014 Hun har studert på "livets harde skole" (skrevet på Facebook) noe som er typisk for folk som ikke har verken jobb eller orden på livet og psyken sin. Anonymous poster hash: 5ea74...d30 Den påstanden der kan du trekke tilbake gitt.. MANGE jeg kjenner har den "livets harde skole" på sine sider, både advokater, leger, eiendomsmeglere osv osv.. Kun ytterst få av de jeg kjenner som har den der stående, som er arb.ledig, uten utdanning og/eller sliter med psyken. Anonymous poster hash: 36f3e...aba De jeg vet om som har "livets harde skole" er som hun over her skriver. Navere som såvidt har fullført ungdomsskolen Anonymous poster hash: f9bc9...4c6 I DERES omkrets/kjentskap er det kanskje det, men ikke det for alle, så vidt jeg vet, er det slik for fåtallet, så å påstå at det er typisk "de" blir feil, derfor jeg reagerer. Anonymous poster hash: 36f3e...aba
sug lut Skrevet 28. mai 2014 #22 Skrevet 28. mai 2014 Hun har studert på "livets harde skole" (skrevet på Facebook) noe som er typisk for folk som ikke har verken jobb eller orden på livet og psyken sin. Anonymous poster hash: 5ea74...d30 Den påstanden der kan du trekke tilbake gitt.. MANGE jeg kjenner har den "livets harde skole" på sine sider, både advokater, leger, eiendomsmeglere osv osv.. Kun ytterst få av de jeg kjenner som har den der stående, som er arb.ledig, uten utdanning og/eller sliter med psyken. Anonymous poster hash: 36f3e...aba Hehe, siden når ble man lege eller advokat på livets harde skole?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #23 Skrevet 28. mai 2014 Kjenner ikke historien bak, men synes omsorgsovertakelse er en fæl prosess uansett. Selvfølgelig raser mor og er hysterisk, det er da helt naturlig å jobbe mot noen som vil ta barnet fra deg! En rusmisbrukere er fortsatt glad i barnet sitt, og barnet er faktisk glad i sin mor(enda det vil være svikt i omsorgen). Å skille mor og barn bør alltid være siste, absolutt siste tiltak. Sett dem på mødrehjem, med hjelp og oppfølging, trenger ikke påføre mor og barn ytterligere traumer. Anonymous poster hash: 70fe8...179
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #24 Skrevet 28. mai 2014 Hun har studert på "livets harde skole" (skrevet på Facebook) noe som er typisk for folk som ikke har verken jobb eller orden på livet og psyken sin. Anonymous poster hash: 5ea74...d30 Den påstanden der kan du trekke tilbake gitt.. MANGE jeg kjenner har den "livets harde skole" på sine sider, både advokater, leger, eiendomsmeglere osv osv.. Kun ytterst få av de jeg kjenner som har den der stående, som er arb.ledig, uten utdanning og/eller sliter med psyken. Anonymous poster hash: 36f3e...aba Uansett utdanning er det ufattelig harry å ha det på facebookprofilen! Anonymous poster hash: 1e742...d37
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2014 #25 Skrevet 28. mai 2014 Hun har studert på "livets harde skole" (skrevet på Facebook) noe som er typisk for folk som ikke har verken jobb eller orden på livet og psyken sin. Anonymous poster hash: 5ea74...d30 Den påstanden der kan du trekke tilbake gitt.. MANGE jeg kjenner har den "livets harde skole" på sine sider, både advokater, leger, eiendomsmeglere osv osv.. Kun ytterst få av de jeg kjenner som har den der stående, som er arb.ledig, uten utdanning og/eller sliter med psyken. Anonymous poster hash: 36f3e...aba Hehe, siden når ble man lege eller advokat på livets harde skole? Gluphue.. Poenget er at "livets harde skole" er LIVETS gang, ikke "vi har ikke utdanning eller jobb, late som vi er" Anonymous poster hash: 36f3e...aba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå