Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #26 Skrevet 29. mai 2014 Man sparer mye på å bake kakene selv. Eplekake er f.eks superbillig å lage. Og ikke minst god og populær! Forstår ikke helt hva som er så dyrt med denne avslutningen:P Har heller ingen formell utdannelse, men greier meg godt økonomisk Hadde jeg slitt med økonomien, ville jeg ha spart penger noen måneder i forveien. Slik at hele familien kan kose seg på avslutningen. De aller fleste har fått feriepenger nå, så da har man jo mer å rutte med. Tipper HI er arb.ledig, eller går på trygd..Anonymous poster hash: c0934...53b Skikkelig nepe, eller? Råttent svar. Anonymous poster hash: 724d3...55d
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #27 Skrevet 29. mai 2014 Her regnet venninna mi på hvor mye skoleavslutningen skulle koste, og kom til at for hele familien hadde det kommet på svimlende 1000 kroner. Flere av de som er alenemødre uten fast jobb måtte dra en annen plass og finne på noe koselig med ungene, for dette ble alt for dyrt. Pengene skulle gå til innkjøp av maling til skolebygget, dette er virkelig kommunen som skal stå for, ikke foreldrene! Og pølser osv må barna ha med seg på tur hver gang, så skolen har ingen utgifter som burde dekkes av lodd-, kakesalg og inngangspenger. Anonymous poster hash: 7cc84...3d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå