Gå til innhold

Gjør du "rare/uvanlige" ting??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må lukke alle skap på kjøkken/ bad. Takler ikke åpne skap. Hos svigers går jeg en runde før jeg kan sette meg ned :P

Anonymous poster hash: d355d...68c

Er det ikke vanlig å lukke skapdøren etter at man har tatt ut det man skal da?? Her står aldri skapdører åpne hverken på bad eller kjøkken... Synes ikke det er veldig spesielt å lukke akkurat;k)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I såfall hva??

Jeg MÅ snu dorullen "riktig" vei uansett hvor jeg er, sliter skikkelig på offentlige steder med sånn dispenserer med vanlig rull hvis den er feil vei..

Alle hengere på henge samme vei med kroken inn..

Jeg spiser rå kjøttdeig (alltid elsket rått kjøtt)

Er sikkert flere ting, men de kommer jeg ikke på nå.. :)Anonymous poster hash: 81f55...785

Du må slutte å spise rå kjøttdeig, det kan i verste fall gjøre seg veldig syk..

Anonymous poster hash: 704e4...755

Eh... Har du hørt om tartar noen gang...? Riktignok lager man i utgangspunktet dette av rått, finhakket kjøtt, men noen lager det også av rå kjøttdeig.

Anonymous poster hash: fea26...d3b

Skrevet

Toalettrullen må være riktig vei.

Jeg blir også skeiv i kroppen hvis jeg ikke jevner ut etter å f.eks ha gått på en stein.

Må skylle tannbørsten i vann både før og etter påføring av tannkrem.

Lyden på tven må være på hele 5-ere. Altså 5, 10, 15 osv. Hvis jeg er borti et veldig følsomt stereoanlegg hvor 5 eller 10 er kjempehøyt kan jeg kompromisse med partall, men jeg liker det ikke.

Anonymous poster hash: 6f0ce...580

Skrevet

-Liker ikke å svelge tabletter, selv om jeg fint klarer det. Bruker helst stikkpiller.

-Når jeg tar på kontaktlinser, må jeg alltid ta på den høyre først.

-Når jeg skal på do må jeg alltid dobeltsjekke at jeg har låst døra.

Anonymous poster hash: b6fb4...ce9
Skrevet

Jeg lider ikke av syke tvangstanker av no slag, men noen ganger blir jeg i tvil om jeg faktisk låste døra...

Så jeg pleier å si høyt: "Nå er døra låst", "Nå er stearinlysene slukket" Da husker jeg at jeg har sagt det, og dermed gjort det.. hahaha...

Skrevet

Jeg legger meg alltid med sokkene på...og når det er varmt nok under dyna, sparker jeg dem av.

Lager meg alltid systemer for hvordan jeg spiser ting..spesielt godteri som farga m og non-stop.

Anonymous poster hash: dd9c5...fe1
Skrevet

Alt må være i orden, både klesskapet og kjøleskap, stablet pent og ryddig.

Prater med meg selv ofte, når jeg er alene, om jeg er glad eller lei meg, prater med meg selv, og går ikke en natt og legger meg hvis jeg ikke har pratet med meg selv.

Må skjekke tre ganger om jeg har låst døren, uansett hvor jeg skal.

Etter at jeg har bæsjet må jeg alltid i dusjen og vaske meg.

Hver gang jeg har stått opp så må jeg bruke klessrullen på trekket.

Bruker q-tips rundt knappene på fjernkontrollen og renser ofte.

Vasker alltid føttene når jeg kommer hjem.

Anonymous poster hash: 671fe...b01

Skrevet

Glemte en ting.

Når jeg er i butikken skal handle, så tar jeg aldri varen som står først, jeg tar alltid den tredje eller fjerde.

Anonymous poster hash: 671fe...b01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...