Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 I såfall hva?? Jeg MÅ snu dorullen "riktig" vei uansett hvor jeg er, sliter skikkelig på offentlige steder med sånn dispenserer med vanlig rull hvis den er feil vei.. Alle hengere på henge samme vei med kroken inn.. Jeg spiser rå kjøttdeig (alltid elsket rått kjøtt) Er sikkert flere ting, men de kommer jeg ikke på nå.. Anonymous poster hash: 81f55...785
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 sutter på fingrene.. og har koseklut. Anonymous poster hash: 6fec9...541
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #3 Skrevet 27. mai 2014 Snyter meg masse i dusjen. Anonymous poster hash: 1efce...9e8
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 I såfall hva?? Jeg MÅ snu dorullen "riktig" vei uansett hvor jeg er, sliter skikkelig på offentlige steder med sånn dispenserer med vanlig rull hvis den er feil vei.. Alle hengere på henge samme vei med kroken inn.. Jeg spiser rå kjøttdeig (alltid elsket rått kjøtt) Er sikkert flere ting, men de kommer jeg ikke på nå.. Anonymous poster hash: 81f55...785 Du må slutte å spise rå kjøttdeig, det kan i verste fall gjøre seg veldig syk.. Anonymous poster hash: 704e4...755
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #5 Skrevet 27. mai 2014 Har spist kjøttdeig rått i 20++ år og jeg er aldri syk.. Spiser kun veldig ferskt da. HI Anonymous poster hash: 1f935...490
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #6 Skrevet 27. mai 2014 Går ikke på komlokk Anonymous poster hash: f621c...51e
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #7 Skrevet 27. mai 2014 Jeg snur også dorullen. Anonymous poster hash: cdc23...176
Mamalarma Skrevet 27. mai 2014 #8 Skrevet 27. mai 2014 (endret) Snur dorullen. Teller alltid trappetrinn når jeg går i trapper. Men er ikke så desperat at jeg går ned igjen om jeg kommer utav det. Tråkker ikke på slike rister som ofte ligger over kjellervindu i byen. Må alltid skylle glasset to ganger før jeg fyller vann. Må alltid pusse tenner før jeg går på do om kvelden, ellers må jeg på do etter å ha pusset også. Sikkert mer også, men kom ikke på mer i farta Endret 27. mai 2014 av Huldra39
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #9 Skrevet 27. mai 2014 Prøver å unngå å "tråkke på streken" når jeg går steder det er store brostein. Eller når jeg går over fotgjengerfelt. Enten tråkke på hvit eller på asfalt. Jeg er sjuk. 😳 Anonymous poster hash: cb25e...be3
wilmus Skrevet 27. mai 2014 #10 Skrevet 27. mai 2014 Ofte når jeg lager middag, så later jeg som jeg er tvkokk og snakker "til kamera" og forteller hva jeg gjør (gjerne på engelsk faktisk) og liksom viser maten til kamera.. Jeg snakker generelt ofte ti et fiktivt kamera når jeg feks kjører bil, går tur med hunden, rydder osv. Tror jeg har sett for mange mammavlogger på youtube...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #11 Skrevet 27. mai 2014 Må lukke alle skap på kjøkken/ bad. Takler ikke åpne skap. Hos svigers går jeg en runde før jeg kan sette meg ned Anonymous poster hash: d355d...68c
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #12 Skrevet 27. mai 2014 Må lukke alle skap på kjøkken/ bad. Takler ikke åpne skap. Hos svigers går jeg en runde før jeg kan sette meg ned Anonymous poster hash: d355d...68c da gjør du "motsatt" av meg.. jeg prøver, men er elendig på å lukke skap.. Husker det irriterte eksen noe veldig også Anonymous poster hash: 6fec9...541
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #13 Skrevet 27. mai 2014 Må lukke alle skap på kjøkken/ bad. Takler ikke åpne skap. Hos svigers går jeg en runde før jeg kan sette meg ned Anonymous poster hash: d355d...68c da gjør du "motsatt" av meg.. jeg prøver, men er elendig på å lukke skap.. Husker det irriterte eksen noe veldig også Anonymous poster hash: 6fec9...541 Da hadde jeg blitt gal hos deg Anonymous poster hash: d355d...68c
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #14 Skrevet 27. mai 2014 Jeg også lukker alle skap men har aldri tenkt at det er rart... Skjønner ikke at noen ikke gjør det? Ser fælt ut og man smeller jo hodet i dem i tide og utide... Jeg piller nese, men bare på badet med papir like ved. Jeg går heller aldri på sånne rister i fortauet (kumlokk går bra). Jeg lukker alltid fanen jeg har brukt på nettet før jeg åpner en ny (mannen har sikkert tjue faner oppe samtidig - noen ganger flere av samme side!) Jeg stryker tommelen ubevisst over ringen på langfingeren, som jeg har gått med fast i snart åtte år, og får noia hvis den ikke er der/jeg har glemt å ta den på. Jeg sorterer strikkegarn/neglelakker/sko etter farge i skapene 😛 Anonymous poster hash: ba563...260
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #15 Skrevet 27. mai 2014 Snakker ofte til en annen "person" eller et fiktivt kamera Forklarer hva jeg gjør til en hver tid og hvordan jeg føler. Snakker alltid på engelsk eller bergensk (er fra østlandet). Må ha et partall som volumstyrke på tv'en Må ha partall i fruktbiter, godteribiter osv... Må ta ut ørevoks fra ørene hver kveld Jepp, jeg er gæærn Anonymous poster hash: f493f...48a
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #16 Skrevet 27. mai 2014 - Jeg snakker også ofte til et fiktivt kamera - jeg må banke tre ganger i bordet. Jeg gjør det hele tiden! Sikkert hundrevis av ganger ila en dag.Om jeg ikke kan banke i bordet, banker jeg langfinger og tommel sammen tre ganger. Ellers banker jeg overalt. Men kun med langfinger (tvang ) - jeg må sette alt på "sin riktige plass" i oppvaskmaskinen. - volum må være på partall. - har en sjekkliste jeg MÅ gå igjennom hver kveld. Livredd brann og innbrudd. - går ikke over komlokk eller under stiger - "spytter" tre gNger over venstre skulder om jeg ser en sort katt gå over veien. - må sjekke at barna puster og ikke har noe k hendene når jeg legger meg. - må skulle koppen/glasset tre ganger før jeg drikker av det. Og enda er det helt sikkert noe jeg har glemt... Anonymous poster hash: f85dd...5bf
Roheryn Skrevet 27. mai 2014 #17 Skrevet 27. mai 2014 Haha, jeg trodde JEG var rar (sorry, ikke meningen å fornærme noen altså)-Jeg snur dorullen, ser det er en gjenganger. Papiret ut! Alltid. -MÅÅÅ matche sengetøy. Dyne og putevar må være samme sett, og i dobbeltsenger må begge dyner/puter være like. Er så ille at jeg ligger og irriterer meg om jeg vet at det er lagt på ikke-matchende på senga på gjesterommet -Går alltid i ulike sokker. Får spasmer om jeg ikke har to ulike
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #18 Skrevet 27. mai 2014 Ofte når jeg lager middag, så later jeg som jeg er tvkokk og snakker "til kamera" og forteller hva jeg gjør (gjerne på engelsk faktisk) og liksom viser maten til kamera.. Jeg snakker generelt ofte ti et fiktivt kamera når jeg feks kjører bil, går tur med hunden, rydder osv. Tror jeg har sett for mange mammavlogger på youtube... Jeg pleier ofte å tenke at jeg er med i 4. stjerners middag Og at han kokken kommenterer hva jeg gjør. Noen ganger kan jeg og tenke at jeg er med i Unge mødre. Er hverken kjendis eller ung Har hele livet hatt en fantasivenn, vet ikke hvordan h*n ser ut, men prater til h*n når jeg er alene. Men kan også late som at den er samboeren min el en bestemt person som ikke er der. Prater også til meg selv en del. Anonymous poster hash: ae336...77b
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #19 Skrevet 27. mai 2014 Jeg snakker nesten daglig til et kamera jeg også. Later som jeg skal spille inn video til fans på youtube. Miljøskadet av alle pregnancy vlogs. Da jeg var gravid hadde jeg daglige vlogs. "Omg, I'm 30 weeks pregnant today!! This is so surreal!! Just can't believe that I'm only 7 weeks away from full term!" Hahahaha, herreGUD Nå forklarer jeg hvordan jeg lager babymaten osv. For noen dager siden kom faktisk mamma inn døra hos meg mens jeg drev å forklarte hvorfor jeg ikke kunne male ferdig leiligheten da jeg ble gravid.. FLAUT! River av et ark dopapir og trykker ned knappen med etter jeg er ferdig. Jeg skal jo vaske hendene, men bare fikser ikke å trykke på knappen med fingrene etter folk har brukt henda til å tørke seg med først.... Jeg korter inn svingene når jeg holder på med ting. Jeg tror jeg sparer sykt mye tid hvis jeg går så nære dørkarmene som mulig. Er ofte forslått i skuldrene pga dette. Takler ikke å stå med våte nydusja føtter rett på badegulv uten håndduk. Hater dråper med vann på kjøkkenbenken og rundt vasken. Anonymous poster hash: 5a3c0...2b1
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #20 Skrevet 27. mai 2014 Teller ALT, mange ganger. Plusser sammen, trekker ifra. Bilskilt spesielt. Teller bokstaver, hvor mange kanter det er på bokstavene osv Dorullen riktig vei Alt må være oddetall Svelger tre ganger hvis det går en svart katt over veien Sliter med å bestemme meg når jeg skal finne meg ett produkt i butikken, jeg må finne den "rette" melkboksen, såpa, tannkremen, godteribiten i smågodthylla osv Masse ansiktsgrimaser jeg bare MÅ gjøre Husker ikke flere i farta! Anonymous poster hash: e3d66...117
Fandens Oldemor Skrevet 27. mai 2014 #21 Skrevet 27. mai 2014 Er litt for begeistret for partall og symmetri, og jeg vasker hendene altfor mye.
wilmus Skrevet 27. mai 2014 #22 Skrevet 27. mai 2014 Jeg snakker nesten daglig til et kamera jeg også. Later som jeg skal spille inn video til fans på youtube. Miljøskadet av alle pregnancy vlogs. Da jeg var gravid hadde jeg daglige vlogs. "Omg, I'm 30 weeks pregnant today!! This is so surreal!! Just can't believe that I'm only 7 weeks away from full term!" Hahahaha, herreGUD Nå forklarer jeg hvordan jeg lager babymaten osv. For noen dager siden kom faktisk mamma inn døra hos meg mens jeg drev å forklarte hvorfor jeg ikke kunne male ferdig leiligheten da jeg ble gravid.. FLAUT! River av et ark dopapir og trykker ned knappen med etter jeg er ferdig. Jeg skal jo vaske hendene, men bare fikser ikke å trykke på knappen med fingrene etter folk har brukt henda til å tørke seg med først.... Jeg korter inn svingene når jeg holder på med ting. Jeg tror jeg sparer sykt mye tid hvis jeg går så nære dørkarmene som mulig. Er ofte forslått i skuldrene pga dette. Takler ikke å stå med våte nydusja føtter rett på badegulv uten håndduk. Hater dråper med vann på kjøkkenbenken og rundt vasken. Anonymous poster hash: 5a3c0...2b1 Haha! Det er akkuratt sånn jeg driver! Sambern var snikvitne til en "how to dress when hiking in extreme weather-dokumentar jeg hadde her i vinter, der jeg forklarte om ulltøy og riktig klær og sånt. (Skulle ut med bikkja i 30 minus, og dreiv å kledde på meg) Haha, han kaller meg Bear Grylls enda for den der.. Godt å se vi er fler da, trodde det bare var jeg som var sinnsyk!
Popelko Skrevet 27. mai 2014 #23 Skrevet 27. mai 2014 Hvis jeg tråkker på en stein eller noe med ene foten, må jeg tråkke på noe i tilsvarende str med andre foten, ellers blir jeg skakk. Hehe... Snur også dorullen. Noen ganger når jeg er borte prøver jeg å la være, prøver å tenke at det ikke er min sak hvordan andre vil ha den, men klarer ikke dy meg. Og hvis jeg tenker på noe som f.eks barnet mitt har gjort som jeg er stolt av, må jeg forte meg å tenke på noe tilsvarende når det gjelder det andre barnet også, kan jo ikke gjøre forskjell
Frøken Ubesluttsom Skrevet 27. mai 2014 #24 Skrevet 27. mai 2014 (endret) Jeg snakker mye med meg sjøl, også på engelsk. Eller så later jeg som det er noen andre der som jeg snakker med, gjerne det også på engelsk. Later som jeg er kjent eller sammen med en kjent person. Forteller historier til meg sjøl om personer og deres familieliv. Skriver gjerne ned navn og alder på et ark for å huske det. Kanskje fordi jeg hater å lese... veit ikke. Fantaserer om en eller annen kjendis jeg syns er sexy når jeg onanerer. Volumet på forsterkeren/tven må være partall eller rundt og halvrundt tall. For eksempel 35 går bra men ikke 33 eller 37..... Må alltid snu dopapiret riktig vei.. Snur meg alltid ørti ganger før jeg finner den "riktige" stillingen når jeg har lagt meg. Noe som irriterer min kjære noe veldig. Samme hvor trøtt jeg er bruker jeg lang tid på å sovne. Snakker med pusen. Teller trappetrinn. Må alltid ta på middag på tallerkenen i en bestemt rekkefølge. Skriver alltid nye lister med favorittnavn, som jeg vil ha til mine eventuelle barn. (sliter med å få noen) Koser meg veldig med å skrive navn. Blitt avhengig av musikk på ørene når jeg går tur og når jeg sitter på bussen. Klarer nesten ikke å gå/ta buss uten. Da blir alt bare feil og jeg får nesten nervesammenbrudd. Tar alltid av meg både sko og sokker med en gang jeg kommer inn et sted. Hater å bruke sokker. Sikker på at føttene har det bedre uten. Spiser som regel to godteriting eller flere sammen så den ene ikke skal bli så alene. Spiser cheesedoodles/ostepop med gaffel for å ikke bli ekkel på fingrene. Ja jeg er skikkelig rar og gæærn :P Kommer ikke på mer i farta. Endret 27. mai 2014 av Fiskebollerihvitsaus..
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #25 Skrevet 27. mai 2014 Jeg stikker ting under neglene. Ikke så det gjør vondt, men ting som papir, håret mitt, plastikkbiter eller andet jeg sitter og filler med. Må alltid stikke en flik av plastposen opp under neglen når jeg har shoppa. Når jeg leier sønnen min klemmer jeg huden på hånda hans inn under neglen mens vi går. "Au mamma, du klyper ", sier han.. Anonymous poster hash: 154dd...ebd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå