Gå til innhold

Er så deilig å jobbe 60 %!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synst det er deilig å vere uføretrygdet 😇 kan gjør akkuratt som jeg vil, når jeg vil. Ha fritid med ungene. Har ungene hjemme til di er 2 før dei begynne i bhg 👍 alltid ryddig hus 😊

Anonymous poster hash: 79ee3...e79

Skulle ønske jeg var bra nok til å holde huset i orden. Jobber 100% enda men det går ut over alt annet. Enn så lenge. Når jeg er sm går dagene i behandling og trening for at jeg ikke skal bli værre, er en hel jobb bare det.

Skulle ønske jeg kunne få en smertefri dag snart.

Anonymous poster hash: 37693...bcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er frisk som en fisk og jobber 75 % natt. MASSE fri, har langfri på over en uke og nesten en uke iløpet av turnus på 6 uker. Har like mye utbetalt som 100 % ;-)

Anonymous poster hash: 3f208...b15

Samme her og det er så herlig:-) stortrives med å jobbe slik. Skal på jobb til helgen og da har jeg hatt 9 dager fri:-)

Anonymous poster hash: f62c3...a10

Skrevet

Synst det er deilig å vere uføretrygdet kan gjør akkuratt som jeg vil, når jeg vil. Ha fritid med ungene. Har ungene hjemme til di er 2 før dei begynne i bhg alltid ryddig hus

Hvorfor skriver alle som er uføretrygdet "di"?

Anonymous poster hash: d5ad2...267

Skrevet

Synst det er deilig å vere uføretrygdet kan gjør akkuratt som jeg vil, når jeg vil. Ha fritid med ungene. Har ungene hjemme til di er 2 før dei begynne i bhg alltid ryddig hus

Hvorfor skriver alle som er uføretrygdet "di"?

Anonymous poster hash: d5ad2...267

kanskje det er derfor vi er uføretrygda, siden vi alltid skrive "di" ? 😄

Skrevet

Jeg er frisk som en fisk og jobber 75 % natt. MASSE fri, har langfri på over en uke og nesten en uke iløpet av turnus på 6 uker. Har like mye utbetalt som 100 % ;-)

Samme her og det er så herlig:-) stortrives med å jobbe slik. Skal på jobb til helgen og da har jeg hatt 9 dager fri:-)

Dere er heldige som kan det da, jeg kan ikke jobbe natt eller turnus uten natt pga helsa. Men klarer å jobbe 100% om det er en dagjobb og ikke veldig fysisk krevende.

Anonymous poster hash: 88e91...b66

Skrevet

Beundrer dere som jobber natt og dere fortjener hver eneste fridag i etterkant!!! Har jobbet natt selv før (50% + ekstravakter), men slet med søvn på dagtid og nå jobber jeg 100%turnus på dag/kveld i stedet. Men tar av meg hatten for dere som styrer skuta på natt :-))

Anonymous poster hash: 7b545...16b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...