Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pakkelapp i posten, til MEG! :D

Harru henta´n? SPENT på om alt har gått bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pakkelapp i posten, til MEG! :D

Harru henta´n? SPENT på om alt har gått bra!
I morgen, i morgen!
Skrevet

I løpet av ettermiddagen dukket det opp to ekstreme hathekser:

* Den umettelige pms-heksa som har spist seks pølser med lompe og fem stykker marsipankake, type ferdigkjøpt, og dette kun kort tid etter en stor men vond lunsj.

* Soveheksa som gjør en fullstendig ubrukelig som menneske om en skulle komme til å sovne over jobben i stolen en ettermiddag. Soveheksa blir ekstra sterk og farlig om vekking foregår ved at barn plutselig kommer inn og lager lyder så heksa blir forvirretvåken og ikke rekker å skru fast hodet sitt og må hurtigstartes uten tilstrekkelig hensyn. Da blir heksa også farlig usammenhengende og dårlig artikulert, får nedsatte motoriske ferdigheter og henfaller til langsomhet og mat, se over, når det som gjelder er fortsomhet og avgjørelser og organisering.

Å nei! To hekser på en sånn dag!? Her er knall sol og 23 grader as we speak!

Her er det kaldere vær nå, men i alle fall sol. Men en lunefull jævel av ei sol - da jeg skulle jobbe ute var den borte. Da jeg måtte jobbe inne var det sol. Da jeg kunne ut igjen var den vekk, og så sovna jeg, og da kom den fram. Antakelig i ledtog med begge heksene, spør du meg. Har slått soveheksa i hue med koffein og tvangstur ut i sol og mark, mens pms-heksa sprer sorte skyer og evig oksehunger og ikke lar seg stoppe av noe.

Gjest beef sister
Skrevet

Ja, det er helt klart sykt, men det er ikke den stakkars presten sin feil, da, han kunne jo ikke vite bedre. Skulle gjerne sagt ifra og alt det der, men både mistenkt nr. 1 og mistenkt nr. 2 nekter for å har noe med det å gjøre, og det blir unødvendig dårlig stemning hvis jeg skal ta begge når og en av dem faktisk er uskyldig (utelukker samarbeid, så stort kan jeg ikke forestille meg at dåpsønsket er). Feige mennesker som ikke kan stå for det de selv gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...