Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På vei til Ullevål for å snakke med ortoped og ta røntgen pga dummeste hofta.

Sol!

Verdens nydeligste baby i kjole arvet av mor :-D

Shopping etter sykehus!

Hat

Trenger kaffe. Men får snart, så da blir det omgjort til elsk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Siden jeg må finne noe positivt, så får vi lete hardt etter elsk først!

Elsk:

De som fant opp smertestillende

De som fant opp te

De som ordnet mammaperm

Kjørelærer min som hjalp meg til lappen (litt stolt enda - tok den i voksen alder!!)

At jeg har bil tilgjengelig og ikke må gå til barnehagen

At minsten har bursdag imorgen

At jeg aldri aldri aldri skal gå gravid og føde igjen ( det er så stort elsk at det fortjener medalje)

At det er frukt og cola zero (koffein) i kjøleskapet

Hat:

Hodepine

Nakkevondt

At dette kommer av en treningstime jeg er så glad i

At jeg må bite i det forferdelig sure eplet og ikke ta denne timen mer

Skrevet

Litt lete-elsk her også:

Jobbe i godstolen (selv om planen var å jobbe naken i sola på balkongen)

Bretta tøyhaugen mens ungen spiste frokost

Ungene

Ikke mer vondt enn normalt overkommelig med ibux

Kaffe

Støvsugeren virker (hvis dette hadde vært hatlista: det må for helvete støvsuges IGJEN)

Skal heller aldri aldri aldri aldri være gravid eller ha baby igjen

Skrevet

-Ikke jeg heller! Takk og lov! Gikk bak et stakkars menneske i butikken i går, hun hadde magen på knærne og så mye vann i bena at anklene subbet i bakken på utsiden av flippfloppene hun hadde klart å træ på seg.  Følte meg plutselig lett som en fjær der jeg formelig svevde forbi..(med mine 90 kilo).

-Elsker sola!

-Elsker familien min!

-Elsker langhelgen som ligger foran meg!

-Elsker kuppet fra Fretex, dvs har vært überheldig i det siste. Lysestaker fra 1810 ca til kr 39, saltkar i sølv til kr 5, gulløredobber med diamanter til kr 29 

- Gleder meg til minstemann kommer skitten og bålstinkende fra barnehagen, og gleder meg til han litt større kommer glødende hjem fra fotballkamp.

-Skal bake brød, og må nok kjøpe en flaske vin.

Skrevet

- Tørke-vær.

- Verdens beste sms på morningen.

- Søt og snill unge.

- Ny bikini.

Skrevet

Hat

Nordavind fra eh.. nord?

Sykle i motvind fra nettopp nord opp byens lengste oppoverbakke.

Bli jaget av syk syk syk forbipasserende ut i veien da jeg skulle svinge inn på jobb.

"Bruk sykkelfeltet"!!

"Jammen, jeg skal jo inn her. Det er jo ikke ulovlig å sykle her før etter kl 09 (BITCH)"!!

Elsk:

Sykkelen min!

Å måtte stoppe for å slippe 2 vakre firbeinte skogsvenner over veien. 

Sol.

Virkelig overkommelig arbeidsmengde på jobb.

Skrevet

Ekstrahat:

At de legger røntgen kl 8.50 og legetimem 10.20. Ikke koselig venterom heller. Bare rad med stoler uten blader!!

Skrevet

Elsk

Bilen på verksted igår så når jeg skal handle idag trenger jeg ikke være redd for å bli stående (i alle fall ikke pga det da :P )

Sol

Nydusja

Har spist frokost

Smiska med lillebror så han gjorde dagens lekser igår og har leksefri og helg idag etter skolen

Må ikke akutt på do med di..... etter hver middag lenger

Utviklingssamtale med storesøster og lærer idag

Hat

Har såvidt vært på do snart 1 uke

Utvuklingssamtale med storesøster og læreren idag

Vind

Må ut med g handle så sinnssykt masse siden jeg har utsatt det så lenge. Tom for melk og brød snart.

Sovet dårlig i natt også.

Må handle gave til helga til den dumme bursdagen (ja jeg oppfører meg som en tåpelig fjortiss og må prøve å legge det av meg til vi faktisk skal dit.. )

Det er ikke helg før imorgen for resten av gjengen. Eller dvs storesøster. Jeg har jo helg hele tiden.. (og det er hat, ikke elsk)

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Ferie, og snart 14 dagers palmesus :D

Kaffe

Familiekos

Smertestillende

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Litt mer hat

Jeg klemte TO fingre når jeg skulle teste vogn i Prampack.. Og det er bare dårlig gjort føler jeg akkurat nå

Synsveldigsyndpåmegselv (ignorerer at det var min feil..- jeg er ufeilbarlig i mine øyne!)

Skrevet

Hat:

Forkjøla og snarsint toåring, hosta så ho kasta opp i senga i dag tidleg.

Får ikkje fullt ut utnytte fineversdagen grunna sjuk unge.

Skal vere aleine med nemnte unge og baby i heile dag.

Får ikkje sett nyfødt tremenning til barna grunna smittefarlig sjuk unge.

Må tråle trange butikk-korridorar med dobbeltvogn etterpå.

Elsk:

Stor nok vaskemaskin og tørketrommel til dyne, pute, overmadrass, pysj og sengetøy til toåringen.

Kaffi.

Skrevet

- Tørke-vær.

- Søt og snill unge.

- Ny bikini.

Tørkever, ja.. Nokon som vil overta ein pollenallergisk mann? Han har fine kvalitetar også..
Skrevet

- Tørke-vær.

- Søt og snill unge.

- Ny bikini.

Tørkever, ja.. Nokon som vil overta ein pollenallergisk mann? Han har fine kvalitetar også..

Samme problemet her. Åpne vinduer om natten? Neida. Utetørk? Neida. Tommel opp for varmepumpe som holder temperaturen nede og tørketrommel.....

Skrevet

Ha ha ha forresten, litt usikker på om det er elsk eller hat, men har akkurat vært en time i prøverom med det mål for øyet å kjøpe nye bh-er. 

Først elsk:

1) Fant den perfekte modellen, og krydderhylla ser nå smashing ut!

2) De hadde den i hvit, svart og nude

3) Den kostet 199 pr stk! Og med, hold dere fast: BH-kort,  20 % rabatt på nr 2 og 3 ble det hurra!

Så en liten sjokkartet Hat:

JEG FIKK NOTERT EN SVIMLENDE STR 80E!!!

Jævlig rart, forresten, opp en str i cup og melonene ser faktisk mindre ut?

Gjest beef sister
Skrevet

Ha ha ha forresten, litt usikker på om det er elsk eller hat, men har akkurat vært en time i prøverom med det mål for øyet å kjøpe nye bh-er.

Først elsk:

1) Fant den perfekte modellen, og krydderhylla ser nå smashing ut!

2) De hadde den i hvit, svart og nude

3) Den kostet 199 pr stk! Og med, hold dere fast: BH-kort, 20 % rabatt på nr 2 og 3 ble det hurra!

Så en liten sjokkartet Hat:

JEG FIKK NOTERT EN SVIMLENDE STR 80E!!!

Jævlig rart, forresten, opp en str i cup og melonene ser faktisk mindre ut?

Big is beautiful! :D

Gjest beef sister
Skrevet

Han som er på sykehus er veldig på bedringens vei - det er elsk nok i seg selv.

Svigermor (minus hennes tro på egen fortreffelighet), som legger alt sitt til side for å hjelpe til. Det er vel sånn en god mamma skal være.

Jeg har fått nok søvn (etter dagens definisjon)

Den eneste blomsten/busken (?) min er fortsatt i full blomst

Hat

Jeg får ikke forberedt meg til eksamen

Jeg begynner å miste troen

Usikker på om jeg er ferdig med graviditeter.

Den syke skapningen som har bestilt dåpsdato til barnet som ikke skal døpes. Jeg har mine mistanker om hvem det er, og det er dessverre noen fra min side.

Skrevet

Han som er på sykehus er veldig på bedringens vei - det er elsk nok i seg selv.

Svigermor (minus hennes tro på egen fortreffelighet), som legger alt sitt til side for å hjelpe til. Det er vel sånn en god mamma skal være.

Jeg har fått nok søvn (etter dagens definisjon)

Den eneste blomsten/busken (?) min er fortsatt i full blomst

Hat

Jeg begynner å miste troen

Usikker på om jeg er ferdig med graviditeter.

Den syke skapningen som har bestilt dåpsdato til barnet som ikke skal døpes. Jeg har mine mistanker om hvem det er, og det er dessverre noen fra min side.

Jeg elsker og hater med deg, og håper alt går rette veien. Hvis du trenger noen som kan kjefte på kateketer er jeg rette person, har gått noen runder med en i dag  :fnise:  :engel:

Skrevet

Aj, det er drøyt å bli tvangsdøpt, Beef Sister - håper du kvinner deg opp til å gå de nødvendige 27 rundene med vedkommende. Ellers god bedring til den syke. Graviditeter ligger bedre for enkelte enn for andre... kanskje du er en av dem?

Skrevet

Elsk!

Sol

Lekebesøk av nydelige barn og hyggelig mamma før lilles dupp

Steke vafler ute

Spise vafler ute

Flott klestørk

Middag hos min snille mamma i dag

Solkjole

Hat!

Tre fulle kleskurver som må brettes og legges på plass

Har ikke støvsugd i dag og det ser ut som det er en uke siden sist. Hvordan blir det så møkkete på en dag??!

Sovnet i solen og ble belønnet med dundrende hodepine.

Mannen på reis - igjen

Litt både-og:

Skal aldri være gravid igjen. Hater å være gravid, men elsker å kjenne babyen leve i magen, fødsel og spedbarnstid. Men helse og alder sier at nok er nok. Skulle bare ønske at hode og hjertet var med på det også.

Skrevet

Jeg skal heller ikke være gravid flere ganger og synes det er vemodig. Tross alskens plager synes jeg det er flott å være gravid og magisk å bli kjent med det bittelille mennesket. Siste fødsel var så grei at akkurat det skulle jeg gjerne gjort på nytt.

Å få barn "meldt opp" til dåp uten at jeg har ønsket det, har jeg heldigvis aldri opplevd. Heldigvis har ingen andre prøvd seg på det heller...

Håper den syke kommer seg raskt, beef sister! Sykehustilværelse er skremmende synes jeg.

Elsk:

- siden ingen av mine småmennesker er bittesmå kan måltider stort sett fullføres uten avbrytelser og det er ikke lenger innsmurt grøt og leverpostei på veggen

- sola skinner og himmelen er blå

- nærmer meg å bestemme meg for hva jeg skal gjøre jobbmessig i tiden fremover

- fikk sommerblomster på plass i ørti krukker i går og hage og terrasse er dermed sommerklare

- har planer om en supereffektiv ettermiddag/kveld på kontoret som gjør at jeg kommer a jour med alskens greier

Hat:

- har planer om å jobbe når jeg helst ville vært ute i sola

Skrevet

Kjempehat idag; våkna med gjenklistra øyne, pottetett nese, bommull i øra og et hode som dundra som et diskotek. Så ingen jobb på meg. Gikk bare og la meg igjen, og sov helt til kl 13.45, for å være nøyaktig.

Fordelen er at jeg nå er uthvilt, i det minste. Og litt bedre form etter å ha tatt alt som er av allergi-remedier. Og at vi dermed rakk å handle til helgens hyttetur.

Elsk; 

Sol, nybada unger, allergimedisin som virker sånn halvveis og langhelg i sikte.

Skrevet (endret)

Pakkelapp i posten, til MEG! :D

Endret av bIomstre
Skrevet (endret)

Det med tvangsdåp er ille :(

Mamma opplevde noko i samme kategori. Det var påskeaften og mamma var heime med baby medan pappa hadde med 2-, 3- og 4-åringen på fjellet. Det varte og rakk utan at familien kom heim og mamma byrja å bli redd, ho såg for seg både snøskred og bilulykke. Kunne ikkje ringe etter dei etterlyste heller før mobilens tid. Så ringte telefonen, mamma kasta seg over den. I andre enden laud det "God dag, det er sognepresten.." Då var mamma sikker på det dreide seg om eitt eller fleire dødsfall. Men neida, presten sat og såg i folkeregisteret på påskeaften kveld og hadde komt over ein baby som ikkje var meldt til dåpen! Mamma berre stotra fram at han ikkje skulle døypast og slengde på røret. Tålte ikkje synet av mannen etter dette (neppe før heller).

Endret av ★
Skrevet

I løpet av ettermiddagen dukket det opp to ekstreme hathekser:

* Den umettelige pms-heksa som har spist seks pølser med lompe og fem stykker marsipankake, type ferdigkjøpt, og dette kun kort tid etter en stor men vond lunsj.

* Soveheksa som gjør en fullstendig ubrukelig som menneske om en skulle komme til å sovne over jobben i stolen en ettermiddag. Soveheksa blir ekstra sterk og farlig om vekking foregår ved at barn plutselig kommer inn og lager lyder så heksa blir forvirretvåken og ikke rekker å skru fast hodet sitt og må hurtigstartes uten tilstrekkelig hensyn. Da blir heksa også farlig usammenhengende og dårlig artikulert, får nedsatte motoriske ferdigheter og henfaller til langsomhet og mat, se over, når det som gjelder er fortsomhet og avgjørelser og organisering.

Skrevet

I løpet av ettermiddagen dukket det opp to ekstreme hathekser:

* Den umettelige pms-heksa som har spist seks pølser med lompe og fem stykker marsipankake, type ferdigkjøpt, og dette kun kort tid etter en stor men vond lunsj.

* Soveheksa som gjør en fullstendig ubrukelig som menneske om en skulle komme til å sovne over jobben i stolen en ettermiddag. Soveheksa blir ekstra sterk og farlig om vekking foregår ved at barn plutselig kommer inn og lager lyder så heksa blir forvirretvåken og ikke rekker å skru fast hodet sitt og må hurtigstartes uten tilstrekkelig hensyn. Da blir heksa også farlig usammenhengende og dårlig artikulert, får nedsatte motoriske ferdigheter og henfaller til langsomhet og mat, se over, når det som gjelder er fortsomhet og avgjørelser og organisering.

Å nei! To hekser på en sånn dag!? Her er knall sol og 23 grader as we speak!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...