Gå til innhold

Dere som kun har ett barn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Helsa tålte graviditet svært dårlig. Bedre med en levende mor for barnet enn å risikere noe.

Har ikke "bare" ett barn slik jeg ser det. Vi har fått ett barn som er vår gave!



Anonymous poster hash: ddd37...71f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde på flere barn med mannen, men etter to aborter så røyk forholdet. Tenker fortsatt den dag i dag at jeg skulle "holdt" ut til jeg hadde fått en til, så hadde de ihvertfall hatt hverandre når de er hos far. 

 

Jeg har bare ett barn fordi jeg er singel og ikke tør å følge drømmen min om å dra til Danmark for å få nummer to. Jeg er for redd for hva folk vil tenke om meg. Holder det ikke ut.

Anonymous poster hash: 97eb2...6ac

 

Dette er grunnen til at ting enda ikke har skjedd, tror Danmark er min eneste mulighet om jeg skal ha flere barn. 

Skrevet

Helsa tålte graviditet svært dårlig. Bedre med en levende mor for barnet enn å risikere noe.Har ikke "bare" ett barn slik jeg ser det. Vi har fått ett barn som er vår gave! Anonymous poster hash: ddd37...71f

Litt på siden av tråden: jeg er enig med deg- det er ikke "bare" med ett barn. Det er en hel verden av forskjell fra ingen barn :) Jeg trodde jeg kom til å bli ettbarns mor, og kjente at jeg tenkte meg litt om når folk spurte hvor mange barn jeg hadde. Det er lett å si: jeg har bare ett barn. Jeg ønsket å si: jeg har ett barn! Vi prøvde i mange år og hadde mange ivf-forsøk for å bli gravid. Så en lang tid for meg at jeg ikke kom til å få barn, og er utrolig takknemlig for hun som til slutt kom. Jeg er også takknemlig for den som er i magen og plutselig bare dukket opp nesten helt av seg selv :)

Skrevet

Jeg har bare ett barn i live. Min sønn døde i mors mage. Det er ikke frivillig at vi har "bare" ett barn i live, men det er ikke medisinsk forsvarlig å prøve på en til. 



Anonymous poster hash: 443bd...aad
Skrevet

Fordi samboer jobber så mye at jeg føler jeg ikke har mer energi til flere barn. Jeg har også en krevende jobb som jeg ønsker å beholde. Desverre tærer dette på forholdet siden dette ikke er samboers barn og han ønsker seg egne barn. Men jeg ønsker ikke barn med en mann som ikke er tilstede i hverdagen.

Hennes biologiske far er desverre ikke lenger tilstede i livet hennes, slik han var før så jeg har henne 100% alene(hun er snart 10). 



Anonymous poster hash: a853d...cdd
Skrevet

 

Fordi samboer jobber så mye at jeg føler jeg ikke har mer energi til flere barn. Jeg har også en krevende jobb som jeg ønsker å beholde. Desverre tærer dette på forholdet siden dette ikke er samboers barn og han ønsker seg egne barn. Men jeg ønsker ikke barn med en mann som ikke er tilstede i hverdagen.

Hennes biologiske far er desverre ikke lenger tilstede i livet hennes, slik han var før så jeg har henne 100% alene(hun er snart 10).

 

Anonymous poster hash: a853d...cdd

Veldig fornuftig å holde tilbake her, han vil ha barn men vil ikke ta seg tid til det. Men skifter du mening dersom han skifter jobb da og får normale arbeidstider?

Skrevet

 

Mannen vil ikke, er utrolig sårt ettersom jeg alltid har ønsket meg en liten ungeflokk på 3-4 stk :(

 

Anonymous poster hash: a04b7...fb2

 

 

Som om jeg skulle sagt det selv :(

 

Anonymous poster hash: d2dbd...37b

Skrevet

 

 

Fordi samboer jobber så mye at jeg føler jeg ikke har mer energi til flere barn. Jeg har også en krevende jobb som jeg ønsker å beholde. Desverre tærer dette på forholdet siden dette ikke er samboers barn og han ønsker seg egne barn. Men jeg ønsker ikke barn med en mann som ikke er tilstede i hverdagen.

Hennes biologiske far er desverre ikke lenger tilstede i livet hennes, slik han var før så jeg har henne 100% alene(hun er snart 10).

 

Anonymous poster hash: a853d...cdd

Veldig fornuftig å holde tilbake her, han vil ha barn men vil ikke ta seg tid til det. Men skifter du mening dersom han skifter jobb da og får normale arbeidstider?

Hadde kanskje gjort det for noen år siden. Men nå ønsker jeg ikke å starte på nytt med baby selv om han hadde skiftet jobb. Tviler på at han hadde skiftet jobb for det har jeg ytret ønske om å mange år. Jobben hans innenbærer at det kan gå mange mnd mellom nnår han er hjemme.

 

Anonymous poster hash: a853d...cdd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...