Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #26 Skrevet 26. mai 2014 Sushi (tempura siden jeg er gravid) og isvann med sitron her. Vi liker å kose oss i uka, men det er sjelden noe usunt. Sushi, grønnsaker med kesamdipp, hjemmelaget sorbet uten sukker, smoothies, yoghurt naturell med friske bær, melon og spekeskinke... Har du oppskrift på den sorbeten?;-) Ellers spiste jeg kvelds med minstemann kl 19. Det var et knekkebrød med eplesyltetøy, en gulrot og litt frisk ananas. Kanskje jeg tar meg noe jordbær og blåbær med vaniljekesam etterpå:-)) Anonymous poster hash: 289b8...9b1
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #27 Skrevet 26. mai 2014 Fast kveldskos her i huset er enten frukt og bær eller oppskårne grønnsaker m/dipp for ungene... Men hvis man tenker mere middag gikk det vel litt kjapt idag, med 3 av 4 unger på trening ble det lasagne m/salat og foccacia Anonymous poster hash: d3792...e1d
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #28 Skrevet 26. mai 2014 Kveldskos? Det er jo MANDAG? Ikke rart folk er feite.. Anonymous poster hash: 33633...60c På seg selv kjenner man andre. Kos for deg er åpenbart fett og usunt. Her i huset er kveldskos fruktsalat, smoothie og grove rundstykker. Google litt så finner du masse gode oppskrifter på sunt og godt. ;-) Anonymous poster hash: 58ac0...fa1
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #29 Skrevet 26. mai 2014 Næss... I dag blir det skiver med nugatti tenker jeg... hvis bare ungene kan sovne før jeg dør av sult... Også drar jeg den heeelt ut og tar ett glass oboy til. Hurra for mandager!! Anonymous poster hash: ffc87...29c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå