Gå til innhold

Hva blir kveldskosen hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skal jeg og min mann kose oss med rødvin og fullkornslefser med kylling, en god salat og hjemmelaget youghurtdressing med hvitløk :-D kjenner jeg gleder meg:-)

Anonymous poster hash: 052e7...2ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nam rødvin, også på en mandag, så deilig hverdagskos :-) siden jeg er gravid, så får jeg holde meg unna vinen, men jeg har nettopp spist jordbær og blåbær med vaniljesaus på :-)

Anonymous poster hash: a974f...03a

Skrevet

Kveldskos? Det er jo MANDAG? Ikke rart folk er feite..

Anonymous poster hash: 33633...60c
Skrevet

Friske jordbær blir kosen min ikveld :-)

Anonymous poster hash: 2ee3c...a68

Skrevet

Nam rødvin, også på en mandag, så deilig hverdagskos :-) siden jeg er gravid, så får jeg holde meg unna vinen, men jeg har nettopp spist jordbær og blåbær med vaniljesaus på :-)

Nesten samme her, men gikk for kesam med lime. Nydelig! :)

Skrevet

Spiser ikke kvedsmat,men kosen min er en hjemmelage latte med en bit 86% sjokolade :laugh:

Anonymous poster hash: 902e9...e18
Skrevet

Et glass pepsi max regner jeg med... Og eg par grove brødskiver. Muligens med brunost, passe med utskeielser til mandag å være med andre ord....

Skrevet

Nam rødvin, også på en mandag, så deilig hverdagskos :-) siden jeg er gravid, så får jeg holde meg unna vinen, men jeg har nettopp spist jordbær og blåbær med vaniljesaus på :-)Anonymous poster hash: a974f...03a

Åh, den har ikke jeg smakt enda, er den god altså?? Hadde en vaniljesaus stående åpen, så da fikk jeg tømt litt av den,nomnom :-)

Skrevet

Nam rødvin, også på en mandag, så deilig hverdagskos :-) siden jeg er gravid, så får jeg holde meg unna vinen, men jeg har nettopp spist jordbær og blåbær med vaniljesaus på :-)Anonymous poster hash: a974f...03a

Åh, den har ikke jeg smakt enda, er den god altså?? Hadde en vaniljesaus stående åpen, så da fikk jeg tømt litt av den,nomnom :-)

Den er supergod! Frisk og deilig!

Skrevet

Kveldskos? Det er jo MANDAG? Ikke rart folk er feite.. Anonymous poster hash: 33633...60c

Trenger jo ikke være usunn kveldkos da! Masse god knask som er sunn:-)

Skrevet

Åh, den har ikke jeg smakt enda, er den god altså?? Hadde en vaniljesaus stående åpen, så da fikk jeg tømt litt av den,nomnom :-)Anonymous poster hash: a974f...03a

Den er supergod! Frisk og deilig!

Da må den prøves :-) kos deg:-)

Skrevet

Vi drikker veldig sjeldent rødvin i uka, men i dag fikk vi lyst på god middag og rødvin :-D

Trenger ikke bli feite for å kose seg innimellom, jeg er 50 kilo å føler meg absolutt IKKE feit.. Mannen min er også

Slank og fin så da skåler vi for det:-) Skål!

Kos dere med frukt og vaniljesaus, det er veldig godt det også :-)

Anonymous poster hash: 052e7...2ef

Skrevet

En pæreis etterfulgt av en kopp PG te. Namnam!

Skrevet

Sushi og rødvin med en god serie på skjermen, alkoholfri øl for hans del da :-)

Anonymous poster hash: a9f47...402
Skrevet

Vi drikker veldig sjeldent rødvin i uka, men i dag fikk vi lyst på god middag og rødvin :-D

Trenger ikke bli feite for å kose seg innimellom, jeg er 50 kilo å føler meg absolutt IKKE feit.. Mannen min er også

Slank og fin så da skåler vi for det:-) Skål!

Kos dere med frukt og vaniljesaus, det er veldig godt det også :-)Anonymous poster hash: 052e7...2ef

Ja herrefred, én gang i blandt må man få kose seg en ukedag også :-)

Kos deg med din kjære :-)

Skrevet

Indrefilet med rødvinssaus. Jordbær og vannmelon til dessert. Vi har jobbet hele helgen, så i dag har vi "lørdag"

Tror til og med vi åpner en flaske vin :)

Anonymous poster hash: fc011...e29

Skrevet

En pæreis etterfulgt av en kopp PG te. Namnam!

Jeg sitter også med en kopp pg te :) den er god :) og nøtteblanding attåt.

Anonymous poster hash: e7823...2a1

Skrevet

Kaffi og mørk sjokolade :) Namm

Skrevet

Kveldskos? Det er jo MANDAG? Ikke rart folk er feite..

Anonymous poster hash: 33633...60c

Men derimot merkelig at noen automatisk tror andre er feite fordi om de koser seg i uka...

Skrevet

Salat med krepsehaler <3 nom nom, litt kos må til når man er alene, ungene sover og mannen er grinete på tlf fordi han må jobbe nattskift denne uka ;) haha

Skrevet

Sushi (tempura siden jeg er gravid) og isvann med sitron her.

Vi liker å kose oss i uka, men det er sjelden noe usunt.

Sushi, grønnsaker med kesamdipp, hjemmelaget sorbet uten sukker, smoothies, yoghurt naturell med friske bær, melon og spekeskinke...

Skrevet

Is kaffe Mocca.

10kr på rema om dagen å jeg har tatt heeeelt av:-O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...