Gå til innhold

Converce sko på 27 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle dere er for gamle til disse skoene

Anonymous poster hash: 8f79a...460

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 28 og bruker mine ofte. Håper ikke folk ser på meg og synes jeg er teit:-o

Anonymous poster hash: c054d...61a

Skrevet

Jeg har et par knallrøde. Er 37, og bryr meg ikke om noen syns jeg er for gammel.

Anonymous poster hash: a846d...9ca
Gjest Julia1984
Skrevet

Alle dere er for gamle til disse skoene

Haha....du er 19 år?

Skrevet

For gammel?? Nei, absolutt ikke!!!

Anonymous poster hash: 730a4...c31
Skrevet

Nei ikke 19, jeg er 25 og har vett nok til å ikke kle meg som en ungdom.

Skrevet

Det finnes noen moteikoner i åttiårene som viser at stil og attitude ikke er noe man blir for gammel for. Man må kle den kroppen man har og man må finne sin stil. De som kler seg etter snevre oppfattninger om aldersgrenser er vanligvis kjedelige.

Jeg er personlig ikke glad i converse sko, men jeg ser ingen grunn til at de skal være for ungdom. Disse skoene er klassikere, de har blitt produsert i over 100 år, folk som i dag er pensjonister har vokst opp med dem.

Anonymous poster hash: be8c4...c68

Skrevet

Converse og ikke Converce, Hi. Regel nr1.; skriv riktig navn hvertfall. Regel nr.2; du kan gå med det du vil uten å bry deg om hva andre måtte mene om det.

Anonymous poster hash: 85612...49e

Skrevet

I <3 Converse! Hilsen snart 29-åring:)

Skrevet

Nei ikke 19, jeg er 25 og har vett nok til å ikke kle meg som en ungdom. Anonymous poster hash: 8f79a...460

Likevel så oppfører du deg som en?

Anonymous poster hash: 859ee...323

Skrevet

Skjønner ikke at folk orker å traske rundt i overprisede flate og tunge sko uten støtte, men hver sin lyst.

Skrevet

Nei ikke 19, jeg er 25 og har vett nok til å ikke kle meg som en ungdom.

Men du mener jo at alle er for gamle for disse skoene? Hvordan kan du si at det er ungdomssko da...:P

Anonymous poster hash: 9ab84...5df

Skrevet

Selvfølgelig ikke. Så teit

Anonymous poster hash: d30df...3e6
Skrevet

Jeg er 35 år og syns selv jeg er for gammel.. Syns det er litt fjortis, på en måte.. Men det kan ha noe med at alle ungene mine (i alder 3-14 år) har opptil flere par :P

Men jeg bryr meg ikke om hva andre bruker. Eksmannen min er 48 år og har Converse og han kler dem godt, f.eks ;)

Anonymous poster hash: 28361...e2a
Skrevet

Jeg er 35, og ikke søren om jeg skiller lag med conversene mine! (Nå er jo jeg blodharry i følge majoriteten her inne, jeg har jo både tatoveringer, nesepiercing , tungepiercing og en rocka klesstil..) uansett, man trenger ikke hverken tillatelse eller tilgivelse for å kunne være seg selv :)

Skrevet

Oida jeg er 45 og har 3 par. Har forøvrig brukt dem siden jeg var tenåring...... det var på min tid dem ble moderne.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...