Gå til innhold

Converce sko på 27 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg for gammel?

Anonymous poster hash: 92936...ead

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 8f79a...460

Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 8f79a...460

Hun tar feil. Du er overhodet ikke for gammel til Converse!

Anonymous poster hash: 9ab84...5df

Skrevet

Tenkt deg på obs nå? Hihi

Anonymous poster hash: ebe3f...aeb

Skrevet

Hvem er det egentlig som bestemmer om man er for gammel til ditten og datten? Eller har lov til this and that? Er det så mange kvinnemennesker her inne som ikke har egne meninger eller en nogen lunde sterk ryggrad?

Anonymous poster hash: 44234...76d
Skrevet

Nei, jeg er selv 31 og kjenner også 50-åringer som bruker dem.

Anonymous poster hash: 2f3b0...96a

Skrevet

Shit! Jeg er 27 år selv å har aldri tenkt tanken en gang på at jeg er for gammel til å gå med sånt hehe.

Jeg bør begynne å tenke meg om :P

Skrevet

Nei, gå med det du liker. Jeg elsker de og bruker kun det (34). Ei helsesøster som jeg jobber sammen med er 65, hun har knall røde converse og kler de veldig godt:)

Anonymous poster hash: 5f957...de4
Skrevet

Selvsagt er du ikke for gammel!

Skrevet

Jeg er 38 og bruker det..

Anonymous poster hash: d6189...9ad

Skrevet

Jeg er 42 og har de

Anonymous poster hash: e7001...c73

Skrevet

37 og har ikke tenkt å slutte å bruke dem med det første.... 

Skrevet

Hæ? For gammel ved 27år?! Oida, jeg er jo snart 27...,Er ikke de skoene jeg bruker aller mest lenger (det er vel Vans'ene 😛), men har en del par og ikke tenkt tanken på at jeg eventuelt snart er for gammel til dem... Tenker man kanskje er litt gammel for det når mn har bikket 40, men mest blir det avhengig av stilen og typen man er... Er man en skjørt og blazer-type ved 25 så bruker man jo heller ikkw converse lenger...

Skrevet

Absolutt ikke for gammel,jeg er 31 år og har to par😃

Skrevet

Klart du ikke er for gammel til det:)

Skrevet

Du er ikke for gammel nei 😊

Skrevet

Converce sko dekker ALLE aldere mener jeg! Når man er barn/ung kan man fint slå til med knall gule, om klærne står til, kan du like godt dra dristige farger helt til du er 30 synes jeg, etter hvert bør man roe ned og holde seg til rød/blå/sort/grå/brun.. Fortsatt mange farger å velge i :) Kjenner et par som er 75 og 77 år, de bruker blå og røde converce, og er stilige, de bruker klær som passer til! Synes det er kjempe moro å se mennesker som tørr å være seg selv, og gå i det de LIKER, ikke hva andre mener de bør gå i.. Jeg er selv snart 26 år, og har 4 par (røde, brune, grønne og sennepsgule) kommer ikke til å skille lag med de med det første, og når jeg gjør det, er det fordi de er utslitt og jeg kjøper meg nye ;)

Anonymous poster hash: de769...9f6
Skrevet

Jeg er 35 :) Hvis jeg skal være litt casual/kul/laid back finner jeg frem mine converse. Farge? Rosa så klart :)

Skrevet

Shit, jeg er snart 40 og har over 10 par...

Gammel og desperat jeg da? :D

Skrevet

Er selv 35, og ser ingen grunn til å ikke bruke det. Selvfølgelig er det forskjellige settinger for oss voksne, men det er noe jeg er absolutt komfortabel å gå i...

Anonymous poster hash: aba3e...de4

Skrevet

Converse er for alle. Bare synd de er forjævlig vonde, ellers hadde jeg hatt fjorten par.

Skrevet

Converse er fantastisk, og veldig behagelige

Jeg har gått med converse siden jeg var 14, nå er jeg snart 40, og har tenkt til å fortsette og gå med det en god stund til :)

Anonymous poster hash: 3bbbb...97c
Skrevet

Jeg er 44 og ville ikke nølt med å gå med converse hvis jeg ønsket det :)

Anonymous poster hash: e2130...f95

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Hadde det ikke vært for at x-antall fødsler har satt noen spor i rygg og hofter, så hadde jeg hatt opptil flere par også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...