Gå til innhold

utbetalig av Barnetrygd denne mnd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barn på 8 og 11 får vel ikke bsu. Bsu er for de mellom 15 og 33.

Anonymous poster hash: ee77b...3d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn på 8 og 11 får vel ikke bsu. Bsu er for de mellom 15 og 33.Anonymous poster hash: ee77b...3d4

Jo det finnes for småbarn også. Mine på under 4 har begge.

Anonymous poster hash: 03818...960

Skrevet

Da kjøper du brød nok til disse dagene, og så får middag være middag til du vet om dere har penger eller ikke. 

Anonymous poster hash: fa9b5...e25

Bød alene ender fort opp på 140,- siden samboeren bruker over et brød pr dag... Så da blir det å spise tørre brødskiver før torsdagen trer til :o

Anonymous poster hash: 777a8...f13

Da baker du ;) 3 store brød koster deg ca 30,- i råvarekost

Skrevet

Skjekk dine utbetalinger på NAV.no

Jeg gjorde det nå nettopp og da ligger barnetrygden klar til utbetaling, noe som betyr at den er utbetalt fra "systemet" og venter bare på at banken skal overføre den til kontoen min. Noe som pleier å skje dagen etterpå.

Tipper de fleste får barnetrygden før torsdag.

Anonymous poster hash: 129f0...7b6

Skrevet

Jeg regner med at de er på konto på onsdag.

Anonymous poster hash: d12c2...ad2

Skrevet

Penger som er satt inn samme år, har man rettigheter på helt til neste år inntrer, om det er barnas bsu, eller din egen.

Foreldre kan opprette BSU for sine barn, og overføre kontoen til ungenes navn når de blir 15 år.

Hvor har noen her det ifra at ungene mine er 8 og 11? Og enda noen som ikke enser at de har allergier som tilsier at det ikke er bare bare.. Men, nå gikk det jo i orden for oss :)

Sjekke på NAV sine sider? Har ikke noe "bruker" på NAV sine sider jeg.. Har jeg ikke hatt på 5 år..

Skrevet

Penger som er satt inn samme år, har man rettigheter på helt til neste år inntrer, om det er barnas bsu, eller din egen.Foreldre kan opprette BSU for sine barn, og overføre kontoen til ungenes navn når de blir 15 år. Hvor har noen her det ifra at ungene mine er 8 og 11? Og enda noen som ikke enser at de har allergier som tilsier at det ikke er bare bare.. Men, nå gikk det jo i orden for oss :) Sjekke på NAV sine sider? Har ikke noe "bruker" på NAV sine sider jeg.. Har jeg ikke hatt på 5 år.. Anonymous poster hash: 777a8...f13

Hvis du mottar stønader fra nav (barnetrygd, kontantstøtte osv) kan du logge deg på med bank-id osv for å sjekke dine utbetalinger.

Selv du.

Anonymous poster hash: d5444...3c6

Skrevet

Hardu dnb er dem der Onsdag.

Skrevet

Penger som er satt inn samme år, har man rettigheter på helt til neste år inntrer, om det er barnas bsu, eller din egen.Foreldre kan opprette BSU for sine barn, og overføre kontoen til ungenes navn når de blir 15 år. Hvor har noen her det ifra at ungene mine er 8 og 11? Og enda noen som ikke enser at de har allergier som tilsier at det ikke er bare bare.. Men, nå gikk det jo i orden for oss :) Sjekke på NAV sine sider? Har ikke noe "bruker" på NAV sine sider jeg.. Har jeg ikke hatt på 5 år.. Anonymous poster hash: 777a8...f13

Hvis du mottar stønader fra nav (barnetrygd, kontantstøtte osv) kan du logge deg på med bank-id osv for å sjekke dine utbetalinger.

Selv du.

Anonymous poster hash: d5444...3c6

Aldri tenkt over :o haha.... MEN, så tenkte jeg ikke over at jeg kunne få hentet ut igjen litt penger fra BSU kontoene heller jeg, så enten er jeg treg i hodet i dag.. Eller bare treg i hodet! :P

Skrevet

Og dere kontaktet kreditor og dette kunne ikke vente litt??

Om kreditorene er inne i bildet alt, så jobber verkstedet SUPER raskt gitt, siden bilen ble skadet i går, ble reparert på morgenen i dag, og betalt i dag ;) hehe

Skrevet

Hardu dnb er dem der Onsdag.

Har det ja, så da er de vel kanskje det, men nå er det jo ingen krise hvor vidt de er det eller ikke, heldigvis.. :)

Viste jeg kom til å få en god del kritikk slengt etter meg her inne, er bare slik det er når man kommer å spør slike spm, men var hjelp å få også, noe jeg regnet med: Enten fikk jeg tankene mine bekreftet, eller så ville noen komme over en løsning jeg selv ikke så ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...