Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #26 Skrevet 26. mai 2014 Kan du ikke lage omelett til middag? Ædette var det beste jeg visste da jeg var lita.Rimelig er det også!Anonymous poster hash: 1ba3a...3b6 Et barn som ikke tåler egg, og et som ikke tåler egg eller gluten. Anonymous poster hash: 777a8...f13 Hmm..Tåler de risengrynsgrøt?Pytt i panne er også rimelig.Da trenger du litt potet, pølse, løk og bønner i tomatsaus:)Anonymous poster hash: 1ba3a...3b6 Kan ta hele lista på det de ikke tåler:Barn 1: Egg, bønner og erter. Barn 2: Egg, gluten, delvis melk, stivelse og utallige e-stoffer..Pga dette må vi være veldig obs på hva slags mat vi bruker/lager/spiser. Og også holde inntekten god, noe vi gjør godt, men nå røyk det meste av hvitevarer på kjøkkenet forrige mnd, så bufferen røk, og i dag streiket ene bilen vår.. Er i slike stunder hjernen går i mørkt og man helst vil grave seg litt ned :oVi har jo noe kjøtt i fryseren ol, men med et barn som ikke tåler stivelse, så må det en del grønnsaker til også, og ungen liker ikke det som er frosset og varmes.. Anonymous poster hash: 777a8...f13 Dør barna av å spise mat av fy-lista?Anonymous poster hash: 1ba3a...3b6 Den som har størst av allergier kan faktisk dø om h*n ikke får hurtig behandling.. Så ja. Anonymous poster hash: 777a8...f13 Da bruker du kredittkort. Anonymous poster hash: 1ba3a...3b6 Har ikke kredittkort, og vil helst unngå å anskaffe det også :/ Anonymous poster hash: 777a8...f13
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #27 Skrevet 26. mai 2014 Da får dere vel sulte litt en dag da. Anonymous poster hash: fa9b5...e25
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #28 Skrevet 26. mai 2014 Kan du ikke lage omelett til middag? Ædette var det beste jeg visste da jeg var lita.Rimelig er det også!Anonymous poster hash: 1ba3a...3b6 Et barn som ikke tåler egg, og et som ikke tåler egg eller gluten. Anonymous poster hash: 777a8...f13 Hmm..Tåler de risengrynsgrøt?Pytt i panne er også rimelig.Da trenger du litt potet, pølse, løk og bønner i tomatsaus:)Anonymous poster hash: 1ba3a...3b6 Kan ta hele lista på det de ikke tåler:Barn 1: Egg, bønner og erter. Barn 2: Egg, gluten, delvis melk, stivelse og utallige e-stoffer..Pga dette må vi være veldig obs på hva slags mat vi bruker/lager/spiser. Og også holde inntekten god, noe vi gjør godt, men nå røyk det meste av hvitevarer på kjøkkenet forrige mnd, så bufferen røk, og i dag streiket ene bilen vår.. Er i slike stunder hjernen går i mørkt og man helst vil grave seg litt ned :oVi har jo noe kjøtt i fryseren ol, men med et barn som ikke tåler stivelse, så må det en del grønnsaker til også, og ungen liker ikke det som er frosset og varmes.. Anonymous poster hash: 777a8...f13 Dør barna av å spise mat av fy-lista?Anonymous poster hash: 1ba3a...3b6 For et idiotisk spørsmål.. Anonymous poster hash: 5c8cf...67a Synes egentlig at tråden generelt er korttenkt:) HI kan jo bare løse problemet enkelt ved å bruke kredittkort. I tillegg til at barna må ha spesialkosthold, så er de kresne.. Ingen av forslagene duger, forde barna reagerer på mat som hovedsakelig lages på alt det de ikke tåler. Hadde aldri videreført mine gener, om jeg hadde allergier på alt av mat som er viktig. Barna blir skjøre og tynne i kroppen av å ikke spise skikkelig mat. Tipper slike barn tærer på ethvert ekteskap, og at HI er alenemor.. For en plage. Og her sulter det barn i afrika, som gladelig hadde spist søppel for å overleve. Anonymous poster hash: 1ba3a...3b6
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #29 Skrevet 26. mai 2014 Kan du ikke lage omelett til middag? Ædette var det beste jeg visste da jeg var lita.Rimelig er det også!Anonymous poster hash: 1ba3a...3b6 Et barn som ikke tåler egg, og et som ikke tåler egg eller gluten. Anonymous poster hash: 777a8...f13 Hmm..Tåler de risengrynsgrøt?Pytt i panne er også rimelig.Da trenger du litt potet, pølse, løk og bønner i tomatsaus:)Anonymous poster hash: 1ba3a...3b6 Kan ta hele lista på det de ikke tåler:Barn 1: Egg, bønner og erter. Barn 2: Egg, gluten, delvis melk, stivelse og utallige e-stoffer..Pga dette må vi være veldig obs på hva slags mat vi bruker/lager/spiser. Og også holde inntekten god, noe vi gjør godt, men nå røyk det meste av hvitevarer på kjøkkenet forrige mnd, så bufferen røk, og i dag streiket ene bilen vår.. Er i slike stunder hjernen går i mørkt og man helst vil grave seg litt ned :oVi har jo noe kjøtt i fryseren ol, men med et barn som ikke tåler stivelse, så må det en del grønnsaker til også, og ungen liker ikke det som er frosset og varmes.. Anonymous poster hash: 777a8...f13 Dør barna av å spise mat av fy-lista?Anonymous poster hash: 1ba3a...3b6 For et idiotisk spørsmål.. Anonymous poster hash: 5c8cf...67a Synes egentlig at tråden generelt er korttenkt:) HI kan jo bare løse problemet enkelt ved å bruke kredittkort. I tillegg til at barna må ha spesialkosthold, så er de kresne.. Ingen av forslagene duger, forde barna reagerer på mat som hovedsakelig lages på alt det de ikke tåler. Hadde aldri videreført mine gener, om jeg hadde allergier på alt av mat som er viktig. Barna blir skjøre og tynne i kroppen av å ikke spise skikkelig mat. Tipper slike barn tærer på ethvert ekteskap, og at HI er alenemor.. For en plage. Og her sulter det barn i afrika, som gladelig hadde spist søppel for å overleve. Anonymous poster hash: 1ba3a...3b6 Anonymous poster hash: d947c...a7a
Sånn kan det gå Skrevet 26. mai 2014 #30 Skrevet 26. mai 2014 Det kan da vel umulig være helt blåst for mat i alle skuffer/skap/kjøpeskap/fryser? Når man har barn i hvert fall er det da virkelg vanlig å ha i det minste nok av basisvarer hjemme. Hadde plutselig alle pengene mine fordampet så hadde vi da likevel fint greid oss med mat i mere enn en uke selv om jeg har en del flere barn enn dere. Hadde blitt litt interessante matkombinasjoner om det hadde gått mye over en uke, men mat hadde det blitt. Og når du har barn med allergier regner jeg jo med at du har enda mere av matvarer tilpasset deres behov liggende?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #31 Skrevet 26. mai 2014 Kan du ikke lage omelett til middag? Ædette var det beste jeg visste da jeg var lita.Rimelig er det også!Anonymous poster hash: 1ba3a...3b6 Et barn som ikke tåler egg, og et som ikke tåler egg eller gluten. Anonymous poster hash: 777a8...f13 Hmm..Tåler de risengrynsgrøt?Pytt i panne er også rimelig.Da trenger du litt potet, pølse, løk og bønner i tomatsaus:)Anonymous poster hash: 1ba3a...3b6 Kan ta hele lista på det de ikke tåler:Barn 1: Egg, bønner og erter. Barn 2: Egg, gluten, delvis melk, stivelse og utallige e-stoffer..Pga dette må vi være veldig obs på hva slags mat vi bruker/lager/spiser. Og også holde inntekten god, noe vi gjør godt, men nå røyk det meste av hvitevarer på kjøkkenet forrige mnd, så bufferen røk, og i dag streiket ene bilen vår.. Er i slike stunder hjernen går i mørkt og man helst vil grave seg litt ned :oVi har jo noe kjøtt i fryseren ol, men med et barn som ikke tåler stivelse, så må det en del grønnsaker til også, og ungen liker ikke det som er frosset og varmes.. Anonymous poster hash: 777a8...f13 Dør barna av å spise mat av fy-lista?Anonymous poster hash: 1ba3a...3b6 For et idiotisk spørsmål.. Anonymous poster hash: 5c8cf...67a Synes egentlig at tråden generelt er korttenkt:) HI kan jo bare løse problemet enkelt ved å bruke kredittkort. I tillegg til at barna må ha spesialkosthold, så er de kresne.. Ingen av forslagene duger, forde barna reagerer på mat som hovedsakelig lages på alt det de ikke tåler. Hadde aldri videreført mine gener, om jeg hadde allergier på alt av mat som er viktig. Barna blir skjøre og tynne i kroppen av å ikke spise skikkelig mat. Tipper slike barn tærer på ethvert ekteskap, og at HI er alenemor.. For en plage. Og her sulter det barn i afrika, som gladelig hadde spist søppel for å overleve. Anonymous poster hash: 1ba3a...3b6 Hverken jeg, samboeren eller tanter/onkler/besteforeldre har noe form for allergi av mat, jeg tåler ikke pollen, det er det eneste. Du er korttenkt i dine uttalelser også, jeg og samboeren er ikke gift, vi har vært samboere i 10 år, snart 11, eldste barnet er 8 år, og har mest plager av allergi. Ikke alle har, eller vil ha kredittkort.. Kredittkort er vi nok så enige av at vi ikke skaffer før det står om liv. Vi har nok mat for i dag, pga forrige mnds smell ble det aller meste av basisvarene brukt, det vi har igjen av, må det tilsettes mer for å kunne bruke og det koster en del. Ungene kan ikke få ene og alene kjøtt og tørre brødskiver i en uke, ikke eldste, gjorde tilsvarende for 2 år siden og da var han så utslitt at han ikke maket skole siste dagene... Anonymous poster hash: 777a8...f13
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #32 Skrevet 26. mai 2014 Det kan da vel umulig være helt blåst for mat i alle skuffer/skap/kjøpeskap/fryser? Når man har barn i hvert fall er det da virkelg vanlig å ha i det minste nok av basisvarer hjemme. Hadde plutselig alle pengene mine fordampet så hadde vi da likevel fint greid oss med mat i mere enn en uke selv om jeg har en del flere barn enn dere. Hadde blitt litt interessante matkombinasjoner om det hadde gått mye over en uke, men mat hadde det blitt. Og når du har barn med allergier regner jeg jo med at du har enda mere av matvarer tilpasset deres behov liggende? Har noe kjøtt, deler av det man trenger for å bake brød og litt ellers, men det holder ikke alene, når man mangler noe av det som trengs for å fullføre måltider. Anonymous poster hash: 777a8...f13
*Miss Marple* Skrevet 26. mai 2014 #33 Skrevet 26. mai 2014 Havregryn koster ca 20 kr for en pakke og det får man mye grøt av! De som tåler det spiser havregrøt, de som ikke tåler det får det de tåler for resten av pengene. Men om dere er kjent på nærbutikken kan dere kanskje få krite til fredag?
Sånn kan det gå Skrevet 26. mai 2014 #34 Skrevet 26. mai 2014 Dere setter inn barnetrygden på BSU til ungene, men har ikke en bufferkonto til uforutsette utgifter? Jeg blir faktisk sjokkert over hvor lite økonomisk kontroll det er mulig å ha.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #35 Skrevet 26. mai 2014 Da tar du selvfølgelig ut pengene fra barnas sparekonto som er barnetrygden. Den skal uansett brukes på utgifter man har til barna og ikke til sparing. Spesielt ikke om dere ikke har penger til mat. Regner ikke med at dere har en låst bsu til barna siden de ikke vil tjene noe på skattelette siden de ikke jobber. Om du er tom for penger etter en uforutsett regning på 6000 kr bør dere heller spare opp en større buffer på deres egen konto og ikke spare til barna nå. Anonymous poster hash: 4ad8e...817
Elskerhøsten2014 Skrevet 26. mai 2014 #36 Skrevet 26. mai 2014 Sparebank1'ere får på fredag. DnB'ere får ofte litt tidligere. Anonymous poster hash: 8e43f...b9c Har DNB,får aldri før, bare hvis siste dagen faller på en lørdag eller søndag,denne gangen får jeg Fredag,siden 1 er på en søndag
Elskerhøsten2014 Skrevet 26. mai 2014 #37 Skrevet 26. mai 2014 mente 31 er jo siste dag er lørdagen det
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #38 Skrevet 26. mai 2014 Da tar du selvfølgelig ut pengene fra barnas sparekonto som er barnetrygden. Den skal uansett brukes på utgifter man har til barna og ikke til sparing. Spesielt ikke om dere ikke har penger til mat. Regner ikke med at dere har en låst bsu til barna siden de ikke vil tjene noe på skattelette siden de ikke jobber. Om du er tom for penger etter en uforutsett regning på 6000 kr bør dere heller spare opp en større buffer på deres egen konto og ikke spare til barna nå. Anonymous poster hash: 4ad8e...817 Kan være smart å lese det jeg skriver... Men! Tenkte ikke over at vi kan hente ut de pengene fra bsu kontoene til ungene! Takk, da blir det å ringe banken Anonymous poster hash: 777a8...f13
Elskerhøsten2014 Skrevet 26. mai 2014 #39 Skrevet 26. mai 2014 barnetrygden,bør ikke gå til sparing til barna,den bør brukes på dem, og dere burde ha en bufferkonto,vi har det og har alltid minst 2000 på den
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #40 Skrevet 26. mai 2014 Hvorfor spør du ikke om et lite lån fra familien eller bruker av barnas penger du har spart? I slike situasjoner ser en viktigheten av en buffer / sparekonto. Anonymous poster hash: 85ced...a90
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #41 Skrevet 26. mai 2014 Kan du ikke lage omelett til middag? Ædette var det beste jeg visste da jeg var lita.Rimelig er det også!Anonymous poster hash: 1ba3a...3b6 Et barn som ikke tåler egg, og et som ikke tåler egg eller gluten. Anonymous poster hash: 777a8...f13 Hmm..Tåler de risengrynsgrøt?Pytt i panne er også rimelig.Da trenger du litt potet, pølse, løk og bønner i tomatsaus:)Anonymous poster hash: 1ba3a...3b6 Kan ta hele lista på det de ikke tåler:Barn 1: Egg, bønner og erter. Barn 2: Egg, gluten, delvis melk, stivelse og utallige e-stoffer..Pga dette må vi være veldig obs på hva slags mat vi bruker/lager/spiser. Og også holde inntekten god, noe vi gjør godt, men nå røyk det meste av hvitevarer på kjøkkenet forrige mnd, så bufferen røk, og i dag streiket ene bilen vår.. Er i slike stunder hjernen går i mørkt og man helst vil grave seg litt ned :oVi har jo noe kjøtt i fryseren ol, men med et barn som ikke tåler stivelse, så må det en del grønnsaker til også, og ungen liker ikke det som er frosset og varmes.. Anonymous poster hash: 777a8...f13 Dør barna av å spise mat av fy-lista?Anonymous poster hash: 1ba3a...3b6 For et idiotisk spørsmål.. Anonymous poster hash: 5c8cf...67a Synes egentlig at tråden generelt er korttenkt:) HI kan jo bare løse problemet enkelt ved å bruke kredittkort. I tillegg til at barna må ha spesialkosthold, så er de kresne.. Ingen av forslagene duger, forde barna reagerer på mat som hovedsakelig lages på alt det de ikke tåler. Hadde aldri videreført mine gener, om jeg hadde allergier på alt av mat som er viktig. Barna blir skjøre og tynne i kroppen av å ikke spise skikkelig mat. Tipper slike barn tærer på ethvert ekteskap, og at HI er alenemor.. For en plage. Og her sulter det barn i afrika, som gladelig hadde spist søppel for å overleve. Anonymous poster hash: 1ba3a...3b6 Hverken jeg, samboeren eller tanter/onkler/besteforeldre har noe form for allergi av mat, jeg tåler ikke pollen, det er det eneste. Du er korttenkt i dine uttalelser også, jeg og samboeren er ikke gift, vi har vært samboere i 10 år, snart 11, eldste barnet er 8 år, og har mest plager av allergi. Ikke alle har, eller vil ha kredittkort.. Kredittkort er vi nok så enige av at vi ikke skaffer før det står om liv. Vi har nok mat for i dag, pga forrige mnds smell ble det aller meste av basisvarene brukt, det vi har igjen av, må det tilsettes mer for å kunne bruke og det koster en del. Ungene kan ikke få ene og alene kjøtt og tørre brødskiver i en uke, ikke eldste, gjorde tilsvarende for 2 år siden og da var han så utslitt at han ikke maket skole siste dagene... Anonymous poster hash: 777a8...f13 gjorde tilsvarende, og barnet ble så dårlig at det ikke kunne gå på skolen? wtf? Våkne opp og få deg et kredittkort før noen melder deg til barnevernet! Anonymous poster hash: d947c...a7a
*Miss Marple* Skrevet 26. mai 2014 #42 Skrevet 26. mai 2014 Da tar du selvfølgelig ut pengene fra barnas sparekonto som er barnetrygden. Den skal uansett brukes på utgifter man har til barna og ikke til sparing. Spesielt ikke om dere ikke har penger til mat. Regner ikke med at dere har en låst bsu til barna siden de ikke vil tjene noe på skattelette siden de ikke jobber. Om du er tom for penger etter en uforutsett regning på 6000 kr bør dere heller spare opp en større buffer på deres egen konto og ikke spare til barna nå. Anonymous poster hash: 4ad8e...817 Kan være smart å lese det jeg skriver...Men! Tenkte ikke over at vi kan hente ut de pengene fra bsu kontoene til ungene! Takk, da blir det å ringe banken Anonymous poster hash: 777a8...f13 Så bra at det ordnet seg
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #43 Skrevet 26. mai 2014 Kan du ikke lage omelett til middag? Ædette var det beste jeg visste da jeg var lita.Rimelig er det også!Anonymous poster hash: 1ba3a...3b6 Et barn som ikke tåler egg, og et som ikke tåler egg eller gluten. Anonymous poster hash: 777a8...f13 Hmm..Tåler de risengrynsgrøt?Pytt i panne er også rimelig.Da trenger du litt potet, pølse, løk og bønner i tomatsaus:)Anonymous poster hash: 1ba3a...3b6 Kan ta hele lista på det de ikke tåler:Barn 1: Egg, bønner og erter. Barn 2: Egg, gluten, delvis melk, stivelse og utallige e-stoffer..Pga dette må vi være veldig obs på hva slags mat vi bruker/lager/spiser. Og også holde inntekten god, noe vi gjør godt, men nå røyk det meste av hvitevarer på kjøkkenet forrige mnd, så bufferen røk, og i dag streiket ene bilen vår.. Er i slike stunder hjernen går i mørkt og man helst vil grave seg litt ned :oVi har jo noe kjøtt i fryseren ol, men med et barn som ikke tåler stivelse, så må det en del grønnsaker til også, og ungen liker ikke det som er frosset og varmes.. Anonymous poster hash: 777a8...f13 Dør barna av å spise mat av fy-lista?Anonymous poster hash: 1ba3a...3b6 For et idiotisk spørsmål.. Anonymous poster hash: 5c8cf...67a Synes egentlig at tråden generelt er korttenkt:)HI kan jo bare løse problemet enkelt ved å bruke kredittkort.I tillegg til at barna må ha spesialkosthold, så er de kresne..Ingen av forslagene duger, forde barna reagerer på mat som hovedsakelig lages på alt det de ikke tåler.Hadde aldri videreført mine gener, om jeg hadde allergier på alt av mat som er viktig.Barna blir skjøre og tynne i kroppen av å ikke spise skikkelig mat.Tipper slike barn tærer på ethvert ekteskap, og at HI er alenemor..For en plage. Og her sulter det barn i afrika, som gladelig hadde spist søppel for å overleve.Anonymous poster hash: 1ba3a...3b6 Hverken jeg, samboeren eller tanter/onkler/besteforeldre har noe form for allergi av mat, jeg tåler ikke pollen, det er det eneste.Du er korttenkt i dine uttalelser også, jeg og samboeren er ikke gift, vi har vært samboere i 10 år, snart 11, eldste barnet er 8 år, og har mest plager av allergi.Ikke alle har, eller vil ha kredittkort.. Kredittkort er vi nok så enige av at vi ikke skaffer før det står om liv.Vi har nok mat for i dag, pga forrige mnds smell ble det aller meste av basisvarene brukt, det vi har igjen av, må det tilsettes mer for å kunne bruke og det koster en del. Ungene kan ikke få ene og alene kjøtt og tørre brødskiver i en uke, ikke eldste, gjorde tilsvarende for 2 år siden og da var han så utslitt at han ikke maket skole siste dagene... Anonymous poster hash: 777a8...f13 Her i huset har både jeg og min forlovede nødkontoer, i tilfelle krise. Noe dere også bør tenke på Anonymous poster hash: 1ba3a...3b6
3 i april Skrevet 26. mai 2014 #44 Skrevet 26. mai 2014 Jeg tror det er en mulighet for at barnetrygden kommer på onsdag, for tor for at den torsdag er jo helligdag Så gode muligheter for at den kommer noe før denne gangen, selv om jeg ikke skal si noe bombesikkert her altså Men det finnes jo et håp
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #45 Skrevet 26. mai 2014 barnetrygden,bør ikke gå til sparing til barna,den bør brukes på dem, og dere burde ha en bufferkonto,vi har det og har alltid minst 2000 på den Ingen av dere som gidder å lese det jeg skriver? Men har snakket med banken nå, og fått overført 1500,- fra sparingen til ungene nå, så da overlever vi fint Anonymous poster hash: 777a8...f13
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #46 Skrevet 26. mai 2014 Jeg tror det er en mulighet for at barnetrygden kommer på onsdag, for tor for at den torsdag er jo helligdag Så gode muligheter for at den kommer noe før denne gangen, selv om jeg ikke skal si noe bombesikkert her altså Men det finnes jo et håp Var det jeg tenkte på også, men, har fått overført fra sparingen til ungene nå, så får man overføre de pengene man ikke har brukt av de igjen om pengene skulle komme inn Og neste barnetrygd går resterende (om det blir noe) inn på buffern.. Er godt samboeren får inn feriepengene sine over helga, sammen med lønning, for da får vi inn 50 000 på bufferen igjen Myyyye tryggere når det er noe der inne, men den og resten på brukskontoen ble skrapet forrige mnd :/ derfor problemer nå.. Godt det finnes folk her inne som minte meg på at ungenes bsu ikke er stengt for litt uttak, ellers hadde det nok vært verre Anonymous poster hash: 777a8...f13
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #47 Skrevet 26. mai 2014 Kan du ikke lage omelett til middag? Ædette var det beste jeg visste da jeg var lita.Rimelig er det også!Anonymous poster hash: 1ba3a...3b6 Et barn som ikke tåler egg, og et som ikke tåler egg eller gluten. Anonymous poster hash: 777a8...f13 Hmm..Tåler de risengrynsgrøt?Pytt i panne er også rimelig.Da trenger du litt potet, pølse, løk og bønner i tomatsaus:)Anonymous poster hash: 1ba3a...3b6 Kan ta hele lista på det de ikke tåler:Barn 1: Egg, bønner og erter. Barn 2: Egg, gluten, delvis melk, stivelse og utallige e-stoffer..Pga dette må vi være veldig obs på hva slags mat vi bruker/lager/spiser. Og også holde inntekten god, noe vi gjør godt, men nå røyk det meste av hvitevarer på kjøkkenet forrige mnd, så bufferen røk, og i dag streiket ene bilen vår.. Er i slike stunder hjernen går i mørkt og man helst vil grave seg litt ned :oVi har jo noe kjøtt i fryseren ol, men med et barn som ikke tåler stivelse, så må det en del grønnsaker til også, og ungen liker ikke det som er frosset og varmes.. Anonymous poster hash: 777a8...f13 Dør barna av å spise mat av fy-lista?Anonymous poster hash: 1ba3a...3b6 For et idiotisk spørsmål.. Anonymous poster hash: 5c8cf...67a Synes egentlig at tråden generelt er korttenkt:) HI kan jo bare løse problemet enkelt ved å bruke kredittkort. I tillegg til at barna må ha spesialkosthold, så er de kresne.. Ingen av forslagene duger, forde barna reagerer på mat som hovedsakelig lages på alt det de ikke tåler. Hadde aldri videreført mine gener, om jeg hadde allergier på alt av mat som er viktig. Barna blir skjøre og tynne i kroppen av å ikke spise skikkelig mat. Tipper slike barn tærer på ethvert ekteskap, og at HI er alenemor.. For en plage. Og her sulter det barn i afrika, som gladelig hadde spist søppel for å overleve. Anonymous poster hash: 1ba3a...3b6 Hverken jeg, samboeren eller tanter/onkler/besteforeldre har noe form for allergi av mat, jeg tåler ikke pollen, det er det eneste. Du er korttenkt i dine uttalelser også, jeg og samboeren er ikke gift, vi har vært samboere i 10 år, snart 11, eldste barnet er 8 år, og har mest plager av allergi. Ikke alle har, eller vil ha kredittkort.. Kredittkort er vi nok så enige av at vi ikke skaffer før det står om liv. Vi har nok mat for i dag, pga forrige mnds smell ble det aller meste av basisvarene brukt, det vi har igjen av, må det tilsettes mer for å kunne bruke og det koster en del. Ungene kan ikke få ene og alene kjøtt og tørre brødskiver i en uke, ikke eldste, gjorde tilsvarende for 2 år siden og da var han så utslitt at han ikke maket skole siste dagene... Anonymous poster hash: 777a8...f13 gjorde tilsvarende, og barnet ble så dårlig at det ikke kunne gå på skolen? wtf? Våkne opp og få deg et kredittkort før noen melder deg til barnevernet! Anonymous poster hash: d947c...a7a Melder meg til bv fordi jeg for 2 år siden, fordi vi den gang ikke hadde økonomi som strakk 100% til for en mnd (siste uke før lønning) og ikke var 100% inn i problemene med allergi som var ballet på seg det siste året den gang.. Fikk ikke barn nr 2 før i fjor, vi har en mnd inntekt på til sammen 56 000, men pga ekstra utgifter vi VAR forberedt på denne mnd, satt vi ikke igjen med så mye som vi pleier, og når vi da får en smell i dag som røsker de 4000 vi hadde frem til tirsdag neste uke, får de her problemene... Jaja, om du tror vi blir meldt til bv, så skal det ikke stort til for at du melder folk ser jeg. Anonymous poster hash: 777a8...f13
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #48 Skrevet 26. mai 2014 Går det an å ta ut penger fra barnas BSU? Det var jo rart, poenget er jo at de ikke skal kunne brukes til annet enn bolig? Anonymous poster hash: 03818...960
Vicky Pollard Skrevet 26. mai 2014 #49 Skrevet 26. mai 2014 Dersom ungene dine er allergiske mot e stoffer skjønner jeg egentlig ikke hvorfor du ikke bare kjøper feks mel, havregryn og havre og baker selv... Sjekk Sofaputer, lommer og skuffer for penger, sank sammen tomgods og se hva du får ut av det ☺
Vicky Pollard Skrevet 26. mai 2014 #50 Skrevet 26. mai 2014 Og dere kontaktet kreditor og dette kunne ikke vente litt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå