Gå til innhold

Typen min vil ikke ha barn med meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser svarene nå :)

Tusen takk :)

Jeg går på p stav nå og gråter VELDIG lett og da er det så vanskelig å holde tårene tilbake...

Jeg håper det ordner seg :)

Hi

Anonymous poster hash: d1603...704

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er lurt å vente med å flytte sammen til dere har fått litt mer avklaring på hva dere ønsker i fremtiden?

Anonymous poster hash: fc1dc...c79
Skrevet

Dere har vært sammen i 8 mnd, begge har unge... Avvent å flytte sammen og si at du ønsker 100% klarhet i hva fremtiden KAN by på, for du ønsker ikke kaste bort masse tid om dere har så ulik oppfatning, og ønsker vel heller ikke forvirring av unger med at dere flytter sammen, er familie i uker,mnd,år så går fra hverandre, pga ting dere VISTE fra starten av :o

Anonymous poster hash: 466eb...670
Skrevet

Jeg synes ikke det er for tidlig å snakke om barn, sånn prinsipielt sett, etter 8 mnd. Jeg ville sikkert snakket om det før, om det var meg. Eller det har jeg faktisk gjort, jeg er ganske kjapt ute og forteller evt. dater at jeg slett ikke er interessert i flere barn. Sånn sett er det isåfall lett å velge meg bort om det er kids som er det store ønsket.

Skrevet

Jeg var i samme båt som deg.

Tok en prat med han, jeg var streng så han visste jeg mente alvor.
Vi har pratet om dette lenge, DVs, jeg, og han har bare jattet det vekk.....................

Men en kveld..... Spurte jeg han om han elsket meg. Ville han ha barn med meg? Vil han at jeg skal være mamma for hans barn?
Betydde det ikke noe for han at JEG ville ha barn med han?

Så sa jeg rett og slett at jeg velger å flytte, dersom du ikke vil ha barn med meg. For jeg ØNSKER det, og det er et STERKT ønske....  Han hørte på meg, og tok meg på alvor, jeg fikk han med på laget :-) Hurra!
Sa ikke at jeg måtte ha barn den dagen.... men om ikke alt for lenge......

(samme kveld ble jeg gravid, og jeg testet positivt i dag!)

Anonymous poster hash: c1b9f...91d
Skrevet

Gratulerer så mye :)

Har nå snakket litt med han og han sier 'skal aldri si aldri'

Er det håp da?? :P

Hi

Skrevet

Enten så er det håp eller så sier han det for å få slutt/utsette på maset om flere unger.

Anonymous poster hash: fc1dc...c79
Skrevet

Aldri si aldri vil jeg si er et håp :) Det er vel bare altfor tidlig for han å tenke barn allerede, han er vel ganske opptatt med de han har for øyeblikket. Selv om man er stormforelska trenger man tid på å bli ordentlig trygg på noen, og det må man hvis man skal starte familie.

Kjæresten min er litt eldre enn meg og sa at han aldri ville ha flere barn (han har ett barn fra før fra et dårlig forhold og er redd for det samme igjen). Han dumpet til og med forrige samboeren etter for mye masing om barn, noe han var bestemt på at han ikke ville. Jeg har sagt at jeg vil ha familie i lengden, men det er ingen hast for meg de nærmeste årene. Jeg elsker han og vil nyte tida sammen med han, så får vi se hva fremtiden byr på. 4 år inn i forholdet setter han seg ned med meg med tårer i øynene og forteller at han vil ha mitt barn :) Går gravid i dag og vi er begge kjempelykkelige.

Anonymous poster hash: e188a...c9d

Skrevet

Så bra :) :)

Jeg tror det er håp :P

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...