Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #26 Skrevet 25. mai 2014 Hvor mange barn har dere? Hvor mange barne vil du ha? Hvor mange vil mannen ha? Har dere ombestemt dere underveis i antall barn dere ønsker dere? Grunnen til at jeg spør er at jeg og mannen var enig om 2, men nå vil jeg ha 3. Burde jeg bare glemme det? Eller finnes det argumenter jeg kan bruke? Anonymous poster hash: 0c231...c7b Vi har tre barn!Jeg ville ha tre barn! Mannen ville ha ett barn! Ja, jeg ombestemte mannen, så han og måtte ville ha tre! Han er veldig fornøyd med at jeg bestemte Anonymous poster hash: 439b5...13f
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #27 Skrevet 25. mai 2014 Har 2 og ville ha 3 men pga fødselen av siste og alvorlig for meg er jeg usikker på om jeg tør. Mannen ville ha 4 opprinnelig, hadde garantert fått 3 om siste fødsel gikk greit. Spørs om ikke årene løper fra meg før jeg får bestemt meg... Anonymous poster hash: c15bd...b04 Elektivt keisersnitt? Anonymous poster hash: aec18...02a
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #28 Skrevet 25. mai 2014 Har 2 Ønsker 3 Anonymous poster hash: ed7c6...486
Frøken Ubesluttsom Skrevet 25. mai 2014 #29 Skrevet 25. mai 2014 Jeg har ingen foreløpig. Alltid sagt jeg vil ha tre barn, for 2 er en for lite og 4 er en for mye.... Men nå skal jeg være fornøyd om jeg får bare ett. Er 33 år og tida går, sliter fortsatt med å bli gravid.... Vært prøver i 7 år.
Ugl@ ruger... Skrevet 25. mai 2014 #30 Skrevet 25. mai 2014 (endret) Vi venter fjerdemann nå i august, og da er vi vel rimelig ferdige også med egenproduksjon. 😉 Jeg følte meg vel egentlig ferdig etter nr 3, men mannen greide å overtale meg til å få en til gjennom å mase i flere år. Gleder meg, men synes det er pyton å gå gravid. Du får snakke med ham, argumenter hjelper ikke, jeg ga etter for et ønske om et barn til som kom fra mannens hjerte. Endret 25. mai 2014 av Ugl@ ruger...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #31 Skrevet 25. mai 2014 Har to barn. Da vi ble sammen sa mannen at han ville ha to, etter at første barnet ble født ville han egentlig ikke ha flere. Jeg hadde ikke tenkt så mye på antall, i hvert fall ett barn og så se om jeg ønsket flere etter det. Ønsket meg da en til. Har blitt uplanlagt gravid begge gangene så ikke akkurat noe vi har bestemt oss for. Men mannen er ferdig. Jeg vet ikke om jeg er ferdig, men skal ikke ha flere på en stund. Kunne kanskje litt lenger frem i tid tenke meg en til, men tenker egentlig mer på få et fosterbarn om noen år. Vet ikke hvorfor, men kunne virkelig tenke meg å gjøre en forskjell for noen. Anonymous poster hash: 44a87...56a
Madolyn Skrevet 25. mai 2014 #32 Skrevet 25. mai 2014 (endret) Hvor mange barn har dere? 2Hvor mange barn vil du ha? 2-3Hvor mange vil mannen ha? 2-3Har dere ombestemt dere underveis i antall barn dere ønsker dere? Frem til førstemann var ett år gammelt så ønsket jeg ingen flere. Men mannen ville ha flere, og jeg følte meg også stadig mer komfortabel i mammarollen. Så vi fikk nr 2. Nå så går vi og drømmer om nr 3... Men vi ønsker å ha en god økonomi, god tid til hvert av barna og å ikke måtte senke levestandarden. Med ett barn til så hadde det blitt mye trangere i huset, rot og klesvask hadde vel vokst oss over ørene, utenlandsferier hadde vi neppe kunnet prioritere på årevis. Og så tenker vi jo at et friskt og normalt barn ikke er en selvfølge... Vi har det så bra nå, så vi tør nok ikke å risikere det... Men ja, eggstokkene rasler noe ettertrykkelig fra tid til annen Endret 25. mai 2014 av Madolyn
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #33 Skrevet 25. mai 2014 Hvor mange barn har dere? 1 sammen ( mannen har 2 fra før)Hvor mange barne vil du ha? 2Hvor mange vil mannen ha? 3Har dere ombestemt dere underveis i antall barn dere ønsker dere? Vi var enige om å få 2 barn sammen, noe som var veldig avgjørende for at jeg skule satse på en mann med barn fra før. Men etter han vi har sammen kom har mannen ombestemt seg og vil nå ikke ha flere. En stor sorg for meg som jeg ikke klarer å slå meg til ro med. Barnet er snart 4 år og tiden løper fra oss for jeg synes allerede aldersforskjellen blir for stor hvis det skulle bli feler barn. Anonymous poster hash: 6e2a9...c8a
Rediken Skrevet 25. mai 2014 #34 Skrevet 25. mai 2014 Vi har 2 barn, jeg har alltid ønsket 2 mens mannen vil ha 3. Etter vi fikk minstemann har jeg bestemt meg for at jeg ønsker flere. Tror det blir to tette om en god del år.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #35 Skrevet 25. mai 2014 Jeg har 2 fra ett tidligere forhold, og sammen har vi 1. Jeg ønsket meg 5. Han ønsket seg barn.... ;-) Antall ukjent. Det blir nok ikke flere her. Men jeg syns det er trist å ikke skulle oppleve graviditet/fødsel/babytiden igjen.... Anonymous poster hash: eafd4...657
Gabina Skrevet 25. mai 2014 #36 Skrevet 25. mai 2014 Hvor mange barn har dere? -Tre Hvor mange barne vil du ha? -Jeg ville i utgangspunktet ha 2 (de to yngste ble tvillinger Hvor mange vil mannen ha? -2-3 Har dere ombestemt dere underveis i antall barn dere ønsker dere? -Vi er fornøyde med tre.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #37 Skrevet 25. mai 2014 Hvor mange barn har dere? Hvor mange barne vil du ha? Hvor mange vil mannen ha? Har dere ombestemt dere underveis i antall barn dere ønsker dere? Grunnen til at jeg spør er at jeg og mannen var enig om 2, men nå vil jeg ha 3. Burde jeg bare glemme det? Eller finnes det argumenter jeg kan bruke? Anonymous poster hash: 0c231...c7b Jeg ville ha 3, han syns det var nok med 2. Vi har 3 og mannen er fortsatt helt forelsket i minstemann som nå har blitt 3 år. Anonymous poster hash: b25e4...00d
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 25. mai 2014 #38 Skrevet 25. mai 2014 Hvor mange barn har dere? Jeg har en sønn på straks syv år Hvor mange barne vil du ha? Litt usikker, er sikker på at jeg ønsker ett barn til, skal det bli to så blir det isåfall to tette. Hvor mange vil mannen ha? Han ønsker seg ett felles, utover det så er det ikke så nøye for han med flere siden vi har min sønn fra før av. Har dere ombestemt dere underveis i antall barn dere ønsker dere? Jeg ønsket meg en gang i tiden fire barn, men jeg var alene med sønnen min, årene har gått... Nå er han så stor at det er uaktuelt med fire barn Ifht kjæresten så sier han at det er rom for evt flere enn ett felles barn, men ikke noe han absolutt må ha.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #39 Skrevet 25. mai 2014 Elektivt keisersnitt hva er det? Anonymous poster hash: c15bd...b04
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #40 Skrevet 25. mai 2014 Har 0, enda god tid er 25. Han sier to, jeg sier så mange som mulig opp til fem. Så får vente å se hvor mange vi ender opp med, håper i allefall 3 Anonymous poster hash: b97b4...271
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #41 Skrevet 26. mai 2014 har tre, var så fornøyd med det begge to at mannen steriliserte seg. I den usikre perioden var det jammen en svømmer som klarte å lure seg frem. Så nå har vi straks fire Fikk veldig hetta begge to, da testen var positiv. Jeg fikser ikke tanken på abort, så da var det bare å venne seg til tanken på et nytt familiemedlem. Men nå har mannen levert prøve, og nå var det tomt for svømmere, så nå blir det ikke flere. Anonymous poster hash: 438e4...e4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå